Pořád měním H4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zkontroluj si kabeláž u světel,jesli ji nemáš propálenou anebo jinak poškozenou!!Popřípadě vymenit a bude to zas OK.
Fiat Tipo 2.0 8V IE 83KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak to můžou způsobovat staré vyhřáté patice u žárovek.
Taky se podívej,jaké máš číslo pojistky na světla.
Nic jiného ti neodchází?
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zmer napeti v siti ikdyz ty zarovky vydrzi vyssi napeti.
A jedna na zaver startujes s rozsvicenymi svetly?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mě ještě nikdy žárovka v tipu nepraskla navíc startuju občas i z rozvícenými světly zkusil bych to proměřit kolik tam vůbec jde
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prej ta baterka potom nedostane jakýsi první šok při startování. Něco na tom asi bude,ale zase nevím,co na to říkají žárovky.
To sem jenom slyšel,osobně to nedělám.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Vratis
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
změř napětí , nepraskají ti i jiné žárovky?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V IE 83KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
O co mi slo u dotazu na startovani s rozsvicenymi svetly.Po nabehnuti motoru a alternatotu dochazi k prudkemu navyseni napeti a nez stihne regulator nastavit budici proud aby pokryl zvysenou spotrebu muze dochazet k prepeti,Jedna se o 100ms ale prece jen ro zarovce nemusi delat dobre.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ano Jendo v zime se doporucuje na chvilku pred startovanim provest zvyseny odber aby se baterka trosku rozehrala.Cim vetsi je mraz tim nizsi dokaze dat v prvotnim inpulzu proud.Proto to bliknuti.V soucasne dobe stejne drtiva vetsina majitelu aut nechava zapnute svetla a pri startovani je todle dodrzeno(no drtiva krome stastnych majitelu skodovek tam to nejde neb by se vybila baterka).
O co mi slo u dotazu na startovani s rozsvicenymi svetly.Po nabehnuti motoru a alternatotu dochazi k prudkemu navyseni napeti a nez stihne regulator nastavit budici proud aby pokryl zvysenou spotrebu muze dochazet k prepeti,Jedna se o 100ms ale prece jen ro zarovce nemusi delat dobre.
Radek
Souhlasím,přepětí v daném momentu zjistí žárovka.Bud vydrží,nebo nevydrží Ačkoliv pokládal bych to za vadu,většina aut s rosvícenejma světlama startuje a žárovky stále drží.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.