Pořád měním H4

Více
16 roků 4 měsíců zpět #1 od Koudy0011
Pořád měním H4 vytvořil uživatel Koudy0011
Zdravím,neustále musím měnit H4,nejčastěji mi zdechnou dvojky,nevíte co s tím?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #2 od Izu
Odpověděl Izu pro téma Re: Pořád měním H4
zdar
Zkontroluj si kabeláž u světel,jesli ji nemáš propálenou anebo jinak poškozenou!!Popřípadě vymenit a bude to zas OK.

Fiat Tipo 2.0 8V IE 83KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #3 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Pořád měním H4
Zdar,záleží na tom,jak je měníš,pokud saháš na sklo žárovky,tak za chvilku praskne.

Jinak to můžou způsobovat staré vyhřáté patice u žárovek.

Taky se podívej,jaké máš číslo pojistky na světla.

Nic jiného ti neodchází?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #4 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: Pořád měním H4
Ano Jenda ma pravdu nesahat na banku.Jinak co to jsou za zarovky?Mam tady pul krabice H4 Thunsgram(ci jak se jim nadava)a ty se menily taky jak na bezicim pasu.
Zmer napeti v siti ikdyz ty zarovky vydrzi vyssi napeti.
A jedna na zaver startujes s rozsvicenymi svetly?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #5 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Pořád měním H4
no tak nemůže to dělat regulátor napětí?

mě ještě nikdy žárovka v tipu nepraskla navíc startuju občas i z rozvícenými světly zkusil bych to proměřit kolik tam vůbec jde

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #6 od radioRH
Odpověděl radioRH pro téma Re: Pořád měním H4
ja startuju se světli celi rok pokud není velky mraz a žarovky nic nedělaj tak by mě zajimalo jaky to ma vliv naně při tom startu

fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #7 od Spooky1
Odpověděl Spooky1 pro téma Re: Pořád měním H4
A taky fakt záleží na žárovkách. Kámoš taky měnil každou chvíli nandal Osram (nebo PHILIPS jsou taky kvalitní) a od tý doby bez problému.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #8 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Pořád měním H4
V zimě,když mrzne,tak by se mělo prej před startem bliknout dálkovejma.

Prej ta baterka potom nedostane jakýsi první šok při startování. Něco na tom asi bude,ale zase nevím,co na to říkají žárovky. :idea:

To sem jenom slyšel,osobně to nedělám.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Vratis
16 roků 4 měsíců zpět #9 od Vratis
Odpověděl Vratis pro téma Re: Pořád měním H4
Jo jo,já bych to taky proměril a mrknul na to kolik tam jde a doporucil bych koupit nějaké kvalitní H4. a určit bude klid.osobně používám. philips plus vižn.sice stojí asi 500 ale mají větší svítivot a životnos.já je mám a naprostá spokojenost.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #10 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Pořád měním H4
já jsem tam měl obyč a drželi tři roky ,ted jsem tam dal varty taky obyč s bílím světlem za 100 jednu a už frží 2 roky

změř napětí , nepraskají ti i jiné žárovky?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #11 od Izu
Odpověděl Izu pro téma Re: Pořád měním H4
Po výměně patic , žárovky v poho. Za 50kč a svítí dobře.prostě spokojenost. :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V IE 83KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #12 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: Pořád měním H4
Ano Jendo v zime se doporucuje na chvilku pred startovanim provest zvyseny odber aby se baterka trosku rozehrala.Cim vetsi je mraz tim nizsi dokaze dat v prvotnim inpulzu proud.Proto to bliknuti.V soucasne dobe stejne drtiva vetsina majitelu aut nechava zapnute svetla a pri startovani je todle dodrzeno(no drtiva krome stastnych majitelu skodovek tam to nejde neb by se vybila baterka).
O co mi slo u dotazu na startovani s rozsvicenymi svetly.Po nabehnuti motoru a alternatotu dochazi k prudkemu navyseni napeti a nez stihne regulator nastavit budici proud aby pokryl zvysenou spotrebu muze dochazet k prepeti,Jedna se o 100ms ale prece jen ro zarovce nemusi delat dobre.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #13 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Pořád měním H4

Ano Jendo v zime se doporucuje na chvilku pred startovanim provest zvyseny odber aby se baterka trosku rozehrala.Cim vetsi je mraz tim nizsi dokaze dat v prvotnim inpulzu proud.Proto to bliknuti.V soucasne dobe stejne drtiva vetsina majitelu aut nechava zapnute svetla a pri startovani je todle dodrzeno(no drtiva krome stastnych majitelu skodovek tam to nejde neb by se vybila baterka).
O co mi slo u dotazu na startovani s rozsvicenymi svetly.Po nabehnuti motoru a alternatotu dochazi k prudkemu navyseni napeti a nez stihne regulator nastavit budici proud aby pokryl zvysenou spotrebu muze dochazet k prepeti,Jedna se o 100ms ale prece jen ro zarovce nemusi delat dobre.
Radek


Souhlasím,přepětí v daném momentu zjistí žárovka.Bud vydrží,nebo nevydrží :wink: Ačkoliv pokládal bych to za vadu,většina aut s rosvícenejma světlama startuje a žárovky stále drží.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #14 od umts
Odpověděl umts pro téma Re: Pořád měním H4
Taky stratuju s rozsvicenymi svetly a zarovky drzej.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #15 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: Pořád měním H4
nemas tam motorizaciu, ale d. pri nizkych ot. chveje, ja som zvysil volnobeh a ziarovky od tej doby drzia.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.472 sekund
Powered by Kunena fórum