Ventilator kurenia ide kedy sa mu chce...

Více
16 roků 4 měsíců zpět #1 od faklmen
Mam problem s ventilatorom kurenia. Niekedy ide niekedy nejde. Ked ide tak idu vsetky rychlosti v pohode. A ked blbne tak nejde vobec. Nema to vplyv ani na vonkajsiu teplotu. Niekedy ide cely den a potom 2 dni nejde. Mozete mi poradit kde by mohla byt chyba? Dik

Fiat Tipo 1,4 i - trojdverova masina...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #2 od zula
špatný kontakt,když ti to bud jde vše nebo nic,kdyby ti nešla 1rychlost.bylo by to odporem,protože každá má svůj odpor

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #3 od faklmen
Ok, ale ktory kontakt, skusal som hybat zo vsetkymi kablami ktore som tam nasiel, :) a nic. Cistil som ak konektor do dmychadla.

Fiat Tipo 1,4 i - trojdverova masina...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #4 od Charles
No vyzkoušej ten ventilátor vyndat ven a tlakovym vzduchem vyfoukat. Určitě bude plnej prachu a různého smetí. Mě občas taky nešel, tak jsem do něj musel klepnout a nebo šel a byl strašně hlučnej. Tahle kúra mu pomohla. Samozřejmě jsem ho i trošku promáznul WD-40 a je zase chlapík :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #5 od faklmen
Vymontovany som ho mal a bol pekne zapraseny, to je jasne, ale nemam doma staceny vzduch. Budem ho musiet zobrat do prace a vyfukam ho poriadne tam. Dufam ze to pomoze.

Fiat Tipo 1,4 i - trojdverova masina...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 4 měsíců zpět #6 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Ventilator kurenia ide kedy sa mu chce...
Zdarec felkmene,mě to dělá to samé a pokaždé když nejede tak sáhnu zespoda do pojistkovky a funguje.Už jsme to měli venku s kámošem a vše se zdálo být v pohodě tak možná někde bude špatný kontakt nebo jestli je to přez relé tak možná relé.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #7 od Dresik
vyndat, rozebrat a vrtulka je ulozena v medenem pouzdre, kde je lozisko. Casem se to prachem zadre. Staci vycistit a obrousit.
Ona se pak vrtulka toci stale pomaleji a jak neni dostatecne chlazen ten odpor, tak praskne ten dratek a uz to jede treba jen na tu nejvyssi rychlost. Pak se to zadre uplne a vyleti pojistka..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #8 od Charles

vyndat, rozebrat a vrtulka je ulozena v medenem pouzdre, kde je lozisko. Casem se to prachem zadre. Staci vycistit a obrousit.


Jak se to rozdělává? mě to nějak nešlo rozebrat, tak jsem nechtěl použít nepřiměřené násilí, aby ještě fungoval :) Co šlo tak jsem vzduchem vyfoukal (byl to docela hulán) a pak normálně tou trubičkou u WD40 to prostříkal kde se to točí. Je fakt, že ventilátor není už tak tichej jako býval, ale je to lepší a hlavně se nezasekává :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #9 od oBzB

Zdarec felkmene,mě to dělá to samé a pokaždé když nejede tak sáhnu zespoda do pojistkovky a funguje.Už jsme to měli venku s kámošem a vše se zdálo být v pohodě tak možná někde bude špatný kontakt nebo jestli je to přez relé tak možná relé.


Tak já se taky přidám, u mě to jde jen když zahejbu s pojistkou, a zkoušel jsem to prostříkat, vyměnit pojistku...

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 4 měsíců zpět #10 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Ventilator kurenia ide kedy sa mu chce...
Jj u mě to bude asi taky pojistka,protože pohýbu a jede,ale nevím přesně z čím hýbu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #11 od faklmen
Ok, skusim vymenit aj poistku aj ked sa zda ze je dobra, mozno tam blbnu kontakty. Tiez som vybral ten ventilator ale nepodarilo sa mi ho celkom rozobrat. Neviem ako. A nechcel som tam nieco urvat. Do privodneho kablu k ventilatoru ide prud ked otocim spinac, to som meral. Tak je mozne ze je ventilator tak zaneseny prachom ze ma problem sa niekedy rozbehnut. Skusim ho prefuknut, namazat a uvidime... Ozaj keby som vybral ventilator a skusli ho napojit priamo na bateriu, tam by sa ukazalo ci ma problem sa rozbehnut. Co vy nato?

Fiat Tipo 1,4 i - trojdverova masina...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #12 od faklmen
Takze dnes som komplet rozobral ten ventilator. Vsetko som vyfukal zo vzduchom a namazal WD-40. Napohlad sa vrtula tocila lahsie a mala aj nejaku zotrvacnost co pred tym nemala. Hned sa zastavila. Teraz sa po rucnom roztoceni chvilu toci. Ocistil som aj uhliky aby to bolo kompletne.Zmontoval som vsetko a nahodil som ho naspat a napocudovanie sa rozbehol. Teraz budem dufat ze problem bol prave tu a ventilator pojde ako hodinky.

Zopar fotiek rozobrateho ventilarora:


www.xlation.tk/Ventilator/Ventilator01.jpg
www.xlation.tk/Ventilator/Ventilator02.jpg
www.xlation.tk/Ventilator/Ventilator03.jpg
www.xlation.tk/Ventilator/Ventilator04.jpg

Fiat Tipo 1,4 i - trojdverova masina...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #13 od Charles
Tak protože se mi včera taky nechtěl rozběhnout ventilátor, hned jsem ho vyndal a dal se do očisty. Nejprve rozebrat a potom jsem motorku trošku vyfoukal hlavu 8Barama a pak mu dal lihovou koupel. Nehchal jsem vše vyschnout, prostřikl jsem ho Konkorem 101 a dnes složil zpět. Jede krásně lehce, snad bude zase nějakou dobu sloužit ;)
Podle obrázků jsem zjistil, že mám jiný typ ventilátoru než falkmen, toto je od firmy Bosch. Nejdou mi vyndat uhlíky, tak jako jemu, protože kabely vedou nejprve na nějaké spirály a z nich teprve jde kabel k uhlíkům. Ty spirály jsou v motorku zalisovány a musel bych to nějak hodně velkým násilým páčit. Ale co se mi povedlo je vysledovat, tak jsou ještě aspoň 6mm dlouhé.
Tady pár fotek mého počínání:

Soubor přílohy:
Soubor přílohy:
Soubor přílohy:
Soubor přílohy:
Soubor přílohy:
Soubor přílohy:
Soubor přílohy:
Soubor přílohy:
Soubor přílohy:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #14 od Dresik
Tak nakonec jsi to zvladl. Me takhle jel dlouho a jeste bezi v pohode u noveho majitele :)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.075 sekund
Powered by Kunena fórum