nefunkční digi otáčkoměr
tu přístrojovku co jsem tu prodával, jsem už prodal
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mě v ni taky nejde otačkoměr , nevim cos tim a to sem elektrotehcnik alep rostě sem nenašel kabel co vede od otačkoměru do motoru v motorovim prostoru dycky ho stratim v chucvalci z pojistkovkou (a jelikož mam tempru 1.6MPI tak nema klasickou civku tak netušim km to má vést )jednu bych tu měl taky, ale spíš jen na díly, nefunkční otáčkoměr (někdo z elektrotechniků by třeba věděl proč)....cenu netušim, nějaký drobný nabídněte
Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to sme našel ale nevede do toho ten bilohnedej kbel co vede z otackomeru a netusim prave do ceho vede.Počítám že na neklasickou cívku? Stejně tam musí bejt, říká se tomu možná modul zapalování nebo tak něco. Zkus pohledat to.
Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kuju tim bych měl vyřešeno proč ho nemužu najit ale z ceho se teda snimaji otačky ? když mi nejde a jeste najit ridici jednotku nasli sme jen ridici jendotku centralu a pojistkovku.To jsi mi teď dal.Trvalo mi to chvilku ale snad vítězství.Otáčkoměr je připojen přímo na řídící jednotku svorka B13.Proto ho nemůžeš najít u motoru.Pokud by to někdo hledal tak je to motor co se dával do Punta.
Radek
Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kuju , ještě zjistit z čeho to teda vyhodnocuje otáčkyřídící jednotka by měla být pod kastlíkem před spolujezdcem na podběhu v takovym držáku to najdete
Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ee neznam nikoho kdo by měl stejnou , jinak kdyz odpojim drat od jednotky a dam do nej plus , mel by otackomer skocit naplno? nebo na nej pripojit kostru?Myslím že to konkrétně vyhodnocuje právě Řj a to z informace od čidla otáček - to používá pro běh motoru, takže jestli Ti motor běží, řekl bych, že bude problém v drátku, palubce anebo nakonec nejhůře v samotné Řj. Půjčit jinou ten samý typ a zkusit nemáš možnost?
Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam normal čiselnou , no doufam ze to nechce nakou vysokou frekvenci nerad bych se schanel po generatoruStřídavě plus minus. Vstup do otáčkoměru by měl být pulzní.Těchto aut tu moc nejezdí tak to nevím jistě.Abych řekl pravdu jěšte jsem na něho nenarazil.Myslím si že fiat těžko dělal jinou palubku pro starý motor a ten tvůj.Jinak pro zajímavost máš doufám číselnou palubku(jěšte jsem viděl z kulatýma ledkovýma budíkama).Ale pro tu nemám vúbec nic.Tu jsem viděl jednou a to na fotce.
Radek
Současnost: Fiat Tempra 1.6-IE,66kw, rv 95,el okna,el zrcatka,airbag,central,klima.
Historie: Ford Escort RS2000, 150PS
[img:7a55e15e60] images.spritmonitor.de/249164_5.png [/img:7a55e15e60]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.