alternator
chcem sa vas opytat ci si niekto z vas nemenil v domacich podmienkach loziska v alternatore pretoze tie moje uz dozivaju a davat to do servisu, ak sa to da vymenit doma, je zbytocne... treba k tomu nejaka special naradie?? DIKI MOC
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ja nevim, ale ja tam mam ctyri sroubkyjo nedávno sem měmil ložiska,není to nic složitého,rozloupneš ho(před tím sundáš můstek na uhlíky),srazíš hřídel(rotor)z přední části rozpůleného alt.,na hřídeli(rotoru) ti zůstane to menší ložisko to ztáhneš ztahovákem a v domku přední části (ze vnitř)povolíš tři šrouby,sundáš kryt a vyrazíš to větší ložisko.
Jinak ja mel nejvetsi problem povolit tu remenici. Nakonec jsem to vzal do prace a ta mi to chlapi povolili. Dali to do sklicidla soustruhu a pomoci dlouhe paky to povolily, ale bylo to pekne zarezle.
Dale jak pise skypan. Pokud nemas stahovak, da se to sklepat, ale davej pozor na tu hridel.
Mam to ted rozdelane, takze bych to mohl nafotit a hodit sem.
To skypan: tim mustkem na uhliky mas na mysli regulator (dva uhliky spolecne (asi?) tyristorem?). Nevim, mozna mam jinou konstrukci altiku, ale to poznas z fotek.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ja nevim, ale ja tam mam ctyri sroubkyjo nedávno sem měmil ložiska,není to nic složitého,rozloupneš ho(před tím sundáš můstek na uhlíky),srazíš hřídel(rotor)z přední části rozpůleného alt.,na hřídeli(rotoru) ti zůstane to menší ložisko to ztáhneš ztahovákem a v domku přední části (ze vnitř)povolíš tři šrouby,sundáš kryt a vyrazíš to větší ložisko.
Jinak ja mel nejvetsi problem povolit tu remenici. Nakonec jsem to vzal do prace a ta mi to chlapi povolili. Dali to do sklicidla soustruhu a pomoci dlouhe paky to povolily, ale bylo to pekne zarezle.
Dale jak pise skypan. Pokud nemas stahovak, da se to sklepat, ale davej pozor na tu hridel.
Mam to ted rozdelane, takze bych to mohl nafotit a hodit sem.
To skypan: tim mustkem na uhliky mas na mysli regulator (dva uhliky spolecne (asi?) tyristorem?). Nevim, mozna mam jinou konstrukci altiku, ale to poznas z fotek.
NO KEBY SI TO NAFOTIL BOLO BY TO SUPER.... INAK KDE BY SOM KUPIL TIE LOZISKA? V NEJAKOM SPECIALNOM OBCHODE ALEBO MOZE BY KLASICKY, MAME TU TAKY KDE JE BOHATY VYBER CO SA TYKA MATIC TAK DUFAM ZE BY SOM TAM NASIEL AJ LOZISKA PODOBNYCH ROZMEROV
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak Augustíne,ano můstek na uhlíky i s regulací je to prupojené zkrs šroub a vodící pásku(tuším-li zprávně)
já to rozebýral v dílně a ta řemenice šla opr.hůře a zapoměl sem tu hřídel až budeš srážet z ložiska tak přez tvrdý špalek anebo hliník,mědˇ.atˇ nepoškodíš a neroztemuješ závit
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.