Chyba dobijania alebo slaba baterka?

Více
16 roků 1 měsíc zpět #1 od Pumpa
cest praci takze vcera som si isiel s mojim tipom jak obvykle krasne nastartoval jak vzdy (obvykle jedna otacka motora a nastartoval ) a po nastartovani mi nechcela zhasnut kontrolka dobijania , vkuse svieti a ked pridam plyn tak jemne zhasne ale nie uplne tak neviem kde je teraz chyba ci dobijanie ci baterka lebo ako vcera mi v pohode startoval ked som snim behal a to som asi 6 krat startoval + bol vecer takze svetla som mal zapnute a radio a podobne . a dnes som otcovi pozical auto lebo nieco potreboval uz pri dome mu niak cudne startoval niak lenivo atd ( dodavam ze akurat dosiel dnes rano prvy poriadny MRAZ ) . ale nastartoval potom presiel par km odstavil a isiel este raz startovat a uz starter ani jednu otacku nevedel dat . takze je to teraz dobijanim alebo slabou baterkou ???? dakujem za vsetky rady

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #2 od Tonny Tempra SW
myslim si ze na 90% to je zberacmi v alternatore,daj si vyhladavanie na tento problem a neni davno sa presne toto riesilo,tam najdes rady a pod.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #3 od Charles
Protože ti to přestalo dobíjet, tak máš teď slabou baterii. ale pokud se tu porozhlédneš a použiješ hledání, tak se tu najde dost a dost problémů a i jejich řešení :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #4 od michal_tipar
zkus nejdřív změřit jaké napětí je na baterce při provozu a podle toho se musíš dál zařídit, vyčistit spoje - přechody atd, do altíku bych se hrabal až když nic předchozího nepomůže.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #5 od Pumpa
takze alternator dobija okolo 12 volta mozno zakladne funkcie by aj udrzal ale kedze teraz sa musia palit svetla a atd tak musi ist von a na repasovanie typujem to na regulator , mimochodom ako by som ho mal najlepsie vybrat alternator vyrchom po demntazi sania vzduchu alebo niekde po spodku ktoru alternativu by som mal zvolit pri mojom fiate ktory je osedlany 1.9TD ckom rv 1991 . podradte niaku casovo menej narocnu metodu ked prichazdzam s roboty tak mam tak 1-2 hodin do tmy :( ps : mozno to je hlupe ale mam dost vytahany remen a pocut na ucho ako smyka ale nepiske moze to by vytahanim remenom ? minule som ho natahoval ale mozno to povolil predsa uz boli prve take prizemne mrazi mozno to kusok zapracovalo moze to by tym ?

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #6 od michal_tipar
prokluzující řemen by mohl zlobit, ale asi ne takhle, zkus ho napnout, je tam určitě napínací šroub.
Repas bych nechal až jako poslední možnost, ze začátku bych vyčistil všechny kontakty kabelů aby tam nebyly přechodové odpory, ty dokážou snížit napětí klidně o dva volty...
U kamaráda jsme odělali všechny očka drátů od altíku, vyčistily, odšroubovali i regulátor a očistili i plošky pod ním, prostě všechno kde může být přechoďák a napětí vyskočilo z nějakých 12 V na skoro 13,7V a to už je OK.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #7 od rs

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #8 od Pumpa
no tak to je zaujimavy clanok urcite v buducnosti pomoze a napokon bol umna oproblem jeden kabel ktoreho pozrala oxidacia a uplne sa odlamal tak som vyviedol novya alternator ani nemusel ist von :) len som sa cudoval ako mi mohol nabijat tych 12V ked tam bol odpeceny kabel :)

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.369 sekund
Powered by Kunena fórum