DIGI palubka
P.S. Asi to s tim nesouvisi, ale v patek jsem si koupil nove radio. Nebo to muze mit vliv? Elektrika je pro me spanelska vesnice.
Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky bych to viděl na kostru. A Charles má s těma překvapeníma fakt pravdu - nemám v autě rádio, jen kabely. No a než tam nějaký rádio dám, tak kabely čouhaj z tunelu a při jízdě klepou. Chtěl jsem je zastrčit do toho tunelu, ale když jsem do nich strčil prsty, nečekaně se rozběhla klimatizace
Koukam, zes zakoupil novou karu, navic prechod ze socky na vrchol. Tak at slouzi
Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já bych to viděl na chybu v ukostření, elektrika na tipu je plná překvapení a nesmyslů, ale toto mi dává jasný signál na špatnou kostru...očisti kostřící body nad pojiskovkou, pod baterkou a na druhý straně na nosníku a prostříkni to kontaktolem, myslim si, že to problémy odstraní
Moh bys mi prosim popsat ty mista nejak podrobneji nebo treba i foto. Ja se v elektrice fakt nevyznam.
Musim na to cisteni odpojit baterku?
Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kostřící bod je hned na nosníku pod baterkou, to najdeš lehce, když půjdeš po mínusovym kabelu od baterky. Ten stejnej kostřící bod je ve stejnym místě na protějšim nosníku (na druhý straně jako u rozvodů). Další kostřící bod je na motoru, na převodovce, taky najdeš snadno, je to silnej kabel. No a jak jsem psal nad pojistkovkou, tak to uvidíš když sundáš ten černej krycí plast co je pod volantem. až ho sundáš, bude tam nad pojistkovkou šroub pod kterým budou očka s černými dráty.
To najdeš, není to nic složitého
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.