přídavný otáčkoměr
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
tahle to mám přesně udělaný taky - mechanicky a elektricky. Ručičku sem měl už od začátku venku, takže jsem ji nasazoval na volnoběžné otáčky...jj dělal jsem to na svem tipu, na palubni desce s otackomerem (pokud ji sezenes) tak se napaji na jeden konektor kablik (pokud vyměníš palubku, zapojíš všechny konektory do nové, ale jeden zustane neobsazeny, a to je ten na otackomer), je to na konektoru celekm videt kam, je to otlaceny. Káblík vyvedes pres nejakou pruchodku ven do prostoru motoru a natahnes jej az k indukční cívce, na ní jsou 4 dráty. Odizolujes hnedy drát (je to hned ten prvni na kraji, blize k celnimu sklu) na nej to bud pripajis a nebo to vyresis jinak. Kazdopadne, pak ti bude otackomer fungovat.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no já právě nemám možnost sehnat palubku s otáčkoměrem a hlavně ani nemám čas zkoumat,jak ji vyndám a jak to tak bejvá,tak se vždycky najde něco,na čem se zaseknu.Spíš mě zajímá,když si seženu kulatý otáčkoměr ze starý 120ky,jestli bude fungovat,když ho připojim na ten hnědý drát na cívce,jak tady psal Jirka.Díky
no k tomu ti povím jen jediné, vyndat palubku je otázka 6šroubků a 3minut ... palubku seženeš tady na foru za pár stovek a podle mě to bude vypadat lépe než nějaký otáčkoměr ze 120ky, ke kterému musíš přivézt celkem 5kabelů (plus, minus, signál, osvětlení + i - na žárovku). takže to zvaž co bude schůdnější a lepší pro oko
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak vim, že jsi mi psal, já čekám na vyjádření a pak se ti samozřejmě hned ozvu.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
palubka nemá s středovou konzolí nic společného. Dva šrouby jsou pod reprákem a dva pod krytkou vpravo, pak už jen odpojit náhon tacho a konektory elektriky a palubka je venku, dá se to rozdělat na silnici jen se šroubovákemže by to bylo tak jednoduchý?Musim přeci nějak odpojit všechny vypínače na topení,ventilátor atd ne?Nebo se dají vindat jenom budíky?
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vážně na tom nic není, pokud seženeš analogovou přístrojovku, tak všechny konektory jen nacvakáš do té nové a přidáš jediný kabel, který vede signál k otáčkoměru tohle je celá alchymie s přístrojovkou, horší yb to bylo, kdyby jsi chtěl udělat změnu z digitálu na analog
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.