rucicka nadrze + teplota motora
16 roků 2 týdnů zpět #1
od Pumpa
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
rucicka nadrze + teplota motora vytvořil uživatel Pumpa
takze zdravim fiatakov . mam taky problem elektricky s casu na cas mi 2 hore uvedene kontrolky BUD nechcu nabehnut alebo po vypnuty motora odmietaju spadnut do 0 polohy , problem by som mal hladat v palubovke alebo niekde v cidlach ukostreniach? je niaky kostriaci bod niekde pod palubovkou? moze to byt tym ?
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #2
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: rucicka nadrze + teplota motora
Pravděpodobně ukostření palubovky,kostru palubky najdeš v motorovém prostoru pod baterkou (trochu víc vepředu na nosníku mezi baterkou a maskou). Měl by to bejt fialovej kabel.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
16 roků 1 týden zpět #3
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: rucicka nadrze + teplota motora
Jendo to jdeš s kostrou trochu daleko...
Ukostření palubky a pojistkovky je vlevo pod volantem, když odděláš krycí panel tak se na něj díváš vedle pojistek.
Ukostření palubky a pojistkovky je vlevo pod volantem, když odděláš krycí panel tak se na něj díváš vedle pojistek.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 týden zpět #4
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: rucicka nadrze + teplota motora
To sice ano,máš pravdu.Ta pod palubkou je jedna ze 2 koster.Alespon takhle to bylo u mě a elektriku mám origo od výroby.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 týden zpět #5
od Funman
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Odpověděl Funman pro téma Re: rucicka nadrze + teplota motora
Jendo a co kostra vzadu v kufru na levé straně?To sice ano,máš pravdu.Ta pod palubkou je jedna ze 2 koster.Alespon takhle to bylo u mě a elektriku mám origo od výroby.
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 týden zpět #6
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: rucicka nadrze + teplota motora
Ta nemá s palubkou nic společného,aspon se domnívám.
Ok,rekapitulace,auto má celkově 5 kostřících bodů,jeden na právém nosníku,druhý na levém nosníku,třetí pod palubkou vedle volantu směrem ke dveřím řidiče,čtvrtý by se měl nacházet pod palubkou u spolujezdce (ten sem nenašel) pátý se nachází v kufru před světlem na straně řidiče.
Když tak mě opravte.
Ok,rekapitulace,auto má celkově 5 kostřících bodů,jeden na právém nosníku,druhý na levém nosníku,třetí pod palubkou vedle volantu směrem ke dveřím řidiče,čtvrtý by se měl nacházet pod palubkou u spolujezdce (ten sem nenašel) pátý se nachází v kufru před světlem na straně řidiče.
Když tak mě opravte.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
16 roků 1 týden zpět #7
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: rucicka nadrze + teplota motora
Vzadu jsou dva na každé straně je jeden
Jo a je to mazec, když jsem oddělal levý zadní, tak normálně auto nechtělo jet, začal jsem hledat závadu a zjistil jsem, že stačilo připojit uzemnění z5 vzadu a auto zase jelo, to kdyby mi někdo vysvětlil
Jo a je to mazec, když jsem oddělal levý zadní, tak normálně auto nechtělo jet, začal jsem hledat závadu a zjistil jsem, že stačilo připojit uzemnění z5 vzadu a auto zase jelo, to kdyby mi někdo vysvětlil
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.387 sekund