zadny stierac
16 roků 6 měsíců zpět #1
od paatres11
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
zadny stierac vytvořil uživatel paatres11
chcem sa spytat ci sa na vsetkych tipach vrati stierac do zakladnej polohy po vypnuti .lebo ja ho musim sledovat vo spetnom zrkadle a vypnut aby nezostal stat niekde v strede okna.ak to maju vcom moze byt chyba ze to nefunguje.
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #2
od gabisto
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Odpověděl gabisto pro téma Re: zadny stierac
Mne sa vrati naspat, ale nie do uplne vodorovnej polohy...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #3
od Wolf1888
Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik
Odpověděl Wolf1888 pro téma Re: zadny stierac
A mne pre istotu neide tak som ho od tial vyhodil
Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #4
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: zadny stierac
Je tam v něm přímo relátko, které má vypínat po udělání jednoho cyklu a po určité době zase sepne, asi ho máš sepnuté stále a tak ti chodí pořád
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #5
od paatres11
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Odpověděl paatres11 pro téma Re: zadny stierac
da sa to nejako rozlepit alebo hoo treba vymenit?
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #6
od Charles
No jde to rozdělat, je to vše umístěné na motorku pod tim bílým plastem, ale jestli na tom něco vykoumeš to nevim
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: zadny stierac
da sa to nejako rozlepit alebo hoo treba vymenit?
No jde to rozdělat, je to vše umístěné na motorku pod tim bílým plastem, ale jestli na tom něco vykoumeš to nevim
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #7
od bery1970
tos možná nemusel.mě ten stěrač taky nešel,jen proto že byla zrezivělá ta oska.stačilo rozebrat vyčistit a promazat.teď šlape jak má zastaví se vždy na stejném místě tzn. v levo
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: zadny stierac
A mne pre istotu neide tak som ho od tial vyhodil
tos možná nemusel.mě ten stěrač taky nešel,jen proto že byla zrezivělá ta oska.stačilo rozebrat vyčistit a promazat.teď šlape jak má zastaví se vždy na stejném místě tzn. v levo
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #8
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: zadny stierac
To relátko je schované v tom bílém plastu u motůrku,ten plast drží na packách a abys vyndal relátko,musíš rozšroubovat převodku motůrku.Tam ho drží šroubek ve vnitř.Relátko vyndáš s celím plošným spojem,vyměniš za jinej a zase ho tam vložíš,zašroubuješ a mělo by to začít fungovat jak má.Až to rozebereš,uvidíš tam jezdec,kterej jezdí po dráze dokolečka.Ta dráha je přerušená schválně,aby se zastavil stěrač,respektivě by to mělo fungovat jako určitej interval stěrače.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #9
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: zadny stierac
Presne jak pise Jenda. Ta draha je vlastne snimac polohy. Znaci zacatek a konec.
Ja mel problem takovy, ze to relatko bylo k.o. Proto jsem jej vypajel a nasel na netu/koupil podobne rozmery a proudovou specifikaci. Sice to nebylo tech 20A, ale 15A. Ja si rekl, ze teda relatko nevydrzi (kontakty se drive opali) tech 15let, ale treba jen 10, takze to je ok
Nezapomen, kdyz to budes rozdelavat sundat tu segerovku z te osicky (u sroubu sterace).
Ja mel problem takovy, ze to relatko bylo k.o. Proto jsem jej vypajel a nasel na netu/koupil podobne rozmery a proudovou specifikaci. Sice to nebylo tech 20A, ale 15A. Ja si rekl, ze teda relatko nevydrzi (kontakty se drive opali) tech 15let, ale treba jen 10, takze to je ok
Nezapomen, kdyz to budes rozdelavat sundat tu segerovku z te osicky (u sroubu sterace).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.388 sekund