Samovybijeni baterie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v létě když mi taky se vybíjela baterie, tak jsem s tim laboroval co a proč...nakonec to asi dělalo světýlko v přihrádce u spolujezdce, přivřel jsem do dveří kabel a jak neseděly dvířka, tak to svítilo
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sorry jasne memory ale všetci asi vieme čo som mal na mysliNo já nevím jak teda palinko46, ale já jsem ještě na zesilovači "memory" neviděl, protože tam není nic, co by se do něj ukládalo v nějaké digitální podobě a měl by si to pamatovat, ten vstup +12V se označuje jako remote nebo control, stále napájení z baterie se označuje jako B+ a kostra jako Ground... samozřejmě by měl být zesilovač nějak odpojován, protože pokud je stále připojen, tak pouští signál do repra a tím pádem vysává baterku...já jsem to spínaní rádiem napojil na normální vypínač, protože ne vždy chci, aby mi hrál zesilovač a hlavně, ne vždy se sepnul s rádiem, tak jsem musel rádio vypnout a zapnout třeba 4x aby se pustil
v létě když mi taky se vybíjela baterie, tak jsem s tim laboroval co a proč...nakonec to asi dělalo světýlko v přihrádce u spolujezdce, přivřel jsem do dveří kabel a jak neseděly dvířka, tak to svítilo
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=8290
Pokud ano a vyresil jsi to proc to nenapises?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ten kratky skrat baterku znicit nemohol, skor sa priklanam k nazorom vyssie, treba to preverit, ci nesvieti niektora ziarovka, a ak to zacalo az po namontovani zosiku, tak to riedenie.Zdra chlapi,vybiji se mi baterka a nevim cim to je,altik je vcajku dobiji jak ma,nedavno jsem tam zapojil levnej zesilovac u ktereho sviti cervena kontrolka,nemuze to vybijet ten zesilovac?Musim podotknout,ze pri zapojovani zesilovace jsem se omylem dotknul + a -,nemohlo to nejak znicit baterku,byl to jenom mzik.Dekuju
zosilovace maju menice napatia, aby sa dosiahol vykon, a tie menice pracuju stale, preto ich riadi , vypina, radio aby nevybijali baterku.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ty svetylka mne u Tipa taky stvaly...zlata marejka a punto, kde to zhasne po nekolika minutach samo
Se vsim ostatnim vcetne motoru.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty si koledujes...uz mas druhy cerny puntik dneska...a to si jeste s Tebou vyridim ten tvuj bonzTy svetylka mne u Tipa taky stvaly...zlata marejka a punto, kde to zhasne po nekolika minutach samo
Se vsim ostatnim vcetne motoru.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no to ne, ale vis moc dobre, za ty vstriky...Jaky?Jsem z tvou zenou nemluvil
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mno, tak konzervovy kolega zacyklovan, ani se nezval jak dopadl.Aha.Proc malo chapavy clovek nebo nechces pomoci koncernovemu druhovi v nestesti?
Ale ted k meritu veci.
Promer jednotlive obvody merakem, kde je zmena napeti pri vytazeni pojistky. Tam je nutno hledat. Osobne to vidim na zapojeni toho audio systemu (zrejme odborne nabastleno, ze se v tom ani rs nevyzna
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.