zprovoznění zásuvky autozapalovače + další dotazy, a hodně..

Více
15 roků 10 měsíců zpět #1 od stiglitz
Tak, nejde mi od koupě auta zásuvka. Nikdy, mi vlastně nechyběla. Jsme nekuřáci.Ale jak jsem tak koukal, vedou, nebo vede do ní kabel, ale nefunguje, není tam šťáva. Tak se chci zeptat, jak to zapojit znova, protože pojistky jsou dobrý, někde je zrada. Jakej kabel, kabely použít, aby měly odpovídající průměr.
Když se na ní, nebo do ní kouknu, nebo jinak, když se podívám na konektor něčeho co do ní připojím, kde je plus a kde mínus? Myslím konektor, je tam čudlík, a pak dva - připomíná to závlačku - na tom vajglu, na tý zásuvce. Je plus na tom "čepu?"
Dál se chci zeptat, protože žena je zimomřivá, jakou máte zkušenost s vyhřívanou dečkou, jakou z kompresorem, co se připojuje do této zásuvky a pak jsem dostal k vánocům voltmetr s teploměrem, co měří námrazu, a teplotu, a od něj jde jedno čidlo zase do týhle zásuvky, to na měření napětí. A chci se zeptat, jestli tenhle voltmetr lze zapojit nastálo kabelem na kostru a plus, nataženej odkudkoli? Nevadí mu že je napojenej nastálo? Voltmetr - v dalším příspěvku.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #2 od stiglitz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #3 od stiglitz
Chci u toho multi přístroje odpárat kabel, a napojit to napřímo, respektive část, která měří napětí. A pak tu někdo psal že svítí modře a píská, prý je to modrým podsvícením.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #4 od Funman
Ahoj, mám v autě zapojený úplně stejný "voltmetr". Připojení jsem řešil tak, že jsem dal mínus na kostru a plus napojil přes vypínač a pojistku (ta je totiž integrována i v té origo zástrčce). Takže si ho můžu kdykoli zapnout a vypnout. Akorát Tě upozorním, že tento "voltmetr" má modré podsvícení a proto při zapnutí lehce píská, takže proto ho nemám trvale zapojený...

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #5 od stiglitz
No ano. I kvůli záruce ho chci dát - tu zásuvku na dva dráty- ale nevím co je plus a co mínus, abych ho nepřepóloval, a nezničil. Vypínač už mám, to už je vykoumaný půjde do kapličky nad palubku, a do prostoru za něj se mi zásuvka i s dráty vejde. A jinak - je dobrej?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #6 od Charles
No zásuvka (zapalovač) je zapojená pouze na stálé plus a kostru, pak jde zezadu ještě jeden kabel a ten je na podsvícení. Kostra je i pro žárovku.
Já jsem si zapojil voltmetr na jeden kabel, co šel od spínačky k rádiu (asi dříve), takže mi funguje až po zapnutí zapalování ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #7 od stiglitz
Tipo je super. Další učební obor.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #8 od stiglitz
Takže k zásuvce samotné - plus je kde? Když vytáhnu zapalovač...

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #9 od Funman

Takže k zásuvce samotné - plus je kde? Když vytáhnu zapalovač...

Plus je v zásuvce dole a na boku je kostra...
Takže tím pádem na té zástrčce je plus na tom čudlíku vepředu a mínus na těch packách naboku...
Jo a jinak jsem s tím voltmetrem spokojen, akorát by nemusel pískat. :lol:

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10 od stiglitz
No, myslel jsem si to. Teď jsem ženě řekl o pískání, a málem se vyvrátila.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #11 od stiglitz
Tak jsem ho fláknul na 9V baterii do radiobudíku, a ukazuje, ani nepíská, trošičku, a řve, že je akumulátor vybitý. :lol: :lol: :lol:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #12 od stiglitz
A zkušennost s dalšími věcmi do autozásuvky? Co je dobrý, co ne..? Kompresorek, dečka, co se ještě dělá?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #13 od Funman

Tak jsem ho fláknul na 9V baterii do radiobudíku, a ukazuje, ani nepíská, trošičku, a řve, že je akumulátor vybitý. :lol: :lol: :lol:

Takže honem s ním na nabíječku! :total:

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #14 od stiglitz
To bude bomba! Ne, pěkně svítí. 8) Oživení palubky - to bude, to jo.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #15 od Jenda

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.552 sekund
Powered by Kunena fórum