DIGI palubka

Více
16 roků 3 měsíců zpět #1 od sendador
DIGI palubka vytvořil uživatel sendador
Zacalo to tak, ze mi prestala svitit kontrolka svetel. Potom se mi zacly nesmyslne rozsvecet a zhasinat ruzne kontrolky na check panelu a dneska, kdyz jsem zapnul blinkr, tak jel chvili 2x pomaleji nez bezne (blikani i cvakani - venku i na palubce) a jeste do toho v rytmu slabe poblikavala kontrolka zadnich mlhovek. Na to, ze jsem doted s palubkou nemel problemy, tak je to docela dost zavad naraz. Cim to muze byt a jak to odstranit?

P.S. Asi to s tim nesouvisi, ale v patek jsem si koupil nove radio. Nebo to muze mit vliv? Elektrika je pro me spanelska vesnice. :(

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #2 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: DIGI palubka
Já bych to viděl na chybu v ukostření, elektrika na tipu je plná překvapení a nesmyslů, ale toto mi dává jasný signál na špatnou kostru...očisti kostřící body nad pojiskovkou, pod baterkou a na druhý straně na nosníku a prostříkni to kontaktolem, myslim si, že to problémy odstraní ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #3 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: DIGI palubka
Taky bych to viděl na kostru. A Charles má s těma překvapeníma fakt pravdu - nemám v autě rádio, jen kabely. No a než tam nějaký rádio dám, tak kabely čouhaj z tunelu a při jízdě klepou. Chtěl jsem je zastrčit do toho tunelu, ale když jsem do nich strčil prsty, nečekaně se rozběhla klimatizace 8)

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #4 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: DIGI palubka
takmer určite je to ukostrenie. Okrem prečistenia pomôže aj opätovné ukostrenie čiernofialového káblu z palubky. Najlepšie ho zdvojiť.Originál je ukostrený pod akumulátorom. Ja som ho ukostril aj pod palubku - pre istotu.

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #5 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: DIGI palubka
kostra.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #6 od sendador
Odpověděl sendador pro téma Re: DIGI palubka

Taky bych to viděl na kostru. A Charles má s těma překvapeníma fakt pravdu - nemám v autě rádio, jen kabely. No a než tam nějaký rádio dám, tak kabely čouhaj z tunelu a při jízdě klepou. Chtěl jsem je zastrčit do toho tunelu, ale když jsem do nich strčil prsty, nečekaně se rozběhla klimatizace 8)


Koukam, zes zakoupil novou karu, navic prechod ze socky na vrchol. Tak at slouzi :D

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #7 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: DIGI palubka
...ja mam zase problem z digi panelom na klimu z ničoho nič mi zhasol a ani nefunguje kurenie??kde je ukostreny tento panel??????

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #8 od sendador
Odpověděl sendador pro téma Re: DIGI palubka

Já bych to viděl na chybu v ukostření, elektrika na tipu je plná překvapení a nesmyslů, ale toto mi dává jasný signál na špatnou kostru...očisti kostřící body nad pojiskovkou, pod baterkou a na druhý straně na nosníku a prostříkni to kontaktolem, myslim si, že to problémy odstraní ;)


Moh bys mi prosim popsat ty mista nejak podrobneji nebo treba i foto. Ja se v elektrice fakt nevyznam.
Musim na to cisteni odpojit baterku?

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #9 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: DIGI palubka
No foto bohužel nemám, ale napíšu ti to znovu i když se to tu stále omýlá dokola :)
Kostřící bod je hned na nosníku pod baterkou, to najdeš lehce, když půjdeš po mínusovym kabelu od baterky. Ten stejnej kostřící bod je ve stejnym místě na protějšim nosníku (na druhý straně jako u rozvodů). Další kostřící bod je na motoru, na převodovce, taky najdeš snadno, je to silnej kabel. No a jak jsem psal nad pojistkovkou, tak to uvidíš když sundáš ten černej krycí plast co je pod volantem. až ho sundáš, bude tam nad pojistkovkou šroub pod kterým budou očka s černými dráty.

To najdeš, není to nic složitého ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #10 od sendador
Odpověděl sendador pro téma Re: DIGI palubka
OK, diky. A co ta baterka. Musim ji odpojit nez se do toho pustim?

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #11 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: DIGI palubka
No tak ono šlusnout si omylem něco pod palubkou, to je hned. Já bych jí radši odpojil.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #12 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: DIGI palubka
Já to taky odpojuji, když se vrtám v elektrice, a to je častooooooooo :cry:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.983 sekund
Powered by Kunena fórum