Dálkový start
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Řek bych že to jde i demotntovat z vozu..No a to se vyplati.Já to mam taky koupil sem to potom co mi ukradli auto, dokoupil sem pohybový čidla navíc a nechal sem si i ten start modul je to super alarm a ten start je pěkná machrovinka... Jsem s tim maximálně spokojen ... Jo a mam model Autoalarm Magicar M100AS
Mno nevim nevim, ale alarm za 4tisice Kc v aute za dvacet To bych asi nedal.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
auto sa na volnobeh zohrieva v zime pomaly a motor trpi
rovnako v lete musi klima brutalne makat, aby to vychladila (normalny postup je dat okna dole, aby sa auto za jazdy ozaj prefuklo)
--
ja som sa rozhodol, ze to vyskusam pre maximalizaciu pohodlia
zohnal som Magicar (FAI-5000 - model stary cca 7 rokov)
podotykam, ze mi zatial lezi na stole ...
na imobilizer to pouziva fintu - jeden klucik je treba schovat do takej krabicky. z nej sa signal privedie k snimacu pri zamku volantu. ovsem to len vtedy, ked sa aktivuje dialkovy start
tento modul sa vola Immobiliser By-Pass
Miesto klucika je mozne do skrinky dat len chip (transponder) imobilizera.
Bolo by fajn odkopirovat imobilizer do extra chipu, aby som nemusel rozoberat kluc. To zial neviem, ci je mozne u FIAT-u
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dobře:trochu to otočím:a kdyš tomu motoru hned za studena naložíš kotel tak je to dobrý???
motor za studena(a vůbec v zimě)je nejlepší nechat chvíli klapat na prázdno páč 1)ohřeje se olej v motoru a má pak nejlepší mazací shopnosti .2)méně trpí vačková hřídel a to nemluvě o šálách na klice .3)pístní kroužky si sednou(teplem) na stěny válců,nehledě na to že už zahřátý olej je už maže.......
mám pokračovat dál : ve výhodách zahřátí na prázdno motoru
a dovětek bavíme se o naftovém agregátu
benzínák se zahřívá rychleji a tam je lepší nastartovat a vlažnou jízdou jet a povinostmy
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dobře:trochu to otočím:a kdyš tomu motoru hned za studena naložíš kotel tak je to dobrý???
motor za studena(a vůbec v zimě)je nejlepší nechat chvíli klapat na prázdno páč
...
benzínák se zahřívá rychleji a tam je lepší nastartovat a vlažnou jízdou jet a povinostmy
netvrdil som, ze treba nalozit plny kotol. to je urcite najhorsi scenar.
ked si budem v zime (dialkovym startom) rozkurovat auto, tak urcite ho necham bezat 15 minut na volnobeh
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nicméně když je zima a možnost, dělám to taky tak - natočit a nechat chvíli klapat. Pak je cítít že se tomu motoru chce normálně a ne že se sám těžko dostává do otáček ( k čemuž paradoxně pomáhá hustý nezahřátý a nemazající olej ). Takže u chrochta souhlas se Skypanem...samozřejmě to myslel odtuď potuď, ne že se každý start nechá klapat 20 minut před odjezdem.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a koupil jsi ten alarm nakonec? nebo máte s tím alarmem už někdo zkušenosti? začal jsme přemýšlet o alarmu a tohle vypadá jako zajímavá volba (né kvůli dálkovému startu, o ten mi opravdu nejde)
mam FAI-5000 a M902-F oba, zatial na stole.
5000-ka je dost stary model a neposobi z hladiska mechaniky ako 1. trieda.
k funkcii a spolahlivosti neviem nic povedat
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to toci akoze dokym nechyti?
dnes som zacal s montazou, tak neviem povedat.
ak sa mi to podari, mozem otestovat jeho spravanie sa. staci, ak nevyblokujem imobilizer, a motor (samozrejme) nenaskoci
ale hadam ten alarm nie je tak blby, aby spalil starter alebo vybil bateriu
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.