kontrolka baterie

Více
15 roků 9 měsíců zpět #1 od tommy
kontrolka baterie vytvořil uživatel tommy
Při zapnutí klíčku,by se měla zřejmě rozsvítit kontrolka baterie a me se nekdy nerosvítí vubec a když jo,tak jen tak málo. Vetšinou když nesvítí a ja nastartuju,rozvítí se kontrolka ABS a po chvilce zhasne a naopak.
Četl jsem,že mužou byt špatny uhliky na altíku a to spusobuje občasné nerosvicení kontrolky baterie a když svítí ABS tak ma prej málo proudu,neco pod 10,5v takže si myslím,že to spolu nějak souvisí... Co vy na to?


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #2 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: kontrolka baterie
skús pozrieť uhlíky.........
:roll:
ale môžu to robiť aj uvoľnené káble v konektoroch....
tak či tak, treba ten alternátor pozrieť

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #3 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: kontrolka baterie
jen technická: 10,5V je napětí ne proud!!!
zkus se nejdřív podívat po kontrolce v palubce, funguje to přesně obráceně, když je malé napětí tak se naopak kontrolka dobíjení rozsvítí, možná jo je tak na hraně, kdy to bude indikovat, ale po otočení klíčku se ti musí rozsvítit, to dělá?
na volnoběh se musíš dostat s někde ke 14V při měření na baterce a při startování by neměla dobrá baterka klesnout pod cca 10V

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #4 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: kontrolka baterie
No právě,že když otočím kličkem tak nekdy svítí nekdy ne,vetšinou když startuju víckrat za sebou tak nesvítí a pak to nechach cca5min a už zase svití. alternator dobíjí 18v,ale meřil jsem na druhem típku altik a ten ukazoval 17,5 a jezdi bez problemu


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #5 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: kontrolka baterie
Tak bud mas nepredstavitelnou smulu a dva Tipa s vadnym altikem nebo (a to je pravdepodobnejsi moznost) vloz merak do nejblizsiho kontejneru na komunalni odpad(i kdyz spise by se mel odevzdat do sberneho dvoru).
Jinak popis funkce altiku tady na webu je zkus si ho precist.Pokud kontrolka nekdy sviti tak bez po tom slabem kabelu od altiku az k palubce neni-li nekde porusen a zkoukni je-li dobre prizemnen vlastni alternator a motor.Todle muzes provest bez zasahu do altiku.Pokud bude vse ok tak nezbude nez altik vyndat a provest kontrolu zapojeni vevnitr(uhliky,odpajene diody atd)

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #6 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: kontrolka baterie
já teda nevim, ale cokoliv je nad 15V, tak je špatně, to máš nějakej čínskej měřák z tesca za 50kč teda, protože 17,5V by nevydržely ani žárovky v předních světlech, natož to pustit do rádia (to má rozsah 10,5V-15V), se 17V bys hned odrovnal baterku a všechno ostatní, je to prostě moc

Pokud ti nesvítí kontrolka dobíjení před startem, tak někde není kontakt. Altík je přes kontrolku spojen na spínačku a jak otočíš klíčkem, tak jde do žárovky plus 12V a přes altík je to vlastně ukostřený, jak nastartuješ, tak se nabudí altík a změní polarita a kontrolka zhasne.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #7 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: kontrolka baterie
měrák je dobrej kvalitní,ale starej to je fakt


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.342 sekund
Powered by Kunena fórum