nefunkční digi otáčkoměr

Více
16 roků 5 měsíců zpět #1 od jirkaR
téma bylo přesunuto, protože se naprosto změnil obsah...

tu přístrojovku co jsem tu prodával, jsem už prodal :wink:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #2 od bjukemen
...masakr!! nestihol som ani reagovať...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #3 od Charles
jednu bych tu měl taky, ale spíš jen na díly, nefunkční otáčkoměr (někdo z elektrotechniků by třeba věděl proč)....cenu netušim, nějaký drobný nabídněte :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #4 od Cartmann

jednu bych tu měl taky, ale spíš jen na díly, nefunkční otáčkoměr (někdo z elektrotechniků by třeba věděl proč)....cenu netušim, nějaký drobný nabídněte :)

mě v ni taky nejde otačkoměr , :D nevim cos tim a to sem elektrotehcnik alep rostě sem nenašel kabel co vede od otačkoměru do motoru v motorovim prostoru dycky ho stratim v chucvalci z pojistkovkou :D (a jelikož mam tempru 1.6MPI tak nema klasickou civku tak netušim km to má vést )

Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #5 od Kounect
Počítám že na neklasickou cívku? Stejně tam musí bejt, říká se tomu možná modul zapalování nebo tak něco. Zkus pohledat to.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #6 od Cartmann

Počítám že na neklasickou cívku? Stejně tam musí bejt, říká se tomu možná modul zapalování nebo tak něco. Zkus pohledat to.

to sme našel ale nevede do toho ten bilohnedej kbel co vede z otackomeru a netusim prave do ceho vede.

Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #7 od Kounect
Šéma poradí více, tam to určitě bude i včetně barviček, osobně bohužel nemohu sloužit, ale určitě se tu najde nějaká dobrá duše která hodí oko a poví :idea:

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #8 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: nefunkční digi otáčkoměr
To jsi mi teď dal.Trvalo mi to chvilku ale snad vítězství.Otáčkoměr je připojen přímo na řídící jednotku svorka B13.Proto ho nemůžeš najít u motoru.Pokud by to někdo hledal tak je to motor co se dával do Punta.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #9 od Cartmann

To jsi mi teď dal.Trvalo mi to chvilku ale snad vítězství.Otáčkoměr je připojen přímo na řídící jednotku svorka B13.Proto ho nemůžeš najít u motoru.Pokud by to někdo hledal tak je to motor co se dával do Punta.
Radek

kuju tim bych měl vyřešeno proč ho nemužu najit :D ale z ceho se teda snimaji otačky ? když mi nejde a jeste najit ridici jednotku :D nasli sme jen ridici jendotku centralu a pojistkovku.

Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #10 od Charles
řídící jednotka by měla být pod kastlíkem před spolujezdcem na podběhu v takovym držáku ;) to najdete

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #11 od Cartmann

řídící jednotka by měla být pod kastlíkem před spolujezdcem na podběhu v takovym držáku ;) to najdete

kuju , ještě zjistit z čeho to teda vyhodnocuje otáčky :D

Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #12 od Kounect
Myslím že to konkrétně vyhodnocuje právě Řj a to z informace od čidla otáček - to používá pro běh motoru, takže jestli Ti motor běží, řekl bych, že bude problém v drátku, palubce anebo nakonec nejhůře v samotné Řj. Půjčit jinou ten samý typ a zkusit nemáš možnost?

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #13 od Cartmann

Myslím že to konkrétně vyhodnocuje právě Řj a to z informace od čidla otáček - to používá pro běh motoru, takže jestli Ti motor běží, řekl bych, že bude problém v drátku, palubce anebo nakonec nejhůře v samotné Řj. Půjčit jinou ten samý typ a zkusit nemáš možnost?

ee neznam nikoho kdo by měl stejnou , jinak kdyz odpojim drat od jednotky a dam do nej plus , mel by otackomer skocit naplno? nebo na nej pripojit kostru?

Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #14 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: nefunkční digi otáčkoměr
Střídavě plus minus. :roll: Vstup do otáčkoměru by měl být pulzní.Těchto aut tu moc nejezdí tak to nevím jistě.Abych řekl pravdu jěšte jsem na něho nenarazil.Myslím si že fiat těžko dělal jinou palubku pro starý motor a ten tvůj.Jinak pro zajímavost máš doufám číselnou palubku(jěšte jsem viděl z kulatýma ledkovýma budíkama).Ale pro tu nemám vúbec nic.Tu jsem viděl jednou a to na fotce.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #15 od Cartmann

Střídavě plus minus. :roll: Vstup do otáčkoměru by měl být pulzní.Těchto aut tu moc nejezdí tak to nevím jistě.Abych řekl pravdu jěšte jsem na něho nenarazil.Myslím si že fiat těžko dělal jinou palubku pro starý motor a ten tvůj.Jinak pro zajímavost máš doufám číselnou palubku(jěšte jsem viděl z kulatýma ledkovýma budíkama).Ale pro tu nemám vúbec nic.Tu jsem viděl jednou a to na fotce.
Radek

mam normal čiselnou , no doufam ze to nechce nakou vysokou frekvenci nerad bych se schanel po generatoru :D

Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.513 sekund
Powered by Kunena fórum