výměna digi za analog
Rád bych tedy věděl co je potřeba. Logicky náhon na tachometr. Je potřeba nějak upravit převodovku nebo jen vyměnit snímač za lanko? Dál vím, že nesedí konektory, ale sedí aspoň barvy kabelů? Co check panel? Jak je napojen analog ekonoměr? Teploměr chladící kapaliny je stejný? Pokud jde o palubovku z 16V, jak složité je zapojit tlak a teplotu oleje?
Moc otázek najednou, ale doufám ve vaše cenné rady, téma poslouží i Jendovi...díky moc
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Economěr je napojen hadičkou (podtlak). Bude to stejné jako u digi, jen tam bude z hadičky převodník na el. signál.
mýlíš se . u digitální přístrojovky je čidlo economěru v mtororvém prostoru. Analogová přístrojovka , má přímo převod z podlaku na pohyb ručičky .
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi sem elektrotechnický antitalent,nebo blbec.
To mám asi blbě zapojený.Když zapnu zapalko,rosvítěj se kontrolky,budíky.Když zapnu světla,svítí i palubka.Nastartuju a palubka zhasne,rosvítí se kontrolka dálkovejch,mlhovky,vyhřívání zadního skla,teplota na max,hodiny přestanou jíd.Když při jízdě sešlápnu plný plyn až na podlahu nehledě na otáčky,rosvítí se palubka,vše začne s plným plynem fungovat,jako před natočením motoru.
Jakmile uberu plyn,tak zase všechno zhasne a je tma krom těch pár kontrolek.
Tipo je opravdu zajímaví vůz
Tohle sem ještě nežral.Palubka ovlivněna plynem. šokovaný
Jinak když jedu ten plnej plyn až na podlaze,tak palubka je nádherně osvícená,byl bych až na tenhle háček moc spokojený.
Kabely sem zapojil,propojil podle barviček a vyšlo mi s toho tohle.PS:kabely v autě mám původní origo,žádná překopávka. Think
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no hezkýýý,ale pokud se to děje ,jak píšeš,tak to ovlivnuje ,někde v zásuvce prehozený kontakty,právě jak výše zmíněného ekonoměru,myslím jinak nasazený kontakty,nebo pehozený kontakty ovládající ekonoměr...neber to jako bernou minci,ale jen nápadPánové,povedla se mi při přestavbě z digitálu na analog palubku zajimavá věc.
Asi sem elektrotechnický antitalent,nebo blbec.
To mám asi blbě zapojený.Když zapnu zapalko,rosvítěj se kontrolky,budíky.Když zapnu světla,svítí i palubka.Nastartuju a palubka zhasne,rosvítí se kontrolka dálkovejch,mlhovky,vyhřívání zadního skla,teplota na max,hodiny přestanou jíd.Když při jízdě sešlápnu plný plyn až na podlahu nehledě na otáčky,rosvítí se palubka,vše začne s plným plynem fungovat,jako před natočením motoru.
Jakmile uberu plyn,tak zase všechno zhasne a je tma krom těch pár kontrolek.
Tipo je opravdu zajímaví vůz
Tohle sem ještě nežral.Palubka ovlivněna plynem. šokovaný
Jinak když jedu ten plnej plyn až na podlaze,tak palubka je nádherně osvícená,byl bych až na tenhle háček moc spokojený.
Kabely sem zapojil,propojil podle barviček a vyšlo mi s toho tohle.PS:kabely v autě mám původní origo,žádná překopávka. Think
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Skoro všechny barvy seděj a nějaký jsou tam 2x tak že bylo zapotřebý dokumentu a pospojovat správně.Ted maká vše krom tachometru,čekám na dodavatele náhonu Otáčkoměr fachčí,ekonoměr fachčí,kontrolky makaj a teplota s palivem taky.Ekonoměr je oproti digitálu daleko přesnější a citlivěji reaguje na plyn.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ma nekdo fotku kde to je umisteny v aute? pripadne jak to cidlo vypada?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.