nejde jiskra ani neslyším čerpadlo.....

Více
16 roků 5 měsíců zpět #1 od geeny666
potom co mě vykradli a zkoušely mi odjet s autem tak mi nejde do motoru benzím ani jiskra! zkoušel jsem měřákem zjistit napětí na čerpadle a nikde nic stále 0. zkoušel jsem měnit řj a nic, prošel jsem všechny pojistky v pojistkovce a všechny v poho, prošel jsem v motorovém prostotru, všechny konektory, pojistky a relátka pod předním oknem a pořád nic, otočím do polohy 1 něco dvakrát rychle pcvaká a toť vše... nevím si rady a nějak už ztrácím naději v tom že na sraz přijedu... :cry: moc všem dík za rady

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #2 od rs
Nevím motor.
Takže jen nástřel změř jestli máš na pojistkách pod oknem po otočení klíčem 12V.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #3 od stiglitz
Když je vzadu na motoru odpojený jedno očko, nejde čerpadlo. Je tam kostra, koukni na to. Měl jsem tam vyhřátý dráty a auto nejelo. Jsou to dráty odněkud z kabiny. Jdou přímo na motor.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #4 od geeny666
myslíš dva takové očka se zelenými kablíky co cedou na parohy sání? ty jsou v poho. dokonce jsem zkoušel k nim přivest kostru novou :cry:

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #5 od geeny666

Nevím motor.
Takže jen nástřel změř jestli máš na pojistkách pod oknem po otočení klíčem 12V.
Radek



no tak napětí tam někdy je 12 a někdy nic

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #6 od rs
Ten motor prosím
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #7 od geeny666
1.4 ie

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #8 od rs
Napětí by po otočení klíčku mělo být na všech třech pojistkách.Kde chybí_
Bez otočení klíčku pouze na ralátkách svorka 30
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #9 od geeny666
zítra ráno přesně zjistím

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #10 od geeny666
tak po otočení klíčku i v klidu tam žádné napětí kromě na jednom není nikde.

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #11 od rs
Charles ti tu dá odkaz.Zkus to proměřit podle schématu.Horní sběrnice je trvale pod napětím,spodní po otočení klíče.Kde máš to napětí?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #12 od Charles

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #13 od geeny666
tak kluci moji zlatí!!!! podle schématu jsem na to přišel!!! a určo vás zajímá co stím bylo? došel jsem na to že při pokusu vyměnit relé se mi podařilo dát jiný druh ( jsou takzv. rozpínací a spínací) a mě se podařilo zaměnit :lol: jinač vše v poho. auto jezdí a už se chystám na sraz!!!!! :wink:

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #14 od stiglitz
Tak tohle se mi taky jednou stalo. Nešly stěrače a ještě nějaký věci.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.459 sekund
Powered by Kunena fórum