centrál
Méně
Více
- Příspěvky: 706
18 roků 10 měsíců zpět #16
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: centrál
to ja si hlavu
nelamu,ja na to kalim,pri nejhorsim prodam auti a koupim jiny, delam to tak
bezne,nez abych se v tom rejpal
stejne uz ho mam dlouho, asi od
srpna,a to je co rict, druhy auto doma menivam tak po 3 mesicach
nelamu,ja na to kalim,pri nejhorsim prodam auti a koupim jiny, delam to tak
bezne,nez abych se v tom rejpal
stejne uz ho mam dlouho, asi od
srpna,a to je co rict, druhy auto doma menivam tak po 3 mesicach
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 10 měsíců zpět #17
od JardaK
Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.
Odpověděl JardaK pro téma Re: centrál
Já mám problém
pouze v zimě. Je to určitě v v pravých předních dveřích. Kdy? je pod bodem mrazu
a odemykám dálkovým centrálem, je sly?et zvuk pojistek dveří, ale ty se hned
zase zamknou. Pokud varzím do dveří klíče klasickým způsobem, tak levé dveře lze
odemknout, ale proto?e pravé dveře mě nepustí, tak i moje dvedře se zase hned
zamknou. Kdy? zkou?ím klíčem odemknout pravé dveře, nejde otočit klíčem do mezní
polohy tak, aby vyskočila vnitřní pojistka dveří. Ře?ím to tak, ?e pípákem
odemknu dálkově auto a ne? stačí pojistka (kolíček) zase zaskočit zpět, otevřu
své dveře a mám vystaráno. Zadní dveře otevřu zevnitř normálně a pravé přední
musím chvíli přemlouvat otevíráním za kliku zevnitř, ne? pojistka vyskočí
nahoru. Kdy? mám interiér vyhřátý, problém neexistuje. Je to asi v tom, ze v
motorku je hodně vlhkosti, která se změní v chladu v led. Není to prý
rozebiratelné, tak co mám dělat? Nějak to navrtat a vrazit do toho nízkotuhnoucí
olejíček? Podle mého mechnika existuje jedině výměna. Do toho se mi moc nechce,
bude to stát určitě hafo peněz.
pouze v zimě. Je to určitě v v pravých předních dveřích. Kdy? je pod bodem mrazu
a odemykám dálkovým centrálem, je sly?et zvuk pojistek dveří, ale ty se hned
zase zamknou. Pokud varzím do dveří klíče klasickým způsobem, tak levé dveře lze
odemknout, ale proto?e pravé dveře mě nepustí, tak i moje dvedře se zase hned
zamknou. Kdy? zkou?ím klíčem odemknout pravé dveře, nejde otočit klíčem do mezní
polohy tak, aby vyskočila vnitřní pojistka dveří. Ře?ím to tak, ?e pípákem
odemknu dálkově auto a ne? stačí pojistka (kolíček) zase zaskočit zpět, otevřu
své dveře a mám vystaráno. Zadní dveře otevřu zevnitř normálně a pravé přední
musím chvíli přemlouvat otevíráním za kliku zevnitř, ne? pojistka vyskočí
nahoru. Kdy? mám interiér vyhřátý, problém neexistuje. Je to asi v tom, ze v
motorku je hodně vlhkosti, která se změní v chladu v led. Není to prý
rozebiratelné, tak co mám dělat? Nějak to navrtat a vrazit do toho nízkotuhnoucí
olejíček? Podle mého mechnika existuje jedině výměna. Do toho se mi moc nechce,
bude to stát určitě hafo peněz.
Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 10 měsíců zpět #18
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: centrál
Jo. Znovu tvrdím
?e problémem jsou dveře spolujezdce.
?e problémem jsou dveře spolujezdce.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 10 měsíců zpět #19
od martas
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Odpověděl martas pro téma Re: centrál
me to dela
jakbysmet nekdy to zamkne nekdy ne . zamky jsou fakt nerozebyratelne uz jsem je
delal na prvnim ttipu ale kdyz to kolem tech nytu nahrejete treba nad svickou
tak ten plast zmekne a jde to a zpatky to jde jen zacvaknout anebo znovu nahrat
ale s citem. :pcopravar:
jakbysmet nekdy to zamkne nekdy ne . zamky jsou fakt nerozebyratelne uz jsem je
delal na prvnim ttipu ale kdyz to kolem tech nytu nahrejete treba nad svickou
tak ten plast zmekne a jde to a zpatky to jde jen zacvaknout anebo znovu nahrat
ale s citem. :pcopravar:
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
18 roků 10 měsíců zpět #20
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: centrál
Existuje motorek
který při povelu otevře a hned zase zavře, něco takového bych potřeboval,
nesetkali jste se s tím někdo, nechce se mi to vymý?let elektronicky pro
klasický dvoupolohový motorek serva, co se pou?ívá v centrálech. Chtěl bych tak
otvírat zadní dveře.
který při povelu otevře a hned zase zavře, něco takového bych potřeboval,
nesetkali jste se s tím někdo, nechce se mi to vymý?let elektronicky pro
klasický dvoupolohový motorek serva, co se pou?ívá v centrálech. Chtěl bych tak
otvírat zadní dveře.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 10 měsíců zpět #21
od martas
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Odpověděl martas pro téma Re: centrál
myslis
elektromagneticky odskok?to existuje a je to primo na tohle urceny
elektromagneticky odskok?to existuje a je to primo na tohle urceny
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 10 měsíců zpět #22
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: centrál
Pokud má? 1.6
DOHC, zámek se dá rozebrat. Je to pěkná fu?ka, ale u? mám rozebrané oba zadní a
zatím je to O.K.Pokud nemá? spálené motorky, je to v pohodě. Jinak to nemá smysl
rozebírat. S tím zamrzáním nemám problém, kdy? jsem to slkládal promazal jsem to
poctivě vazelínou.
DOHC, zámek se dá rozebrat. Je to pěkná fu?ka, ale u? mám rozebrané oba zadní a
zatím je to O.K.Pokud nemá? spálené motorky, je to v pohodě. Jinak to nemá smysl
rozebírat. S tím zamrzáním nemám problém, kdy? jsem to slkládal promazal jsem to
poctivě vazelínou.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
18 roků 10 měsíců zpět #23
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: centrál
2 Mar?as
sem
myslel, ?e lektromagnetický odskok je na otevření dveří ne odblokování zámku.
Vzhledem k tomu, ?e zadní dveře mají odskok "od přírody", tak by mi stačilo
něco, co by zatáhlo za to táhlo k zámku a odblokovalo mechnismus tak, jak se to
děje kdy? zmáčkne? na li?tě tlačítko zámku...
Neví? kde se dá sehnat, já na
ten odskok snad je?tě nikde nenarazil.
sem
myslel, ?e lektromagnetický odskok je na otevření dveří ne odblokování zámku.
Vzhledem k tomu, ?e zadní dveře mají odskok "od přírody", tak by mi stačilo
něco, co by zatáhlo za to táhlo k zámku a odblokovalo mechnismus tak, jak se to
děje kdy? zmáčkne? na li?tě tlačítko zámku...
Neví? kde se dá sehnat, já na
ten odskok snad je?tě nikde nenarazil.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 10 měsíců zpět #24
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: centrál
No chlapi, jak
Vas tak posloucham, tak nevim nevim nic moc reseni. To by mne dost stvalo takove
specialitky delat pro to, abych se mohl do auta dostat, nebo jej pro zmenu
zamknout.
V kazdem pripade ten problem by mne stval a vubec mi mne
neuspokojovalo takove nouzove reseni, jake tady predkladate. Ten system zamykani
neni az tak slozity a je treba si zjistit, kde je zavada. Ve vetsine pripadu to
je - spatne ukostreni, nalomene draty, koncove spinace (ve spojeni s centralem
do dela paseku), zasekavajici se mechanismus centralu (motorek je napojeny na
silonovy jezdec spojeny se sroubem), v nejhorsim pripade vyhorela jednotka
centralu. Vse (krome mechaniky) se da pomoci multimetru promerit.
P.S.
Prece neni reseni, abych kvuli vlastni lenosti problem prehlizel a tvrdil, ze
jsem to vyresil?!
Vas tak posloucham, tak nevim nevim nic moc reseni. To by mne dost stvalo takove
specialitky delat pro to, abych se mohl do auta dostat, nebo jej pro zmenu
zamknout.
V kazdem pripade ten problem by mne stval a vubec mi mne
neuspokojovalo takove nouzove reseni, jake tady predkladate. Ten system zamykani
neni az tak slozity a je treba si zjistit, kde je zavada. Ve vetsine pripadu to
je - spatne ukostreni, nalomene draty, koncove spinace (ve spojeni s centralem
do dela paseku), zasekavajici se mechanismus centralu (motorek je napojeny na
silonovy jezdec spojeny se sroubem), v nejhorsim pripade vyhorela jednotka
centralu. Vse (krome mechaniky) se da pomoci multimetru promerit.
P.S.
Prece neni reseni, abych kvuli vlastni lenosti problem prehlizel a tvrdil, ze
jsem to vyresil?!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 9 měsíců zpět #25
od cvrnda
Tipo 1,4ie r.1990
Odpověděl cvrnda pro téma Re: centrál
U mě je to
naprosto to samé a prokazatelně vlhkem+mrazem. Teď právě je to období-přes den
slunce, v noci mrazy. Na jaře přeházím komplet okenní gumy ve dveřích a jsem
zvědav. Jinak si v případě problému pomáhám prostříkání rozmrazovačem kolem
zámků . Po pár km se vnitřek ohřeje a je to v poho...
naprosto to samé a prokazatelně vlhkem+mrazem. Teď právě je to období-přes den
slunce, v noci mrazy. Na jaře přeházím komplet okenní gumy ve dveřích a jsem
zvědav. Jinak si v případě problému pomáhám prostříkání rozmrazovačem kolem
zámků . Po pár km se vnitřek ohřeje a je to v poho...
Tipo 1,4ie r.1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 9 měsíců zpět #26
od Homolis
Zdravím
mám stejný problém, u řidiče zamknu normálně, ale kdy? zamknu u spolujezdce tak
se mi auto okam?itě odemkne, kdy? zamknu u řidiče a u spolujezdce nechám
otevřený dveře tak mi auto pořád zamyká a odemyká dokud pořádně nezavřu dveře.
Někdo mi tvrdil, ?e mám v háji spo?ďovač u motůrku u spolujezdce, nevíte o tom
někdo něco?
mám stejný problém, u řidiče zamknu normálně, ale kdy? zamknu u spolujezdce tak
se mi auto okam?itě odemkne, kdy? zamknu u řidiče a u spolujezdce nechám
otevřený dveře tak mi auto pořád zamyká a odemyká dokud pořádně nezavřu dveře.
Někdo mi tvrdil, ?e mám v háji spo?ďovač u motůrku u spolujezdce, nevíte o tom
někdo něco?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 2.117 sekund