KOntrolka
16 roků 6 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: KOntrolka
Dělá to i když vypneš zapalování (zdechneš motor) nebo pouze když ten klíček vyndáš úplně ze spínačky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #3
od destroier
Odpověděl destroier pro téma Re: KOntrolka
Ne dělá to i když vytáhneš klíček a motor zhosne když ho natočíš tak vše ok
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #4
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: KOntrolka
Já bych to viděl na nějakej zkrat, jak jsi měnil baterku, tak jsi hýbal s kontakty....nebo to dělá spínačka, nějakej kabel je bez izolace a dochází k přenosu proudu... jinak elektrika v tipu je klubko záhad a nemá cenu panikařit většinou to $jsou nějaký kraviny
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #5
od destroier
Odpověděl destroier pro téma Re: KOntrolka
Dík vidím to stejně.tak zatím budu zkoušet
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.795 sekund