dgt - když zapnu světla palubka se vypne..

Více
17 roků 1 měsíc zpět #1 od Cartmann
Projel sem celou tuhle sekci a bohužel sme o tom nic nenašel , netušíte někdo čim to muže bejt (když ty svtla zas vypnu palubka naskočí(podsviceni to neni protože když jedu se světlama bez palubky nepočítá to km) )

Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60]images.spritmonitor.de/249164_5.png[/img:7a55e15e60]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #2 od MAXO1973
skús vyčistiť ukostrenie pod akumulátorom, svetlá zvyšujú odber prúdu a palubka sa permanentne reštartúva, a okrem toho, tým tlačidlom vľavo si pri rozsvietených svetlách nastavuješ jas palubky. ak ti to pri stlačení toho "slniečka" bude blikať, tak je to na 99% kostra

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #3 od MAXO1973
a ešte, môžeš vyskúšať toto:
vymontuj palubku ale neodpajaj konektory, vezmi nejaký drôt s pevným ale tenkým koncom, ten strč do druhého konektoru zľava (stredný z tej trojice) ku tretiemu káblu v konektore zľava ( k čiernofialovému), ten je na ukostrenie palubky. Otoč kľúčom, zapni svetlá a drúhý koniec toho drôtu prilož niekde na kostru (jeden kostriaci pod je pod palubku vľavo nižšie volantu) Ak ti palubka bude fungovať, tak je to kostra! Ja som si ten "paralel dôt nechal nastálo, nepomohlo vyčistenie kostry, ale takto to ide. :D
"paralelizácia často ukáže, že chybný je kábel" 8O

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #4 od Cartmann

skús vyčistiť ukostrenie pod akumulátorom, svetlá zvyšujú odber prúdu a palubka sa permanentne reštartúva, a okrem toho, tým tlačidlom vľavo si pri rozsvietených svetlách nastavuješ jas palubky. ak ti to pri stlačení toho "slniečka" bude blikať, tak je to na 99% kostra

Ten kontakt co je pod aku sem čistil , bez efektu , jinak když mam světla vyply a jen problikam dalkovkama (tak že to drzim dyl v poloze aby svitily) tak to na palubku nema žadnej vliv.

jinak cely to bylo přesně takhle: nejde mi otačkoměr myslel sem že to muže bejt kostra , sundal sme kdyt pod volantem , jelsti neni neco rozpojenyho zjistil sme že sou tma dva konektory ktery sou jen tak a neni je kam zappjit , tak sme to zas zadělal , pak sem preventivně vyčistil tu kostru pod auk . sednul do auta v nadeji ze otacko by moh jet a misto toho mi začla palubka dělat tohle.
jo a nematě někdo tušeni na kolik by přišly novy kompletni třmeny na zadni brzdy?

Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60]images.spritmonitor.de/249164_5.png[/img:7a55e15e60]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.042 sekund
Powered by Kunena fórum