otazka na altik
15 roků 8 měsíců zpět #1
od 123321
otazka na altik vytvořil uživatel 123321
Dobry den , jen tak v rychlosti, sem po silene parbe a nedokazu cist .. co znamena kdyz nastartuju a sviti mne kontrolka dobijeni, auto prestane dobijet.... kontrolka sviti porad krasne cervene ne ze by zhasinala proste sviti....a nekdy se to chytne a pohoda zase dobiji .. nevim jestli to nemuze byt nejakym dratkem..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 257
15 roků 8 měsíců zpět #2
od Michael!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: otazka na altik
nu tak xo klínák neprokluzuje ti???...nebo uhlíky díval jsi se a samozdřejmně tam máš 2 dráty jeden tluščí červený a jeden uzší čedý tak jestli nemají špatný kontakt na altíku juni na to
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #3
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: otazka na altik
To bude kontakt někde a nebo spíš ty uhlíky.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #4
od 123321
Odpověděl 123321 pro téma Re: otazka na altik
no kouknu na to, jdu si nabit baterku a mezi tim to vykoumam dekuju
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #5
od 123321
Odpověděl 123321 pro téma Re: otazka na altik
ted mne tak napada, mne to auto aji nekdy cuka, kdyby to byl klinak tak ten ma vliv asi na hodne veci v motoru ne ? kdyz tomu dam, tak se to dusi.. nebo spis nejde to do otacek nebo de ja nevim jeto divny, dokazu ten klidnak utahnout nejak ?? to mne prijde jako dobrej zacatek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 257
15 roků 8 měsíců zpět #6
od Michael!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: otazka na altik
tak že ten klínák se určo 100% dá utáhnou a to se utahuje altíkem altík ty drží 2 šrouby jeden je hodně zse spoda takový slohý a druhej je na hořel tak si povol oba dva a altíkem napínáš řemem to tam uvidíš a poznáš jak an to když se napíná!!!...jinak bych se prvně ale podíval jestli je ten řemen vůbec povolený!!!...jestli ti to auto nejde o otáček může to bý jinýmy chybami je toho vác!!!svíčky,palivo,předstih spalovaný jiskra atd
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #7
od 123321
Odpověděl 123321 pro téma Re: otazka na altik
nedavno mne menili rotor v altiku, treba to blbe dotahly.. no nevim jak ma bzt dotahlej ale mam pocit ze to neprokluzuje .. dam to do servisu nic jinyho mne nezbyde
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #8
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: otazka na altik
robia ti to uhliky.
pomocou letovacky sa to da vymenit.
pomocou letovacky sa to da vymenit.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #9
od 123321
Odpověděl 123321 pro téma Re: otazka na altik
ja to radsi delat nebudu, ale nevite kolik to muze stat ta vymena ?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #10
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: otazka na altik
Koupil jsem uhlíky na fabii, za devět korun kus. Vyndal jsem regulátor, sundáš víčko, pod ním jsou dva šroubky sedmičky, myslím. povolíš, vytáhneš regulátor, předtím odpojíš dráty, samozřejmě. Odletuješ staré uhlíky, ale pozor, jsou tam pružiny. Uhlíky na fabii jsou moc široké, ale krásně se dají pilníkem zbrousit. Udělej to podle starých, co odletuješ. Je to trochu piplačka, ale úspora je značná. Přiletuj nové, nejhorší je provlíknout ten drátek dírou, a pak aby to nevyběhlo, já jsem se vztekal, ale povedlo se. Tak hodně štěstí, nic na tom není.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #11
od 123321
Odpověděl 123321 pro téma Re: otazka na altik
TAK SE MNE TO CHYTLO NA PAR DNI, ALE TED MI TA KONTROLKA CHVILKU PROBLIKAVALA, CIM VETSI OTACKZ TIM SE STRATILA A TED UY ZASE SVITI A NEDOBIJI TO.. TAK BYCH TO VIDEL NA REGULATOR CO VI NA TO JO A JESTE TO ZASMRDELO A VYDAVALO TO NEJAKY DIVNY ZVUKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 424
15 roků 8 měsíců zpět #12
od scherer012
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Odpověděl scherer012 pro téma Re: otazka na altik
asi odišlo ložisko a vyskratovalo vinutie
zhorel altík
zhorel altík
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #13
od 123321
Odpověděl 123321 pro téma Re: otazka na altik
je to v ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #14
od Charles
Ale ale, trošku slušnosti jde to řící i jinak přece
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: otazka na altik
je to v pici
Ale ale, trošku slušnosti jde to řící i jinak přece
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #15
od 123321
Odpověděl 123321 pro téma Re: otazka na altik
tak je to v nebicku
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.477 sekund