s odpojeným čidlem teploty chladicí kapaliny, motor nechytne

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od Max-el
a taky když odpojim čidlo teploty chladicí kapaliny, motor chcípne... Ptám se proč? Několikrát jsem tu četl, že když se čidlo rozbije, tak řídicí jednotka sama nastaví odpor odpovídají teplotě 20 stupňů.

Kde je chyba?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od Augustin

a taky když odpojim čidlo teploty chladicí kapaliny, motor chcípne... Ptám se proč? Několikrát jsem tu četl, že když se čidlo rozbije, tak řídicí jednotka sama nastaví odpor odpovídají teplotě 20 stupňů.

Kde je chyba?

No to nastavi, ale neni tam preruseny kontakt. Co se stane, kdyz propojis ten kontakt dratem? Chytne to potom?
Stejne to je nejake divne :idea: to jsem nikdy nezkousel.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 8 měsíců zpět #3 od vilímek petr
Zdarec,já když ho odpojím za chodu motoru tak motor jede furt stejně.A když startuju a je odpojene tak to taky chytne.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od jirkaR
jo to jsem taky zkoušel nechytá :)

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od oBzB
1.6 OHC bez něj taky nechytne (či při odpojení chcípne)

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od Ram512
1.4ie taky nenakopnu

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od Vali
Já 1,6 OHC taky nejedu bez čidla a pokud běží a odpojím, tak zdechne. No jak psal Augi, je rozdíl mít ho připojené a dávající špatné hodnoty - řj si nastaví fixní a nemít ho připojené vůbec, nejde tam signál a napětí a řj si s tím prostě neporadí, ta část s ní nekomunikuje, nemá kudy, nemá obvod. To je můj laickej názor :wink: :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od Max-el
podle mě teda RJ nemá šanci poznat jestli je vpořádku, ona dostane nějaké hodnoty a ty zpracovává. Jak by poznala že jsou špatné?

Jediné místo, kdy má šanci něco poznat, je, když tam není žádný odpor. Dík že jste to vyzkoušeli, přemýšlel jsem, jestli nemám chybu jinde

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 8 měsíců zpět #9 od vilímek petr
Pánové když jste u těch řídících jednotek a čidel tak jsem včera měnil lambdu a to co jsem vytáhl byl totální humus,se nedivím že to auto už nechtělo ani jezdit.Ale ptám se jestli je nutné po té výměně resetnout řj nebo je to tak v pohodě.Sice jsem odpojil baterku a jak tu kdosy radil spojit + a- tak se nic nestalo a jelo to stejně(už dobře).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 8 měsíců zpět #10 od vilímek petr
Zdravím,takže nikdo nevíte jak vymazat řídící jednotku?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #11 od Houba
U Bawora to bylo odpojení na 10 sekund od aku....

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #12 od Augustin

Zdravím,takže nikdo nevíte jak vymazat řídící jednotku?

Presne jak pises - odpojit nejdrive minus a pak plus od baterie. Nakonec prilozis ty kable k sobe. Nechej to tak par minut, namontuj nazpet a jezdi. RJ si pak behem nekolika desitek km nacte provozni hodnoty.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #13 od Charles

podle mě teda RJ nemá šanci poznat jestli je vpořádku, ona dostane nějaké hodnoty a ty zpracovává. Jak by poznala že jsou špatné?

Jediné místo, kdy má šanci něco poznat, je, když tam není žádný odpor. Dík že jste to vyzkoušeli, přemýšlel jsem, jestli nemám chybu jinde


Já jsem o tom četl, že ŘJ má v paměti určitou databázi "normálních" hodnot a s nimi se to porovnává. Pokud začnou přicházet hodnoty o několik % lišící se od tabulky a jejich tolerancí, tak jednotka nastaví to automatickou hodnotu a zapíše chybu do registru. Potom s hodnotami čidla dále nepracuje a jede v nouzovém režimu.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.465 sekund
Powered by Kunena fórum