skákání otáčkoměru
16 roků 1 měsíc zpět #1
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
skákání otáčkoměru vytvořil uživatel Charles
Buďte pozdraveni soukmenovci v tipu\tempře, měl bych zase jeden dotaz z oblasti elektro. Při jízdě mi škube otáčkoměr pokud jedu v oblasti otáček od 1800 do 2200, tak mi bliká otáčkoměr (digitál), u analogu ručička skáče. Prostě přiblikávají mi tam další čárky jako by měl motor tak o 400ot. víc než má....Ale dělá to je při těchto otáčkách motoru. Takže kde je zase problém? Nebo komu to dělalo také a jak to vyřešil?
díky moc
díky moc
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #2
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: skákání otáčkoměru
Vy nas zasobujete velebnosti. 8O
Pokontroluj si spoje od inducky nebo zapalovaciho modulu jestli neni nekde volny a nechveje se coz b mohlo todle zpusobovat.
Jen tak naokraj.Z ceho mas vlastne ten analog?
Ted jsem koukal schemat(co bych pro tebe neudelal ze) a zapojeni otackomeru u analogu je dvoji.Lisi se jak u 16V tak u modelu GT od poku 93.Kazdopadne je pripojen na jinem konektoru nez u digitalu.To to pri tech zkouskach pokazde prepojujes?Nebo mi neci podstatneho uniklo?
Pokontroluj si spoje od inducky nebo zapalovaciho modulu jestli neni nekde volny a nechveje se coz b mohlo todle zpusobovat.
Jen tak naokraj.Z ceho mas vlastne ten analog?
Ted jsem koukal schemat(co bych pro tebe neudelal ze) a zapojeni otackomeru u analogu je dvoji.Lisi se jak u 16V tak u modelu GT od poku 93.Kazdopadne je pripojen na jinem konektoru nez u digitalu.To to pri tech zkouskach pokazde prepojujes?Nebo mi neci podstatneho uniklo?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #3
od TooM-As
ano uniklo , on má přídavnej analog otáčkoměr.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: skákání otáčkoměru
Vy nas zasobujete velebnosti. 8O
Pokontroluj si spoje od inducky nebo zapalovaciho modulu jestli neni nekde volny a nechveje se coz b mohlo todle zpusobovat.
Jen tak naokraj.Z ceho mas vlastne ten analog?
Ted jsem koukal schemat(co bych pro tebe neudelal ze) a zapojeni otackomeru u analogu je dvoji.Lisi se jak u 16V tak u modelu GT od poku 93.Kazdopadne je pripojen na jinem konektoru nez u digitalu.To to pri tech zkouskach pokazde prepojujes?Nebo mi neci podstatneho uniklo?
ano uniklo , on má přídavnej analog otáčkoměr.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #4
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: skákání otáčkoměru
Tak v tom pripade hledej odpoved v kabelech nebo ruseni.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.279 sekund