rucicka nadrze + teplota motora

Více
16 roků 2 týdnů zpět #1 od Pumpa
takze zdravim fiatakov . mam taky problem elektricky s casu na cas mi 2 hore uvedene kontrolky BUD nechcu nabehnut alebo po vypnuty motora odmietaju spadnut do 0 polohy , problem by som mal hladat v palubovke alebo niekde v cidlach ukostreniach? je niaky kostriaci bod niekde pod palubovkou? moze to byt tym ?

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #2 od Jenda
Pravděpodobně ukostření palubovky,kostru palubky najdeš v motorovém prostoru pod baterkou (trochu víc vepředu na nosníku mezi baterkou a maskou). Měl by to bejt fialovej kabel.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #3 od michal_tipar
Jendo to jdeš s kostrou trochu daleko...
Ukostření palubky a pojistkovky je vlevo pod volantem, když odděláš krycí panel tak se na něj díváš vedle pojistek.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #4 od Jenda
To sice ano,máš pravdu.Ta pod palubkou je jedna ze 2 koster.Alespon takhle to bylo u mě a elektriku mám origo od výroby.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #5 od Funman

To sice ano,máš pravdu.Ta pod palubkou je jedna ze 2 koster.Alespon takhle to bylo u mě a elektriku mám origo od výroby.

Jendo a co kostra vzadu v kufru na levé straně? :wink:

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #6 od Jenda
Ta nemá s palubkou nic společného,aspon se domnívám.

Ok,rekapitulace,auto má celkově 5 kostřících bodů,jeden na právém nosníku,druhý na levém nosníku,třetí pod palubkou vedle volantu směrem ke dveřím řidiče,čtvrtý by se měl nacházet pod palubkou u spolujezdce (ten sem nenašel) pátý se nachází v kufru před světlem na straně řidiče.

Když tak mě opravte.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #7 od michal_tipar
Vzadu jsou dva na každé straně je jeden :-)
Jo a je to mazec, když jsem oddělal levý zadní, tak normálně auto nechtělo jet, začal jsem hledat závadu a zjistil jsem, že stačilo připojit uzemnění z5 vzadu a auto zase jelo, to kdyby mi někdo vysvětlil :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.387 sekund
Powered by Kunena fórum