Pomoc Digitální palubovka
16 roků 4 měsíců zpět #1
od tomysalo
Pomoc Digitální palubovka vytvořil uživatel tomysalo
pomoc prosím kdo by mohl poradit přestala mi ukazovat digi palubka nejde mi tachometr ,otáčkoměr ,ukazatel turba,teplota vody podsvícení palubky jsem z toho zoufalej nevim co se mohlo stát ,pojistky sou v pořádku relátka všechna šedá taky jen to bíle jsem nemohl prozkoušet tak nevim jinak kontrolky na světla blinkry .olej ,baterka v pořádku asi jiný okruh el.je to 1,9 td r,v93 prosím poradte děkuji tomysalo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #2
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Pomoc Digitální palubovka
zkus kostru pod kastlíkem baterie
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #3
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Pomoc Digitální palubovka
Přesně tak,to dělá kostra.Palubka,jako třeba to co si vyjmenoval je ukostřená pod kastlíkem baterky.Měl sem stejný problém,je to jeden konektor,kterej se napojuje na destičku,která je přišroubována na kastli pod baterkou,spíše před ní dole. Jdi po mínusovém kabelu od baterky a tam na tu skrytou destičku narazíš.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #4
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Pomoc Digitální palubovka
Pokud by to nebyla zem tak mas zkrat na stabilizatoru.Parkrat jsem mel na opravu palubku ktera se chovala stejne.Kdyz ji rozeberes tak kolem tech cislic rychlosti a taky kolem ostatnich jsou po dps rozhazene keramicke kondenzatory a ty rady odchazeji po tolika letech.Poznas to jednoduse.Prepnes si merak na mereni diod a vlevo asi uprostred(pokud si to dobre pamatuji)je trinoha soucastka (pokud jsi elektrikar tak pouzdro TO220) na ktere je napsano LM7805(ty pismena muzou byt jine ale ciselne oznaceni ne).Poloz jeden kabel meraku na prostredni pin obvodu a promer oba krajni proti tomu strednimu(bohuzel si uz nepamatuji orientaci soucastky jinak bych ti napsal ktera je vystup).Pokud ti nektera ukaze nizke napeti(pri mereni diod merak ukazuje ubytek napeti)pod 50 tak jsi doma a je treba nalezt zkrat.Na 90 % nektery z tech blokovacich kondiku o kterych jsem psal vyse.Je treba jeden po druhem vytahnout a promerit.Kazdopadne bych zacal u displ.rychlosti tam tecou nejvetsi proudy a je tam nejvyssi ruseni.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #5
od peto12
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Odpověděl peto12 pro téma Re: Pomoc Digitální palubovka
Presne tak je to najskôr kostra. A ešte upresním je to čierno fialový kábel ktorý je cez konektor prichytený na tom ukostrovacom bode pod baterkou. Ja som ten konektor odstrihol a dal som to cez očko priamo na tú šraubu na tom bode.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.322 sekund