jak zapojit ekonometr?
15 roků 11 měsíců zpět #1
od TDGT
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
jak zapojit ekonometr? vytvořil uživatel TDGT
zdravim kluci koupil sem si pridavny budik econometru a chtel sem se zeptat jak presne ho zapojit,podrobne prosim,jeste sem si koupil teplotu vody tak prosim taky jak presne ho zapojit,diky za rady
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #2
od zula
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Odpověděl zula pro téma Re: jak zapojit ekonometr?
a ten budík ekonometru máš na podtlak?Jestli jo tak rozpoj nějakou hadičku podtlaku,dej tam kolínko a máš to
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #3
od TDGT
jj na podtlak,ale kterou nejlip hadicku rozpojit a jak navist do palubky?
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Odpověděl TDGT pro téma Re: jak zapojit ekonometr?
a ten budík ekonometru máš na podtlak?Jestli jo tak rozpoj nějakou hadičku podtlaku,dej tam kolínko a máš to
jj na podtlak,ale kterou nejlip hadicku rozpojit a jak navist do palubky?
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #4
od zula
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Odpověděl zula pro téma Re: jak zapojit ekonometr?
u 1,6dohc to vede z hadičky na posilovač brzd-je to originál.
a protáhneš to u řidiče přes stěnu do kabiny,vedou tam i dráty,tak to k něčemu přidej
a protáhneš to u řidiče přes stěnu do kabiny,vedou tam i dráty,tak to k něčemu přidej
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #5
od zula
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Odpověděl zula pro téma Re: jak zapojit ekonometr?
Jinak foto zapojení jsem viděl u Augustina v galerii
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #6
od zula
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Odpověděl zula pro téma Re: jak zapojit ekonometr?
tak co,ještě něco?
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #7
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: jak zapojit ekonometr?
No já jen dodám asi tolik:
1) ekonoměr tam bys to musel napojit nějak elektricky a ne pouze podtlakem
2) jedinej podtlak co tam máš je na posilovač brzd
3) vývěva vytváří stálej podtlak, který se nemění v závislosti na sešlápnutí pedálu plynu jako u benzínu
4) nemůžeš to napojit na sání, protože ti tam turbo tlačí k 1Baru plus ne minus
Takže závěrem bych řekl, že dát podtlakový ekonoměr na TD je vyhození peněz
1) ekonoměr tam bys to musel napojit nějak elektricky a ne pouze podtlakem
2) jedinej podtlak co tam máš je na posilovač brzd
3) vývěva vytváří stálej podtlak, který se nemění v závislosti na sešlápnutí pedálu plynu jako u benzínu
4) nemůžeš to napojit na sání, protože ti tam turbo tlačí k 1Baru plus ne minus
Takže závěrem bych řekl, že dát podtlakový ekonoměr na TD je vyhození peněz
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.341 sekund