Napětí na plováku
16 roků 7 měsíců zpět #1
od pejay
Napětí na plováku vytvořil uživatel pejay
Zdravím, zrovna opravuju nefunkční ukazatel paliva, první co jsem udělal bylo, že jsem rozebral plovák očistil odporovou dráhu a přihnul nožičky, který byly vypadnutý. Ukazatel ihned začal fungovat, ale ukazuje nějak málo benzínu. Natankoval jsem 20 litrů a ručička se pohne sotva do první pětiny rozsahu a celkem často ručička spadne a rozsvítí se hladové oko i při jízdě na rovině. Zašrouboval jsem ten regulační šroubek co je zespod na plováku co nejvíc, ale nepomohlo to .Zkoušel jsem změřit napětí který jde do plováku a naměřil jsem jen něco kolem 5,5V. Mohl by mi někdo říct kolik by tam správně mělo být? Myslel jsem, že by to mohlo být špatnou kostrou, když to tak hapruje a plovák je OK, ale nejdřív se chci poradit. Díky za všechny rady.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
16 roků 7 měsíců zpět #2
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Napětí na plováku
klasická kostra tam asi nebude, spíš prostříkej všechny konektory konkorem jestli tam není nějaký přechoďák na vodičích...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #3
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Napětí na plováku
Nastavoval jsem to taky tím šroubkem. Nezapoměl jsi něco, neprohodil jsi třeba ty pacičky, to jde totiž, bacha na to.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #4
od pejay
Odpověděl pejay pro téma Re: Napětí na plováku
No myslím že jsem je nepřehodil, zdá se mi že jsou ale stejné. Když tak to vyzkouším, ale myslim že to na to nebude mít vliv. Raději bych potřeboval vědět jaké tam má být to napětí abych veděl co mám řešit jako první. Kdyby byl někdo tak hodný a změřil to.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #5
od kakamil
hledam ke koupi fiat marea 1,9 TD
Odpověděl kakamil pro téma plovak mi plave v nadrzi
ja jsem opravoval plovak a vse slo jak po masle ale po chvili zase jsem byl na rezerve :{ tak jsem ho vytahoval a spadl do nadrze, Nemate nekdo na prodej. Mam fiat tempru 1.9 TD
dekuji kk
dekuji kk
hledam ke koupi fiat marea 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #6
od Charles
nechám ti celou nádrž i s plovákem a čerpadlem, řekni kolik dáš, domluvíme se
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: plovak mi plave v nadrzi
ja jsem opravoval plovak a vse slo jak po masle ale po chvili zase jsem byl na rezerve :{ tak jsem ho vytahoval a spadl do nadrze, Nemate nekdo na prodej. Mam fiat tempru 1.9 TD
dekuji kk
nechám ti celou nádrž i s plovákem a čerpadlem, řekni kolik dáš, domluvíme se
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
15 roků 3 měsíců zpět #7
od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma napětí na plováku
Taky mně to blbne. Já jsem tam nameřil asi 5V. Můžete to někdo kdo má Tempru prosím změřit ? Díky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
15 roků 3 měsíců zpět #8
od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma napětí na plováku
Tak jsem si to změřil ještě jednou a mám na konektoru 4,8 V. Od JIPAFA jsem dostal jiný plovák ale stejně mi nesvítili diody palivoměru. Pořád mi blikala rezerva.
Když jsem zmáčknul současně obě tlačítka počtu denně a celkově ujetých km, tak se mi rozsvíili všechny žárovky a diody na palubce a diody palivoměru ukazovali plnou nádrž. To mi tak zblblo hlavu, že jsem si myslel, že i ten druhý plovák je vadný. Celá závada byla jen v povysunutém konektoru zezadu palubky.
Když jsem zmáčknul současně obě tlačítka počtu denně a celkově ujetých km, tak se mi rozsvíili všechny žárovky a diody na palubce a diody palivoměru ukazovali plnou nádrž. To mi tak zblblo hlavu, že jsem si myslel, že i ten druhý plovák je vadný. Celá závada byla jen v povysunutém konektoru zezadu palubky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.358 sekund