Nastartuje jen kdyz se mu chce..

Více
18 roků 10 měsíců zpět #1 od amores perros
Zdravim, mam problem pri startovani.. Pri otoceni klicku do polohy 1
se normale rozsviti kontrolky a pri otoceni do polohy 2 se nic nestane.
kontrolky sviti dal ale auto nestaruje. Starter se netoci, baterka je dobra,
vsechno ostatni funguje, jen to vubec nic neudela.. Nekdy to normale naskoci,
nekdy na po 3, nekdy za pul hodiny, pak to zas treba tyden chodi normaln a zase
to jednou naskoci az na po 3.. Nemel ste neko podobnej problem? co bych mel
vymenit? Taky mam ten samej problem s Do centtralem, zamyka si jak se mu chce.
Nekdy jo nekdy ne

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #2 od petr1978
S tímhle
problémem jsem si hrál asi týden ne? jsem při?el na to proč to dělá :( Po ka?dé
jsem slo?itě čistil uhlíky a kontakty a pak jsem startoval. Chytlo to tak
pětkrát a zase nic. Nakonec jsem rozebral cívku která zvedá pastorek a ejhle.
Uvnitř jsou pru?né kontakty, které u? byly celkem unavené, tak jsem je tro?ku
natáhl a u? to ?lape jako hodinky:-)
Taky se ti mohou zasekávat uhlíky, nebo
jeblbě připojený nějaký kabel.
Zkus nějprve ty kabely, pak uhlíky a pak
sepos? do té cívky co jsem říkal. U té cívky musí? nejprve odpájet ty kontakty a
pak sundat víko. Kontakty jsou uvnítř měděné.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #3 od michal_tipar
mě to dělá
velice zřídka, ale pomů?e kdy? hrábnu na drát ke stykači na starteru, je tam asi
hor?í kontakt a občas se mu nechce, rozebral jsem ho, trochu zmáčkl svorku
kle?těma a vyčistil kontoxem od té doby u? to neudělalo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #4 od jirkaR
přesně jak říká
michal -tipař taky jsem s tím měl problém dělal to ten kabel co vede vedle
starteru jenom stačilo vyčistit a zmáčknout a je to bez problému :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #5 od Pavel
přesně tak stačí
vyčistit nebo překrymplovat vočko popřípadě konektro 8) . Přeci jenom je to
dost dole a tím pádem je to mnohem rychlejc zasviněné,zkorodované a podobně. Asi
by to po vyči?tění chtělo něčím namazat,jako se namazávaj kontakty na baterce
:wink:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #6 od stiglitz
Já bych
souhlasil a taky bych zkouknul ty očka a kostry, je to tam vystavený vodě vlhku
a vůbec to není krytý a po tom bych ?el nejdřív, to jsou nejčastěj?í závady.
:wink:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #7 od BlackJack
já bych zkusil
zastrčit imobilizer :D , ne v poho :Sorry: Ja bych to taky viděl na kabelá?.
A rada: nekupujte levne autokabely podobne startovacim kabelum (takove lanko, ne
drat), propousti strasne malo amper, takze k nepouziti - nenastartujute.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #8 od stiglitz
Něco mi to
připomělo, kamarádův táta měnil kabel ke startéru, říkal ?e na tom starým jsi
vizuálně nic nepoznal ale kdy? ho změřil tak oproti novýmu tam byl odpor jako
prase, říkal nějaký ?ílený hodnoty, dneska u? nevím kolik. Tak?e mo?ný je
v?echno.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.385 sekund
Powered by Kunena fórum