Pořád svítí kontrolka baterie

Více
18 roků 11 měsíců zpět #1 od lubosbrno
Pořád bylo v?echno v pořádku,pak jsem s autem asi tak pět
dnů nejezdil.Kdy? jsem dneska nastartoval,tak pořád svítí na palubce kontrolka
baterie jako by to nedobíjelo :? .Klíňák je napnutej dobře - jsem na to koukal
8O .Proto?e jsem musel jet :logist: ,tak jsem ujel asi tak 100 km / zapnutý
světla,pu?těnej větrák topení na jedničku,zapnutý rádio / a pořád to startuje
normálně,jen?e kontrolka furt svítí.Pokud to teda fakt nedobíjí,kolik asi tak
kilometrů ujedu jen na baterku,ne? nenastartuju :( .Nevíte někdo na co se mám
je?tě podívat a opravit,aby ta kontrolka nesvítila ?

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #2 od petr1978
Kdyby ti
nedobíjel alternátor tak na to co jsi psal dojede? tak 30 km. Jestli má? nějaký
voltmetr, stači ho připojit po nastartovíní na svorky baterie. Měl by ukazovat
tak kolem 14.3 V, jinak není něco v pořádku. Kdy? svítí kontrolka stále, dle
chytré knihy je vyskratovaná dioda. Ale mě se stalo, ?e jedna dioda byla
odpálená a dobíjelo to normálně. Jen svitilo stále dobíjení. Tak mrkni na diody,
mám pocit ?e to tím bude. Jsou pod krytem na alternátoru.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #3 od Pavel
No já sem na
baterku dojel asi 100km, ale na konci u? sem musel koukat z okna proto?e sem u?
neviděl na cestu, okno zarosené a auto bylo rádo ?e jede :? v gará?i na baterce
sem naměřil 9V po té cestě!! A bylo zajímavé ?e kontrolka blikla jen občas :!: .
Nedobíjele to měl sem vadnej regulátor za 1100,- novej :wc: . Kdy? ti to
nedobíjí tak to pozná? třeba na stěračích - jdou znatelně pomalej :wink: .
Jestli ti to dobíjí tak kolem 14V je regulátor v pohodě zbytek altíku taky krom
diod ty budou asi na?ma?ené :twisted:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #4 od Dresik
Přesně jak říká
Petr1978- bude to dioda..jak jedna odejde, začne ti svítit dobíjení,ale pořád to
dobíji..ty zbylé didody ,ale u? tohle dlouho nevydr?í, tak?e to jednou
klekne..takhle sem to měl já a najezdil sem na tom hodně..pak sem měnil motor a
zároveň i altík:)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #5 od lubosbrno
Hm,tak to budu
muset je?tě risknout a zatím to tak přes svátky nechat,ale potom altík vymontuju
a podívám se na to.Napřed to ale teda zkusím tím voltmetrem proměřit kolik ta
baterka má.
Je?tě otázka:mám jeden funkční altík ze ?kodovky - myslíte,?e by
tam ?el dočasně pou?ít ?

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #6 od čenda
Ohledně
alternátoru ze ?kodlivky - pokud se tam vejde, má podobnou řemenici a půjde
napnout řemen, proč to nezkusit, ale mo?ná dá méně práce pokusit se alternátor
opravit.
Napadá mě, kromě jak u? bylo řečeno:
Ne? začne? utrácet peníze za
regulátor, zkus se podívat na uhlíky. Pokud jsou o?majdané, lze je snadno
přepájet. Na alternátor MM do Una stojí pár zhruba 30 - 40 Kč, na Tipo to asi
bude podobné.
Mů?ou taky váznout ve vodicích "komínkách", v tom případě
vyfoukat, prostříkat Kontaktolem a rozhýbat.
Tahle závada je, myslím,
častěj?í ne? prora?ené diody... :wink:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #7 od stiglitz
Jo.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #8 od Pavel
jetli je to
regulátor prostě zjistí? jednodu?e a to tak ?e to prostě opravdu nedobíjí :!: A
nebo strč multimetr do zapalovače a mňeř musím tam bejt min 14V!. Jinak diody
nic jiného se nemů?e podělat :!:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #9 od lubosbrno
Pavel psal
regulátor za 1100 Kč - to je dost hodně,kdy? v Sobě?icích mají kompletní altík
za 1500,-Kč

Ten altík ze ?kodovky byl takovej nápad,ale beru to jako
poslední mo?nost to zkou?et.

Čenda:na uhlíky jsem koukal - jeden je
znatelně krat?í ne? druhej,tak?e to bude asi ono.Tím asi určitě začnu - koupím
nový a zkusím je přepájet.U? jsem si domluvil pájku a po svátcích si s tím
pohraju.

Jinak ve sklepě jsem na?el v harampádí je?tě jeden altík -
vypadá vzhledově stejně jak na moje Tipo,jen má men?í rozteč spodního uchycení -
jak tam prochází ten dlouhej ?roub skrz a na konci je hladký kolo.

Zatím
děkuji v?em a a? to dám dohromady,tak napí?u.

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #10 od Tom
Já jsem za?il
zaseklej jeden uhlík a auto nedobíjelo.

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #11 od MOTOKUBA
me svitila
kotrolka taky a kdy? sem byl v servisu tak mi na?li to ?e na statoru jak sou
izolované ty dratky tak ta izolaze u? stařím slezla a draty se spojily a
zatyvili a přestalo to dobijet oprava me prisla na 2tis kč :) nový stator :)

FIAT MAREA 1,8 16V HLX Když bůh tvořil auto tak první jeho slova byla MAREA....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #12 od petr1978
Kromě Uhlíků,
regulátoru a diod se namáco pokazit. Jsou to nejčestěj?í závady.
Regulátor:
Vltmetr na baterku a musí? tam mít min 14 a max 14.3( nebo
těsně kolem)- Jinak není něco v pořádku.

Diody: Proměří? odpor diod.
Jednim směrem musí mit odpor tak kolem 800 Ohmůa drým nesmí nic
procházet. Snad ví? jak proměřit diody.

Uhlíky: Podle délky, ale fakt
nevím kolik. Mám pocit ?e u DOHC min 12mm, ale nejsem si
jistý.

Tak měření zdar a zbytečně neutrácej za součástky co nejsou
třeba:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #13 od lubosbrno
Proto?e mám teď
dva altíky,tak je oba rozdělám,vyčistím,proměřím a poskládám z nich jeden
dobrej.S těma uhlíkama musím začít,proto?e jsou sjetý na obou dvou no a pak se
uvidí.Utrácet za zbytečný součástky momentálně určitě nebudu,proto?e jsem
v?echno utratil na vánoční dárky.Pájku ale budu mít a? po svátkách,tak?e teď to
musí počkat.Zatím aspoň koupím ty uhlíky,a? to mám nachystaný.Momentálně stejně
nikam nejezdím,tak?e to mám čas do 2.ledna dát to znovu dohromady.

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #14 od martas
tento problem
mam jiz asi 7 mesicu a auto jezdi stale dal a dobiji skvele ale mrknu se taky na
to.nevite nekdo jestli je stejny alt. z 89 z 93???

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #15 od lubosbrno
Jestli jsou
stejný nebo ne,to fakt nevím,ale jak u? jsem psal nahoře:


,,Jinak ve
sklepě jsem na?el v harampádí je?tě jeden altík - vypadá vzhledově stejně jak na
moje Tipo,jen má men?í rozteč spodního uchycení - jak tam prochází ten dlouhej
?roub skrz a na konci je hladký kolo. ,,


tak?e asi bys měl změřit tu
spodní rozteč toho dr?áku.Kdy? jsem ho ve sklepě na?el,tak jsem se zaradoval,?e
to bude za hodinku opravený a pak jsem zjistil,?e tam nejde namontovat :evil:
.Jinak jsem se ptal v servisu a ten co mám z toho sklepa,tak je taky na Tipo,na
třídrá?ku klíňák,vzhledově úplně stejnej / a? na ten dr?ák /.

Někdo by se
měl kouknou to ,,chytré kní?ky,, jak to vlastně je - pokud tam o tom teda bude
něco napsaný.

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.456 sekund
Powered by Kunena fórum