výměna digi za analog

Více
16 roků 1 měsíc zpět #1 od Charles
výměna digi za analog vytvořil uživatel Charles
ahoj všem, pro změnu rozhodnul jsem se (a nejsem sám, viď Jendo :P ) o záměnu palubovky digi za analogovou. Je to z toho důvodu, že v autě mám pár analog budíků a s digitálem to moc neladí :?
Rád bych tedy věděl co je potřeba. Logicky náhon na tachometr. Je potřeba nějak upravit převodovku nebo jen vyměnit snímač za lanko? Dál vím, že nesedí konektory, ale sedí aspoň barvy kabelů? Co check panel? Jak je napojen analog ekonoměr? Teploměr chladící kapaliny je stejný? Pokud jde o palubovku z 16V, jak složité je zapojit tlak a teplotu oleje?

Moc otázek najednou, ale doufám ve vaše cenné rady, téma poslouží i Jendovi...díky moc :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #2 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: výměna digi za analog
Hele, nechci prudit, ale nebyls to právě ty, kdo zamknul tohle vlákno s tim, že se to tu řeší každou chvíli? :?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #3 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: výměna digi za analog
Jasně, ale tam jde o obrácenou verzi, já chci jít z digitálu na analog a ne naopak ;) Analogovou palubku jsem ještě neměl tu čest rozebrat a tak nevim jak tam je napojen ten ekonoměr atd. a hlavně bych chtěl dát palubovku z sedicivalvole, kde jsou navíc tlakoměr a teploměr oleje.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #4 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: výměna digi za analog
Economěr je napojen hadičkou (podtlak). Bude to stejné jako u digi, jen tam bude z hadičky převodník na el. signál.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #5 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: výměna digi za analog

Economěr je napojen hadičkou (podtlak). Bude to stejné jako u digi, jen tam bude z hadičky převodník na el. signál.


mýlíš se . u digitální přístrojovky je čidlo economěru v mtororvém prostoru. Analogová přístrojovka , má přímo převod z podlaku na pohyb ručičky .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #6 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: výměna digi za analog
Nemýlím, jen sem to špatně napsal, že to z toho jde hůř povhopit :lol: Omlouvám se. Samo, že sem to myslel, tak, že analog má hadičku až do budíku, kdežto digi má převodník v motoru "podtlak/el.signal.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #7 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: výměna digi za analog
Pánové,povedla se mi při přestavbě z digitálu na analog palubku zajimavá věc.
Asi sem elektrotechnický antitalent,nebo blbec.

To mám asi blbě zapojený.Když zapnu zapalko,rosvítěj se kontrolky,budíky.Když zapnu světla,svítí i palubka.Nastartuju a palubka zhasne,rosvítí se kontrolka dálkovejch,mlhovky,vyhřívání zadního skla,teplota na max,hodiny přestanou jíd.Když při jízdě sešlápnu plný plyn až na podlahu nehledě na otáčky,rosvítí se palubka,vše začne s plným plynem fungovat,jako před natočením motoru.


Jakmile uberu plyn,tak zase všechno zhasne a je tma krom těch pár kontrolek.
Tipo je opravdu zajímaví vůz
Tohle sem ještě nežral.Palubka ovlivněna plynem. šokovaný
Jinak když jedu ten plnej plyn až na podlaze,tak palubka je nádherně osvícená,byl bych až na tenhle háček moc spokojený.

Kabely sem zapojil,propojil podle barviček a vyšlo mi s toho tohle.PS:kabely v autě mám původní origo,žádná překopávka. Think

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #8 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: výměna digi za analog

Pánové,povedla se mi při přestavbě z digitálu na analog palubku zajimavá věc.
Asi sem elektrotechnický antitalent,nebo blbec.

To mám asi blbě zapojený.Když zapnu zapalko,rosvítěj se kontrolky,budíky.Když zapnu světla,svítí i palubka.Nastartuju a palubka zhasne,rosvítí se kontrolka dálkovejch,mlhovky,vyhřívání zadního skla,teplota na max,hodiny přestanou jíd.Když při jízdě sešlápnu plný plyn až na podlahu nehledě na otáčky,rosvítí se palubka,vše začne s plným plynem fungovat,jako před natočením motoru.


Jakmile uberu plyn,tak zase všechno zhasne a je tma krom těch pár kontrolek.
Tipo je opravdu zajímaví vůz
Tohle sem ještě nežral.Palubka ovlivněna plynem. šokovaný
Jinak když jedu ten plnej plyn až na podlaze,tak palubka je nádherně osvícená,byl bych až na tenhle háček moc spokojený.

Kabely sem zapojil,propojil podle barviček a vyšlo mi s toho tohle.PS:kabely v autě mám původní origo,žádná překopávka. Think

no hezkýýý,ale pokud se to děje ,jak píšeš,tak to ovlivnuje ,někde v zásuvce prehozený kontakty,právě jak výše zmíněného ekonoměru,myslím jinak nasazený kontakty,nebo pehozený kontakty ovládající ekonoměr...neber to jako bernou minci,ale jen nápad :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #9 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: výměna digi za analog
Už sem to vyřešil,odpojil barvyčky a zapojil podle dokumentace tady z článků.
Skoro všechny barvy seděj a nějaký jsou tam 2x tak že bylo zapotřebý dokumentu a pospojovat správně.Ted maká vše krom tachometru,čekám na dodavatele náhonu :D Otáčkoměr fachčí,ekonoměr fachčí,kontrolky makaj a teplota s palivem taky.Ekonoměr je oproti digitálu daleko přesnější a citlivěji reaguje na plyn.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #10 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: výměna digi za analog
a nezbylo někomu kdo předělával z digi an analog čidlo pro rychloměr? za kolik by bylo?

ma nekdo fotku kde to je umisteny v aute? pripadne jak to cidlo vypada?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #11 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: výměna digi za analog
:( porad mi okdo neni schopen dodat jednoduchou vec a to popis ktery dratek je na kterem vyvodu na konektoru snimace rychlosti co je na prevodovce, snimac jsem sehnal ale dratky byly z konektoru jiz vytrzene , chci si cidlo otestovat zda je OK ale nemam jak

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #12 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: výměna digi za analog
pegas77 :máš to ve vedlejší diskusi, jak jsme se tam domlouvali.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #13 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: výměna digi za analog
jeste jednou moc dekuji

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.452 sekund
Powered by Kunena fórum