Závada v dodávce paliva Tipo 1.4ie
závada,a? včera jsem dojel,proto?e mě přestal jít benzín do válců,předtím
to asi třikrát ?kublo.Tak jsem vyměnil paliv.čerpadlo,relé pal. čerpadla a
jel dál .Po 80km stejná závada,ale po vychladnutí motoru v?e chvíli funguje
a po ujetí 50km zase porucha.Paliv.filtr jsem měnil v létě nádr? je po
o?etření Velfobinem,tak?e mě napadá ?e to mů?e dělat jen ŘJ?Poradte kdo s
tím máte zku?enost.Tipo je r.v.1991 a najeto170t.km.Libor2
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
delalo to ze mel bordel v nadrzi..tay vse menil a cistil , ale furt to
samy..pravidelne cca po 20-50km proste zniceho nic to chcciplo , po chcvili
stani a odplaveni bordelu pryc z filtru to zas chytlo.....mel bordel v
nadrzi- pri typrilezitosti ymenil vsechny hadicky a sponky- jedna byla
povolena a tudy se tam ten bordel dostaval....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
snímač otáče!
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
obě dávají asi 1.7l /min paliva,ale při?el jsem na to.?e mám v alarmu a
imobilizéru zřejmě vadný jedno ze 3 relátek,proto?e předtím kdy? jsem
zapnul zapalování a otevřel jsem kapotu asundal plast.kryt 2 relátek,tak se
relé pal. čerpadla zahřívalo a sem tam v něm nepravidelně zacvakalo.Po
vyndání pojistky alarmu a imobilizéru v jednom je to dobrý ,relé se nehřeje
a auto jede,je?tě zkusím zítra del?í jízdu,uvidíme jestlito bude tím,on ten
imobilizér funguje tak ?e přeru?uje proud do pal.čerpadla,tak?e to má
souvislost.Imob.je starý 10let,tak?e ho asi vyndám a zkusím opravit.Kdy? to
nebude tím zkusím proměřit čidlo otáček,hodnoty mám v knize.Díky za
rady.Libor2
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
typické, v?dy pal čerpadlo to je mi teda imobilizér , to je asi pro
zloděje překá?ka . S tou opravou dej bacha aby se to pak nepoto někde
jidne a jindy. To raději kup noví! Ale toto bych asi nikdy nerepasoval
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kdy? jsem to auto koupil.Aje to starý krám tak?e raději nic opravovat
nebudu,kdo by kradl 14 let starý auto..???A novýimob. stojí asi několik
tisíc.Libor2
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
musel odpojit to zablikani blinkru pri centralu...
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To by si seTak já ten
imob.raději vyndám,on tam u? byl kdy? jsem to auto koupil.Aje to starý krám
tak?e raději nic opravovat nebudu,kdo by kradl 14 let starý auto..???A
novýimob. stojí asi několik tisíc.Libor2
divil, ?e to by to nikdo nekradl! U? sou tady bejvaí Tipácí!!
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vyčistil čidlo otáček a závada se stále projevuje.Kdy? po cca 10km jízdě
zastavím,tak se u? nerozjedu,ikdy? pal.čerpadlo se roztočí a ?ádná
kontrolka poruchy vstřikování se nerozsvítí.Musím počkat asi 5 minut a
normálně jde nastartovat,tato závada se opakuje asi po ka?dým 5. zastavení
a v?dy mám zaplé topení na plno,kdy? jsem netopil tak to v?dy ?lo
nastartovat.V zapalování to není,cívka, kabely,svíčky o.k.Uva?uji u? o
výměně ř.jednotky.Jinak nevím..Libor2
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
věcicky nefungují 100%, tak jedině VYHODIT-včera jsem opravoval kamarádovi
Lancii Dedru TDS, čerpadlo přestalo dávat naftu..rozdělali jsme polovinu
auta a nakonec jsme přisli na to,?e to odpojil podomácku zapojovaný alarm
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na dne palivovej nádr?e.Pri na?tartovaní auta funguje v?etko OK,ale po
prejdení určitého úseku sa vplyvom sacieho efektu upchá ?pinou sacie sitko
na benzínovom čerpadle a omedzí sa dodávka paliva na to?ko,?e vozidlo nieje
schopné jazdy kvôli nedostatočnej dodávke paliva.Potom nechá? auto stá?
zopár minút,?pina zo sitka opadne na dno nádr?e,Ty na?tartuje? a
ide?.Otázka do kedy?Kým sa opä? nahromadí ?pina na sitku.A toto sa opakuje
a? dovtedy, kým nevyčistí? nádr?.Nako?ko nádr? na Tipe nemá vypú??ací
otvor,mnoho zdaru pri vymontovaní nádr?e.A mo?no pri tejto príle?itosti
bude aj vhodná doba na vymenenie hrdzavých pripevňovacích pásov
nádr?e.Aspoň nestratí? nádr?.Dr?ím palce a zdravím Juraj (jamk1)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nena?li,ale dnes jsem to odhalil-bylo to čidlo otáček(nové stojí
1200kč).Kdy? bylo studený tak mělo odpor690 Ohmů,ale kdy? jsem ho proměřil
těsně po poru?e,tak odpor nekonečno,tak?e jsem ho vyměnil a po 3 týdnech
zase jezdím!Tipům vzdar,Libor2.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.