přídavný otáčkoměr

Více
15 roků 10 měsíců zpět #1 od Pavel Jandák
Ahoj lidi,chci se zeptat,jestli je nějaká možnost zapojit do tipa 1.4 i.e. nějaký jiný otáčkoměr.Mám totiž palubku analog bez otáčkoměru.Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #2 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: přídavný otáčkoměr
Nebo sežeň přímo palubku s otáčkoměrem, všechno pasuje normálně, jen přidáš ten jeden kabel na otáčkoměr ;) Jirka Fiala to dělal, jednu palubku jsem mu dal s otáčkoměrem, ten bude i vědět jaký to je kabel, protože to zapojoval :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #3 od JiFi
Odpověděl JiFi pro téma Re: přídavný otáčkoměr
jj dělal jsem to na svem tipu, na palubni desce s otackomerem (pokud ji sezenes) tak se napaji na jeden konektor kablik (pokud vyměníš palubku, zapojíš všechny konektory do nové, ale jeden zustane neobsazeny, a to je ten na otackomer), je to na konektoru celekm videt kam, je to otlaceny. Káblík vyvedes pres nejakou pruchodku ven do prostoru motoru a natahnes jej az k indukční cívce, na ní jsou 4 dráty. Odizolujes hnedy drát (je to hned ten prvni na kraji, blize k celnimu sklu) na nej to bud pripajis a nebo to vyresis jinak. Kazdopadne, pak ti bude otackomer fungovat.

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #4 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: přídavný otáčkoměr
...Jirka ma pravdu... Ja len dodam moju skusenost a zaroven otazku... Ked som zapojil palubku s otackomerom, vsetko ako ma byt, vsetko islo, len otakomer mi ukazoval asi 3000ot na neutrale... No jo, ale pak som to rozobral, vytiahol rucicku a nasadil spravne - tak ako to ma byt, na ca 950ot... Neviete cim to mohlo byt? :idea:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #5 od JiFi
Odpověděl JiFi pro téma Re: přídavný otáčkoměr
tezko rict, ale fyzicky motor byl ve vysokych otackach nebo ne? Pokud ne, tak byla spatne asi jen ta rucicka.. kazdopade toto je na samostatne tema na foru

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #6 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: přídavný otáčkoměr
No jo, len som sa pytal... :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #7 od Pavel Jandák
no já právě nemám možnost sehnat palubku s otáčkoměrem a hlavně ani nemám čas zkoumat,jak ji vyndám a jak to tak bejvá,tak se vždycky najde něco,na čem se zaseknu.Spíš mě zajímá,když si seženu kulatý otáčkoměr ze starý 120ky,jestli bude fungovat,když ho připojim na ten hnědý drát na cívce,jak tady psal Jirka.Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #8 od michal_tipar

jj dělal jsem to na svem tipu, na palubni desce s otackomerem (pokud ji sezenes) tak se napaji na jeden konektor kablik (pokud vyměníš palubku, zapojíš všechny konektory do nové, ale jeden zustane neobsazeny, a to je ten na otackomer), je to na konektoru celekm videt kam, je to otlaceny. Káblík vyvedes pres nejakou pruchodku ven do prostoru motoru a natahnes jej az k indukční cívce, na ní jsou 4 dráty. Odizolujes hnedy drát (je to hned ten prvni na kraji, blize k celnimu sklu) na nej to bud pripajis a nebo to vyresis jinak. Kazdopadne, pak ti bude otackomer fungovat.

tahle to mám přesně udělaný taky - mechanicky a elektricky. Ručičku sem měl už od začátku venku, takže jsem ji nasazoval na volnoběžné otáčky...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #9 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: přídavný otáčkoměr

no já právě nemám možnost sehnat palubku s otáčkoměrem a hlavně ani nemám čas zkoumat,jak ji vyndám a jak to tak bejvá,tak se vždycky najde něco,na čem se zaseknu.Spíš mě zajímá,když si seženu kulatý otáčkoměr ze starý 120ky,jestli bude fungovat,když ho připojim na ten hnědý drát na cívce,jak tady psal Jirka.Díky


no k tomu ti povím jen jediné, vyndat palubku je otázka 6šroubků a 3minut ... palubku seženeš tady na foru za pár stovek a podle mě to bude vypadat lépe než nějaký otáčkoměr ze 120ky, ke kterému musíš přivézt celkem 5kabelů (plus, minus, signál, osvětlení + i - na žárovku). takže to zvaž co bude schůdnější a lepší pro oko ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #10 od Pavel Jandák
že by to bylo tak jednoduchý?Musim přeci nějak odpojit všechny vypínače na topení,ventilátor atd ne?Nebo se dají vindat jenom budíky?Jo a jinak jak to vypadá s těma kabelama,svíčkama atd?Psal jsem Ti SZ.Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #11 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: přídavný otáčkoměr
Samozřejmě že se dají vyndat jen budíky a místo nich dát jiné...já jsem si předlál z digitálu na analog ;)
Jinak vim, že jsi mi psal, já čekám na vyjádření a pak se ti samozřejmě hned ozvu.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #12 od michal_tipar

že by to bylo tak jednoduchý?Musim přeci nějak odpojit všechny vypínače na topení,ventilátor atd ne?Nebo se dají vindat jenom budíky?

palubka nemá s středovou konzolí nic společného. Dva šrouby jsou pod reprákem a dva pod krytkou vpravo, pak už jen odpojit náhon tacho a konektory elektriky a palubka je venku, dá se to rozdělat na silnici jen se šroubovákem :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #13 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: přídavný otáčkoměr
Michale, ale zapomněl jsi na ty 2 šrouby co drží kryt repráku, proto jsem psal 6 šroubů a 3 minuty ;)

Vážně na tom nic není, pokud seženeš analogovou přístrojovku, tak všechny konektory jen nacvakáš do té nové a přidáš jediný kabel, který vede signál k otáčkoměru :) tohle je celá alchymie s přístrojovkou, horší yb to bylo, kdyby jsi chtěl udělat změnu z digitálu na analog 8)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #14 od Pavel Jandák
lidi a chci se zeptat,co všechno se musí předělat,kdybych chtěl zapojit digital palubku.Jde to vůbec?Má to vůbec cenu?Co jsem tady tak čet,tak spíš lidi předělávaj z digi na analog.Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #15 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: přídavný otáčkoměr
kdybys chtěl zapojit digitál, tak musíš sehnat hlavně snímač rychlosti na převodovku a ten se shání dost nesnadno. A pak taky konektory k palubce, digitál má úplně jiné jak analog. Musel bys přepájet všechny kabely a další 4 přidat, aby ti fungoval rychloměr a otáčkoměr. Já osobně vidím jako jednodušší z digitálu na analog (můj případ předělání) než obráceně. Dám sem na forum článek o předělání ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.364 sekund
Powered by Kunena fórum