Světla
1) napni (vyměň) si klínák. Při kupování pozor naclapi dalsi poznatek kdzy mam zarazeno a normalne
jedu je sviti to hodne jak vyradim tak se ty svetla uplne stlumi.i
vetrak
rozměr- o číslo vět?í/men?í u? tam nedostane?-vem si ho sebou
2) změř
napětí na volnoběh PŘÍMO NA BATERCE (to je jistěj?í-nemá? tam ůbytky.)
3)to
samé udělej při zvý?ených otáčkách (cca. 3000). mělo by tam být kolem 14 V +-
0,5V
Pokud na volnoběh má? men?í napětí (kolem 12V) tak zkontroluj volnobě?né
otáčky Pokud při vy?ích ot. bude napětí vět?í jak 14.5 V, tak má? v pr...
regulátor (ten kdy?tak mám kdybys ho chtěl-je sice na uno ale bude to
podobné)
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
řemen, uhlíky,nebo regulátor. Zjisti to co nejdříve a? něco neodpálí?. Popisůjek
to zjistit, u? tady je dost, tak se nebudu rozepisovat
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
prepjeti.kamos říkal ?e to bude v pytli relátko.Nevíte někdo kde se toto relé
nachází?Na pojistkovým panelu není.Popřípadě kde je ten regulátor a jaká je jeho
výměna?
tipatko 1,4 r.v 88 naj.220.tisic lehky tuning
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Regulátor je umístěnej přímo na alternátoru naje tam prepjeti.kamos říkal ?e to bude v pytli
relátko.Nevíte někdo kde se toto relé nachází?Na pojistkovým panelu
není.Popřípadě kde je ten regulátor a jaká je jeho
výměna?
zadní straně. je to taková krabička při?roubovaná 2 ?roubky se ?estihrannou
hlavou na ní? dr?í zároven uhlíky. demontá? je primitivní ale je lep?í(nutné)
vyndat alternátor. kdybys chtěl ten regulátor neni problém...
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tim regulatorem?s rostoucima atackama je tam vetsi napeti.na kolik ten regulator
vyjde???
tipatko 1,4 r.v 88 naj.220.tisic lehky tuning
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jestli tam je víc jak 15 V tak je to na 100 %myslis ze je to tim regulatorem?s rostoucima
atackama je tam vetsi napeti.na kolik ten regulator
vyjde???
regulátor. Nechal bych Ti ho , já nevím, za kilo? nevím ale jestli bude ůplně
stejný je to altík z myslím una... napětí bude stejné, ale konstrukčně si nejsem
jistý. co má? za alternátor? Magneti Marelli/ Bosch?
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kupoval nový regulátor za necelých 500,- Kč. Abys věděl, kolik to tak orientačně
stojí v obchodě.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to se? dobrej já ho před dvouma měsícemaJá jsem nedávno kupoval nový regulátor za necelých
500,- Kč. Abys věděl, kolik to tak orientačně stojí v
obchodě.
kupoval za 1100,- :respect:
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nabízeli dokonce za 1800. Hajzli jedni, chtěli mě o?kubat!!!
Ale na vrakáči jsem za něho dal 100
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to napeti ve volnobeznych otackach je to 14v a pri tak 3000tisicich je to 17v
takze to asi vazne bude ten regulator.a na vrakacu byli ochotni ti ho prodat bet
altiku???
tipatko 1,4 r.v 88 naj.220.tisic lehky tuning
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak jsem meril to napeti ve volnobeznych otackach je
to 14v a pri tak 3000tisicich je to 17v takze to asi vazne bude ten regulator.a
na vrakacu byli ochotni ti ho prodat bet
altiku???
Shodou okolností měl zrovna rozsypaný altík.
Taky jsem viděl borce, co koupil ragulátor z favorita přemostil to. Nechal tam
starý regulátor s uhlikama a uhlíky propojil s tím regulátorem z Favorita. Ale
byl to zku?ený elektrikář co se tím ?iví a jde mu to:-)
Altík běhá dodnes a
byl z Nisana 300 ZX (6 válec, 3l, 2 turba, 285 KW).
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky nic moc není, ty regulátory pracujou pořád stejně ,,sačí" to jen trochu
upravit mechanicky. Ale na to já mov nejsem
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
opet 12 -13v vsem dekuji za rady.bl to opravdu ten regulator napeti.nejdriv jsem
se ale nemohl z prodavacem domluvit vubec nevedel ze neco takoviho v aute je
nakonec vyslo ze je to drzak uhliku a ne regulator.Ale na krabicce bylo napsany
regulator.je to ariginal huco (origo vychazi na 3000litry.)ja ho mam ze stejne
firmy za 490kc docela dobry kup ne??
tipatko 1,4 r.v 88 naj.220.tisic lehky tuning
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak typo uz ma opet 12 -13v vsem dekuji za rady.bl
to opravdu ten regulator napeti.nejdriv jsem se ale nemohl z prodavacem domluvit
vubec nevedel ze neco takoviho v aute je nakonec vyslo ze je to drzak uhliku a
ne regulator.Ale na krabicce bylo napsany regulator.je to ariginal huco (origo
vychazi na 3000litry.)ja ho mam ze stejne firmy za 490kc docela dobry kup
ne??
Hmmm ten mám i já.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.