rada ohledne zapojeni xenonu

Více
15 roků 11 měsíců zpět #16 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: rada ohledne zapojeni xenonu

prave ze ve svetle uz stinitko je tak by na vybojce byt nemuselo. a pokud kdyz to sundas to pujde nasadit tak to zkus tam dat jak to bude drzet


no ono by to slo tam nechat to osazeni,pac tam sou jeste dva uplne maly imbusakovy sroubecky,ted sem se na to dival,kurna xenony uz sem nasadil vse funguje jak ma,ted uz jen at je tma abych to mohl zhodnotit ale stim krytem fakt nevim :?


!!! proč myslíš, že to tam asi je. Samozřejmě je to z důvodu, aby tok světla šel pouze na odraznou část paraboly a vrhal světlo pouze na vozovku - tím je odstraněno oslnění a rozptyl v horní polovině světlometu a proto má i schválené potřebné homologace v řadě zemí světa (kromě ČR... :? ) A to OPEN a CLOSE je z důvodu, kdy by ti výbojka dosloužila, aby jsi ji mohl vyměnit... :wink:


no ja si myslim ze to tam ma byt ale jak by zarovka svitila bez toho?nekdo to tam vubec nema

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #17 od Charles
To TDGT: pokud si dobře pamatuješ, tak ti tu mt-tuning dával do nějakého tématu detailní popis žárovek xenonů. Některé mají jen jednu výbojku a k tomu je halogen na dálkovou, některé mají 2 výbojky a některé, jako ty tvoje, si dálková/zlumená dělají tim, že se pohybuje ten plech žárovky (stínítko). prohlédni si obyčejnou H4 žárovku, vlákno na potkávací je z jedné strany kryto plíškem, kdežto dálkové není. Stejně je tomu i tady, ale pohybuje se ti kryt nebo samotná výbojka.

Edit: to téma jsi dokonce zakládal sám :!:
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...der=asc&start=15

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #18 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: rada ohledne zapojeni xenonu

To TDGT: pokud si dobře pamatuješ, tak ti tu mt-tuning dával do nějakého tématu detailní popis žárovek xenonů. Některé mají jen jednu výbojku a k tomu je halogen na dálkovou, některé mají 2 výbojky a některé, jako ty tvoje, si dálková/zlumená dělají tim, že se pohybuje ten plech žárovky (stínítko). prohlédni si obyčejnou H4 žárovku, vlákno na potkávací je z jedné strany kryto plíškem, kdežto dálkové není. Stejně je tomu i tady, ale pohybuje se ti kryt nebo samotná výbojka.

Edit: to téma jsi dokonce zakládal sám :!:
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...der=asc&start=15


to ja vsechno vim,i vim ze sem zakladal to tema,ale vrta mi hlavou to ze nektere typy bixenonu jako mam ja maji ten plechovej kryt a nektere ne to je cely co me zajima,pac mi pripadne divny mit dva kryty,kdy jeden uz je original zabudovanej ve svetlech na tipu (kdyz se podivas pres sklo tak je tam kloboucek chytlej primo v parabole) a druhej je jeste na te zarovce,jako nainstaloval sem to tak jak sem to koupil,jeste potme seridim svetla a uvidi se kazdopadne,sviti to jako krava,sme se s kamosem postavili vedle sebe on s klasickyma halogenama a byl to mazec,normalni svetla ani nevidis pri zacatku stmivani na ceste xenon de videt prakticky kdyz je jeste svetlo

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #19 od Charles
To jestli je a nebo není, je podle toho jakej typ H4 si koupíš a ty kloboučky tam jsou proto, aby se paprsky odrážely co nejvíc na parabolu a nešly ze žárovky hned dopředu, všimni si, že jsou vlastně skoro jako chromový.
Všichni nadávaj na fabie, že oslňujou a tyhle auta právě ty kloboučky tam nemaj a podle mě by neuškodilo, kdyby tam byly. Prostě oni věděj proč je tam dali. ale jinak, co jsem měl starý světla, tak tam na jednom byl kloboučej kulatej a na druhym čtvercovej :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #20 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: rada ohledne zapojeni xenonu

To jestli je a nebo není, je podle toho jakej typ H4 si koupíš a ty kloboučky tam jsou proto, aby se paprsky odrážely co nejvíc na parabolu a nešly ze žárovky hned dopředu, všimni si, že jsou vlastně skoro jako chromový.
Všichni nadávaj na fabie, že oslňujou a tyhle auta právě ty kloboučky tam nemaj a podle mě by neuškodilo, kdyby tam byly. Prostě oni věděj proč je tam dali. ale jinak, co jsem měl starý světla, tak tam na jednom byl kloboučej kulatej a na druhym čtvercovej :roll:

ted sem ten kloboucek vyndal a jen podle zdi v garazi sem svetla trochu naklonil dolu,vice uvidime vecer

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #21 od mk-tec

To jestli je a nebo není, je podle toho jakej typ H4 si koupíš a ty kloboučky tam jsou proto, aby se paprsky odrážely co nejvíc na parabolu a nešly ze žárovky hned dopředu, všimni si, že jsou vlastně skoro jako chromový.
Všichni nadávaj na fabie, že oslňujou a tyhle auta právě ty kloboučky tam nemaj a podle mě by neuškodilo, kdyby tam byly. Prostě oni věděj proč je tam dali. ale jinak, co jsem měl starý světla, tak tam na jednom byl kloboučej kulatej a na druhym čtvercovej :roll:

ted sem ten kloboucek vyndal a jen podle zdi v garazi sem svetla trochu naklonil dolu,vice uvidime vecer


nevím, kdo ti toto poradil. Stejně z toho víc světla nedostaneš, protože na vozovku ti paprsky odráží parabola. Akorát více oslníš ostatní tím, že se světlo nebude odrážet jen na tu správnou část paraboly, ale rozptýlý se - toto je přesně ten důvod, proč to nechtějí v ČR schválit. Pokud chceš více světla a xenon, prosím, ale měj ohled na ostatní účastníky... :evil:

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #22 od mt-tuning
jak hovori mk-tec....

ta krytka tam zabranuje neziaducemu rozptyleniu svetla... jej odstranenie nieje velmi dobry napad.... inak mohol by si urobit nejaku tu fotocku ako ti to vecer svieti, nech ostatny vedia aky je v tom pekny rozdiel...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #23 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: rada ohledne zapojeni xenonu

To jestli je a nebo není, je podle toho jakej typ H4 si koupíš a ty kloboučky tam jsou proto, aby se paprsky odrážely co nejvíc na parabolu a nešly ze žárovky hned dopředu, všimni si, že jsou vlastně skoro jako chromový.
Všichni nadávaj na fabie, že oslňujou a tyhle auta právě ty kloboučky tam nemaj a podle mě by neuškodilo, kdyby tam byly. Prostě oni věděj proč je tam dali. ale jinak, co jsem měl starý světla, tak tam na jednom byl kloboučej kulatej a na druhym čtvercovej :roll:

ted sem ten kloboucek vyndal a jen podle zdi v garazi sem svetla trochu naklonil dolu,vice uvidime vecer


nevím, kdo ti toto poradil. Stejně z toho víc světla nedostaneš, protože na vozovku ti paprsky odráží parabola. Akorát více oslníš ostatní tím, že se světlo nebude odrážet jen na tu správnou část paraboly, ale rozptýlý se - toto je přesně ten důvod, proč to nechtějí v ČR schválit. Pokud chceš více světla a xenon, prosím, ale měj ohled na ostatní účastníky... :evil:


no nevim teda neska sem to odstranil uplne i kloboucek i cely ten kryt,svetla sem sesteloval podle pristroje a je to v pohode ,pred chvili sem se vratil z nakupu na vanoce,a nestalo se mi ze by na me nejaky protijedouci auto bliklo,tak snad by to melo byt v pohode

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #24 od JiFi
Odpověděl JiFi pro téma Re: rada ohledne zapojeni xenonu
no já bych se zeptal uplně možná pitomně, ale jsou ty bixenony povolené pro ČR?

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #25 od JohnRoss
povolené asi jsou ale ne pro staré paraboly. Jsem v domění, že dávat je do starých světel a neurčených pro daný typ paraboly je nezákoné a navíc vůči ostatním nekolegiální. doufám, že to brzy zkontrolují a ocení i na STK.

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #26 od JiFi
Odpověděl JiFi pro téma Re: rada ohledne zapojeni xenonu
no jako ja bych je povolil, pokud to neoslnuje, proste jde o to videt... Ja vim,z e je to asi blbwe vuci ostatnim, jenze, kdyz jedes v noci a vidis na potkavacky cca 5m pred sebe, mozna i mene, je to huste... (i kdyz kdovi, mozna je to stale spatne nastavene) :D

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #27 od JohnRoss
od 20 let starých parabol se moc očekávat nedá, snad je přikrmit žárovkama s více svitem ale ne s větší wattovou zátěží.

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #28 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: rada ohledne zapojeni xenonu
vubec to neni pravda stim jak tu vsichni narazite na oslnovani,stim nema stara parabola vubec nic spolecnyho,pokud na nich funguje veskere stelovani svetla tak je vsechno v poradku,me to vsechno jde tak jak ma,a xenony sem po serizeni nastavil aby svitili tak jak maji,to same mi rikal kamarad ze servisu kdyz sme to nastavovali podle pristroje,proste kdyz to zhrneme ,to ze nekdo se starou parabolou a xenonama oslnuje je zpousobeno pouze tim ze bud si xenony po instalaci nevyladil nebo mu nefunguji stelovaky,tod cela ta veda,a stim schvalenim,ano pro stare paraboly to schvalene neni ikdyz maji xenony treba atest,ale pokud uvazujete rozumne a koupite barvu svetla maximalne 8000K a ne nejakych 14 nedej boze vic a date je do starych parabol tak to bude napadny jak policii tak STK,proste je to vsechno o sestelovani nic vic nic min

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #29 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: rada ohledne zapojeni xenonu
tady pridavam prvni fotky ihned po zapojeni xenonu, fotky sou tady na tom odkaze v galerii uplne dole

moje.auto.cz/HGT/tipo-1.html

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #30 od mk-tec
...ale ty kloboučky tam být musí - pokud chceš být k ostatním ohleduplný. I na H4 jsou kloboučky u potkávacího světla. Xenony se montují do automobilů s čirou optikou a je k tomu již tak vyrobena a uzpůsobena i parabola. Stará světla mají SCHVÁLNĚ vroubkování na skle pro rozptyl světla, aby neoslňovalo...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.288 sekund
Powered by Kunena fórum