POMÓÓÓC, straší mi v autě! (VYŘEŠENO)

Více
16 roků 2 měsíců zpět #1 od Předseda
Omlouvám se za titulek, ale nevím jak to inteligentnějc pojmenovat.

Včera bylo ještě všechno úplně v pořádku. Dneska jsem ale nastartoval a po ujetí asi 20 metrů se mi z ničeho nic rozsvítily kontrolky voda v naftě a ABS. Za chviličku to zhaslo, ale při couvání se mi na chvíli rozsvítilo zadní vnitřní stropní světýlko. No dobrý, jel jsem dál. Stáhnul jsem si elektrický okýnko a když jsem ho zavřel, zacvakalo ve dveřích a rozsvítilo se přední stropní světlo. No ale to nebylo všechno. Po chvilce další jízdy jsem zastavil na křižovatce a hodil pravý blinkr. Za dvě tři vteřiny přestal blikat, zato se opět rozsvítily ty dvě kontrolky. Na další křižovatce, kde už jsem neodbočoval, zase pro změnu začaly obě ty kontrolky pravidelně blikat! A aby toho nebylo málo, tak se mi po chvilce sama pustila klimatizace. To ovšem ještě nebylo všechno. Jedu dál, rozsvítila se kontrolka ABS a koplo mě to do brzdového pedálu. Co si o tom myslíte? Musí to mít všechno jednu příčinu.

Jo jenom pro zajímavost - mezitím se mi přetočilo počítadlo kilometrů přes 200 tisíc, takže teď ukazuje nuly. Že by to byla ta příčina? :D Ale ráno před startem jsem byl ještě pět kilometrů pod 200k. Třeba si to řeklo: 200 tisíc A DOST!

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #2 od čenda
Tierra, tierra :lol:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #3 od Wolf1888
no tak to je huste.....este aby ti zacalo samo startovat a chodit bez sofera :D

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #4 od Předseda
Když jsem z toho lez, nešel centrál. Tak jsem vlez zpátky, otočil jsem klíč ve spínačce a mrtvo. Takže mi došlo o co asi jde.

A skutečně jsem našel volnej kontakt na baterce.

Otázka - myslíte že to všechno by mohlo být jenom tím? Třeba ten kopanec od ABS je mi dost divný, stejně jako rozsvěcení žárovek. Ale zas má to check panel, takže si to hlídá i poklesy napětí apod., takže možná by to všechno mohlo mít opravdu jenom tuhle příčinu. Rozumí tu někdo elektrice tempry?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #5 od stiglitz
Čortův hrád, tám strašá. Ha sme v perdeli, pane hrábě. No mě se spouštělo okýnko a zavíralo samo taky, - spolujezdcovo. Pak jsem našel totálka popraskanou izolaci v svazku drátů, ale to se drolilo, a dráty se dotýkaly navzájem, v průchodce ve dveřích řidiče, prostě v tom gumovým krku, mezi karoserií a dveřma. To jsem omotával izolačkou, a je zatím klid.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #6 od BlackJack
Mně se nedávno polámal jeden kabel od el. okna v tom husím krku. Takže jsem vždycky při dovírání musel otevřít dveře a škrtit to jak kačenu, abych zavřel okno :lol:
Teď už samozřejmě natahlé nové kabely :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #7 od TooM-As

škrtit to jak kačenu

:lol: :lol: :lol:

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8 od Dresik
Nepršelo někdy teď? nebo nemyl si auto? Je známá věc, že rádo teče do pojistkovky, což může být krom koster a špatných kontaktů ona příčina..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #9 od BlackJack
Kudy by mohlo téct do pojistkovky? Mně se to teda nestává a přemýšlím, kde by mohl být problém. Pouze když jsem protahoval napájecí kabel k zesilovači od baterky, který má 1cm, tak jsem ho vedl zároveň s kabely k pojistkovce. Vznikl mi menší fuk mezi gumovou průchodkou do kabiny, ale tama snad nezateče.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #10 od JiFi
a nebo tam máš duchy a je potřeba zavolat vymítače :D

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #11 od Dresik
Myslím, že to už pár lidí řešilo a mělo tam téci někde pod oknem

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #12 od jirkaR
no viděl bych to na tu pojistkovku taky mě tam teklo ,teče tím odvodnovacím kanálem pod oknem

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #13 od Dresik
Já to říkal :lol: :lol: :lol:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #14 od skypan

Omlouvám se za titulek, ale nevím jak to inteligentnějc pojmenovat.

Včera bylo ještě všechno úplně v pořádku. Dneska jsem ale nastartoval a po ujetí asi 20 metrů se mi z ničeho nic rozsvítily kontrolky voda v naftě a ABS. Za chviličku to zhaslo, ale při couvání se mi na chvíli rozsvítilo zadní vnitřní stropní světýlko. No dobrý, jel jsem dál. Stáhnul jsem si elektrický okýnko a když jsem ho zavřel, zacvakalo ve dveřích a rozsvítilo se přední stropní světlo. No ale to nebylo všechno. Po chvilce další jízdy jsem zastavil na křižovatce a hodil pravý blinkr. Za dvě tři vteřiny přestal blikat, zato se opět rozsvítily ty dvě kontrolky. Na další křižovatce, kde už jsem neodbočoval, zase pro změnu začaly obě ty kontrolky pravidelně blikat! A aby toho nebylo málo, tak se mi po chvilce sama pustila klimatizace. To ovšem ještě nebylo všechno. Jedu dál, rozsvítila se kontrolka ABS a koplo mě to do brzdového pedálu. Co si o tom myslíte? Musí to mít všechno jednu příčinu.

Jo jenom pro zajímavost - mezitím se mi přetočilo počítadlo kilometrů přes 200 tisíc, takže teď ukazuje nuly. Že by to byla ta příčina? :D Ale ráno před startem jsem byl ještě pět kilometrů pod 200k. Třeba si to řeklo: 200 tisíc A DOST!

no skřítek ti tam proběhl a než utekl tak ti povolil kontakt na aku :lol:
8O 8O ty nechodíš na 200tis na pravidelnou servis kontrolu :twisted: :twisted:
(doufám že se neurazíš,neber mě vážně,případně se omluvím :twisted: )

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #15 od bjukemen
...myslím že to robil ten uvolneny kabel na baterke,sam som skusal čo to dokaže a vie to riadne zhaluziť a zvlášť elektrika vo fiate...pozoruj to ako sa to bude stavať a uvidíme :wink:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.505 sekund
Powered by Kunena fórum