cyklovač stěračů a páčky

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od Charles
zdar všem, včera jsem vyměnil páčky pod volantem za páčky z nového modelu tipa...všechno funguje, ale páčka na stěrač mi funguje úplně jinak než ta stará, u ní stačilo otočit kolečkem a stíralo to, u této nové musím páčkou jednou dolů a až pak si volím rychlost kolečkem...navíc se mi zdá, že mi stírá rychleji (zadní stěrač lítá jako splašenej)...je to normální ?
Potom se mi dostavil problém, když dám varovné blikání, tak mi bliká pouze pravá strana a na palubce bliká trojuhelník i zelená směrovka, pokud dám páčku jako když chci blikat doleva, tak to začne blikat všechno a přestane blikat na palubce zelá kontrolak směrovek....je toto normální, mě se zdá že je tam někde chyba
díky za objasnění :oops:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od skypan
Odpověděl skypan pro téma ciklovač steraču a páčky
no jestli není problém v tom že stará verze měla nějak zapojenou el.instal.a nová ji má třeba trochu jinak(třeba jen chybí jeden drátek k zásuvce el.vedení páček-něco si přehlídl)no a u čtyř blinkrů,vím že vše je svedeno do toho zpínače nad volantem(v něm se to proklemuje a blikají čtyři blinkry)jinak když sem v tom zpínači měl špatný kontakt tak jedna strana blikala a druhá né,a jiné blbosti mi to dělalo,než sem koupil jinej :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od Charles
no než jsem dal tyhle nové páčky, tak mi to blikalo normálně, takže to bude asi v nich a ten cyklovač je jen o zvyku ;) přemýšlím že dám asi zpátky starý

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od Charles
Tak nedám ty starý, tyhle totiž aspoň jsou podsvícený, ty starý mi nesvítily :( no mrknu se na ty kontakty, ale jak jsem to zapojoval, tak konektor sedí normálně a kabely jsou taky ke všem pinům...no zítra se na to ještě kouknu :wink:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #5 od Charles
Tak je to vyřešeno, blbě mi tam seděl jeden konektor na tom spínači varovného blikání, jak sjem s tim hýbal, tak se povysunul a nebyl tam dotek :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.044 sekund
Powered by Kunena fórum