Digi - zapojení kabelů

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od Dvoři
Digi - zapojení kabelů vytvořil uživatel Dvoři
čau chapy prosímvás potřebovla bych poradit kam přijde zapojit ten černý kabel z čida rychlosti jsou tam tři (modročervenej,modrej,a černej)Předělávam to z analogu na digi a ten černej proste není kam zapojit do tech konektorů.To samí u čidla podtlaku tak mi taky zbyl jeden kabel jinak všechny barvy sedí a vše jinak funguje .(potřeboval bych vědet hl ten na rychlost v jakým sektoru a na jakým pinu.Díky moc

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
a co třeba že by to byla kostra ? když je ten kabel černej ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
no nevím jeden černej tam je a ten je na kontrolky a navíc ten tachometrovník svítí akorád se nic neděje když jedu jen svití a neukazuje to samí ten ekonoměr

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Digi - zapojení kabelů

čau chapy prosímvás potřebovla bych poradit kam přijde zapojit ten černý kabel z čida rychlosti jsou tam tři (modročervenej,modrej,a černej)Předělávam to z analogu na digi a ten černej proste není kam zapojit do tech konektorů.To samí u čidla podtlaku tak mi taky zbyl jeden kabel jinak všechny barvy sedí a vše jinak funguje .(potřeboval bych vědet hl ten na rychlost v jakým sektoru a na jakým pinu.Díky moc


tak ten čierny je čiernofialový a je to kostra :D , ide k ukostrovačke za baterkou. Skus si pozriet toto, robil som to k digipalubke - benzin s check panelom
www.uloz.to/250778/zapojeniedgtpalubkyajpdf.zip

na tej schéme je prvok 33 prevodník rýchlosti/tachosignálu
myslím, že som to spracoval prehľadne a pomože ti to :oops: :D

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
a ešte odporúčam z vlastnej tvorby :oops: vyfarbené schémy, mne to pomáha v lepšej orientácii v schémach. Dosť som sa s tým nadrel, tak nech to slúži viacerím....

http://uloz.to/236456/colorschemy.zip

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
Maxo díky ale nikde jsme se o tom černým kabelu z čidla rychlosti nedočetl a ani o tom třetím kabelu z ekonoměru všude tu jsou jen 2kabely zapojený tak já je zkusím jak říkáte s Ch. napojit ho na kostru a uvidím ale je mi divný že to svítí když to asi není ukostřený a ten černofialoví už mám zapojený taky podle barvy ...snad to bude ta kostra

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
konektor B, 2. pin VN (zeleno – čierny ) signál ekonomeru
od (38 – podtlakový snímač vakuometru)

konektor B, 4. pin MB (hnedo – biely ) signál otáčok pre ekonomer
od (12 – zapaľovacia cievka)

konektor B, 5. pin AR (bledomodro – červený ) napájanie ukazovateľa rýchlosti +15 V
od (33 – inpulzný generátor tachosignálu)

konektor B, 6. pin A (bledomodrý) signál z prevodníka pre ukazovateľ rýchlosti
od (33 - inpulzný generátor tachosignálu)

čierno-fialový z prevodníka je kostra a čierny z podtlakového snímača vakuomeru tiež. V scheme pozri č. 12, 33,38 (snimač podtlaku atď...)

svieti to, lebo to je od ukostrenia palubky, tamtie zvyšne dva su ukostrenie čidiel pre vznik signálu, ktorý sa zobrazuje, ptípadne iniciuje prepnutie na palubke

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #8 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
tak jsme to zapojil, ukazatel rychlostí mi jde ale ekonoměr pořád nic ale to už mi nevadí.Horší je že jsme to jendou nahodil zkusil a šlo to pak jsme pčišel asi za 3hodiny a auto jsme sice nahodil ale myslel jsme že se nerozjedu motor se klepe jako blázen nejde to otáče a chcipne a dyž jsme to pak zkoušel znova a motor vůbec nic naběhne pumpa baretka je 100%dobrá a startér ani ťuk vzdycky když jsme startoval tak bylo slyšek jak to cvakne a začne točít a ted vůbec nic.Zítra na ot jdme mrknout tak prosím poraďte kde by mohla být chyba díky moc

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #9 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
nebude uvolnený kábel na štartéri? alebo ukostrenie motora? v tomto sa tak nevyznám, ale takýto problém som mal, a šiel som cez obe svorky na baterke ,cez ukostrenie až k alternátoru a štartéru. štartér žerie najviac prúdu a vyzerá to, že ho nemá dosť, azda to bude tymi svorkami alebo káblami k štartéru (držím palce aby nebol odídený) :(

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #10 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
no je ale divný že poprví motor naskočil a vše v pohodě podruhý jsme se skoro nerozjel zvuk jako kdyby jel na 3válce a pak už sotva chytil a nakonec nezačne točit starter myslí že kdyby ot byla kostra nebo něco tak ot nenaskoší vůbec ne?takhle mi to aspon 3x běželo :D Jinak na paubce všechno běží jak má krom toho ekonoměru tak díky za rady ohledně toho tachometru atd...

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #11 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
ten ekonomer zatial nebeži ani mne :oops: , riešim iné, ale tipujem to na odpojený kábel, len musím zistiť ktorý 8) . skús pretočiť štartér káblami priamo od baterky, tak budeš vedieť, či je ok, a či ísť po tých kostrách, svorkách a kábloch - najskôr si niečim pohol alebo niečo uvolnil pri zapojovaní rýchlomeru a ekonomeru....

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #12 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
no zítra na to jdme kouknout s Maxelem tak snad něco uděláme jen jsme chtěl vědět jestli nikdo neměl stejnej problém aby sme věděli kde hledat.Zároveň prosím někoho kdo má 5 šroubováčků jeslit by mi to přepsal na to že mi nestartuje auto nebo tak něco abych nemusel zakládat nové téma a vše to přepisovat Díky moc

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #13 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
já mám taky problém, sehnal jsem čidlo rychlosti ale na tom konektoru co je do nej nasunuty byly vytrženy piny, takze krome toho ze budu shanet konektor tak potrebuji vedet jaky drat na ktery pin patri abych to spravne zapojil, nejaky forky a popis by byl?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #14 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
toz nikdo nic? tolik Tiparu s digitalem a pod kapotu se nikdo nepodiva :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #15 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Digi - zapojení kabelů
Mám Tempru s digitálem, a můžu ti tam zítra kouknout...jen potřebuju vědět kde vlastně to čidlo je. A ten konektor je přímo u toho čidla? Předpokládám že to bude někde na převodovce co?

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.481 sekund
Powered by Kunena fórum