Kam vedou vodiče od vyhřívání zad. skla ?

Více
16 roků 12 hodin zpět #1 od Jenda
Sice je to na Fiata 127,ale myslím si že zapojení bude stejné.Potřeboval bych poradit jak to zapojit,k zadnímu sklu mi zatím nevede žádný vodič. Vím jenom,že jeden vodič vede na kostru,ale kam ten druhý-přívod proudu, jde to nějak přes relátko? Nebo jen přes pojistku,vypínač na přímo?

Snad někdo poradí. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 12 hodin zpět #2 od Max-el
v Tipu to jde přes relátko, myslím, že tam poteče docela velký proud. Ale do schématu jsem se nedíval, nemám tu teď chytrou knížku

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 12 hodin zpět #3 od Jenda
Já se právě ve schématu nevyznám,dokážu v něm najíd zadní sklo,ale pak mě matou ty čísílka kolem.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 hodin zpět #4 od rs
Taky by jste mi mohli rict hned co vsechno chcete najit .Nez se v tom clovek zorientuje.No nic tady to mas az k pojistce vyznacene cervene.
Soubor přílohy:

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 hodin zpět #5 od Charles
Jendo i v Prckovi je to přes relé, protože tak tečou šílený proudy. Jinak tam to relé přece bylo, jsme to vyhodili, protože to nešlapalo. Schema zapojení něčeho přes rele máš, takže si myslím, že to zapojíš jako nic, ale dej tam opravdu silné dráty co povedou k zadnímu oknu ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 hodin zpět #6 od Jenda
díky.Jdu na věc.Pokud dřív nezmrznu.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #7 od bjukemen
...kolko Ampér berie to vyhrievanie...???

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #8 od Jenda
to nevím.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #9 od michal_tipar
obvykle 10-15A je to pěkný záhul, hned po startéru největší zatížení
Někdy to jen tak pro legraci zkusím změřit, na tipu to je dobře dostupný měřákem...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #10 od joki
Ja som to raz meral bolo to 9A.Len tak pre porovnanie žehlička berie asi 5A.Aj ked tá má zase iné napätie.Ale na káblovanie od rele po sklo použi vodiče o priereze najmenej 2,5 .A daj si zaležat na dokonalom pripojení vodičov na špiralu aj rele.Musí to byt na pevno aby tam nevznikol velký prechodovy odpor.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #11 od Jenda
Nahodou sem našel relé z Tipa,tak ho tam dám,píšou na něm 12v 50A,tak snad bude stačit.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #12 od bjukemen
...dakujem za odpovede,niekedy to skusim zmerať aj ja...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #13 od BlackJack
Tak tloušťku kabelu sem ti pomohl spočítat, ale nevím, kolik přesně proteče proudu. Problém je i ten, že když dáš silnější kabel, pouštíš do těch vláken více proudu - tzn. zvýší se ti teplota vyhřívání (což je na jednu stranu dobré), ale zvýší se ti také odběr elektřiny.

Délka kabelu cca 3.5m
Proud cca 10A
Úbytek napětí max. 0.3V

R = U/I = 0,3/10 = 0,03 Ω
S = (měrný odpor mědi) l/R = 0,0178 . 3,5/0,03 = 2,7 mm2
d = (odmocnina ze) (4S/π) = (odmocnina ze)3,44 = 1,85 mm
Vyšel mi kabel o tloušťce 1,85mm (záleží však na parametrech vstupních hodnot) :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #14 od tom.podluzak
hezkyyyy

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #15 od rs

Tak tloušťku kabelu sem ti pomohl spočítat, ale nevím, kolik přesně proteče proudu. Problém je i ten, že když dáš silnější kabel, pouštíš do těch vláken více proudu - tzn. zvýší se ti teplota vyhřívání (což je na jednu stranu dobré), ale zvýší se ti také odběr elektřiny.

Délka kabelu cca 3.5m
Proud cca 10A
Úbytek napětí max. 0.3V

R = U/I = 0,3/10 = 0,03 Ω
S = (měrný odpor mědi) l/R = 0,0178 . 3,5/0,03 = 2,7 mm2
d = (odmocnina ze) (4S/π) = (odmocnina ze)3,44 = 1,85 mm
Vyšel mi kabel o tloušťce 1,85mm (záleží však na parametrech vstupních hodnot) :wink:



Bud jsem uz zapomnel pocitat nebo mi tu neco nesedi.
Ohmuv zakon v poradku.
výpocet prurezu:mne vychazi 2,077mm2
timpadem prumer vychazi 1.63mm
Budme presni prosim.Jinak ja osobne pouzivam roCu 0.0169 dle tabulek,ale rozdil je pri techto pidiproudech maly.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.500 sekund
Powered by Kunena fórum