Pískání klínáku+kontrolka dobíjení tipo 1.9d 1994r.v.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #1 od martyozz
Ahoj všem,mám problém,jak napnu klínák u tipa?a svítí mi kontrolka od dobíjení neustále,přitom při proměření dobíjí normálně,nemůže to být volným řemenem?nebo čeho se chytit?díky dobrým duším za odpověd a radu.

fiat tipo 1.6 sx dgt DOHC 1992 (149 C2 046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #2 od tommy
Ahoj,muže to být řemenem,ale pokud ho dostatečně napněš,mělo by to být ok.
Druhá možnost je obroušené uhlíky,nebo vadná dioda,mě to dělá taky a je to tou diodou říkal elektrikař,dobíjí cca 14,6v
Na hlavní stránce je článek o alternátoru,tak se podívej tam...


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #3 od L.Jerie
Může to být i mizerným klíňákem - nějaký shit,nebo je sjetej .Nejlepší jsou Contitech,aspoň ten mě vydržel nejdýl.

Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #4 od Romik
me taky piska klinak a neresim to jede to jede

Romik Tipo 1.6 DOHC

Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw

Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #5 od Michael!!!
musim rict ze me obcas taky propísk ten klínáček a to ho mám kua sjeten a popraskanech pak sjem jen přitáhl čerpadlo an servo a o.k.!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #6 od majster
piskajuci remen aj po vymene remena=vadne lozisko v alternatoru.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #7 od Charles

piskajuci remen aj po vymene remena=vadne lozisko v alternatoru.


Nebo také vodní pumpa na odchodu...to jsem měl já, myslel, jem, že řemen a ona to byla kapající pumpa :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #8 od drto

Ahoj všem,mám problém,jak napnu klínák u tipa?a svítí mi kontrolka od dobíjení neustále,přitom při proměření dobíjí normálně,nemůže to být volným řemenem?nebo čeho se chytit?díky dobrým duším za odpověd a radu.


myslim ze staci dotiahnut remen a malo by byt po probleme. robilo mi to tiez a stacilo ked som dotiahol remen a bol klud :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #9 od skvelejmira
Pokud se ti jako me stava, ze se ti rozsviti kontrolka dobijeni, i kdyz dobiji, muze to byt chyba na tom dratku co jde od altiku, nebot ja jsem dnes toto vyresil precvaknutim konektoru a je po problemu.

ahoj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #10 od rs
Rozumim-li tomu spravne tak si ho ustrihl?
To neni stastne rozreseni problemu blikajici kontrolky.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #11 od skvelejmira
Ne,on byl takovej vykloktanej a obcas se nedotykal, tak jsem vzal novej konektor a nacvakl ho misto puvodniho.

Ne jako,ze jsem ho zrusil :D
Akorat dnes pro zmenu, kdyz jsem pri odjezdu z prace otocil klicem, tak se ta kontrolka nerozsvitila vubec....
To auto je fakt jak kinder vajco

ahoj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #12 od tommy
no pravě,to mi dělá taky,že se nerozsvítí vubec


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #13 od martyozz
tak řemen je naplej dost,uhlíky jsou o.k. ale pro jistotu jsem je vyměnil,problem přetrvává,takže bud je v hajzlu diod.můstek nebo přidřený ložisko?newím,sháním radši.

fiat tipo 1.6 sx dgt DOHC 1992 (149 C2 046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #14 od simir

no pravě,to mi dělá taky,že se nerozsvítí vubec

Tak to bych viděl na špatné uhlíky - kontrolka jde přes ně - asi nemají dotyk.
Já měl problém, že auto přestávalo dobíjet ve vyšších otáčkách a bylo to sjetými uhlíky - ve vyšších točkách se nestíhaly dotýkat komutátoru

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.498 sekund
Powered by Kunena fórum