problém s palivoměrem-ukazatelem

Více
15 roků 1 měsíc zpět #1 od martyozz
Zdravím,mám problém,ručička na palivoměru občas skáče z leva do prava a všelijak se pocukává což by nebylo tak divný kdyby do toho nesvítilo hladový voko...ale mám půl nádrže nafty takže newím co s tím... :( proste ručička ukazuje čtvrt nadrže někdy půlku a do toho bliká hladový voko,ted konkrétně už druhý den svítí(nafty mam půl nádrže).....poradí někdo prosím?díky moc. :roll:

fiat tipo 1.6 sx dgt DOHC 1992 (149 C2 046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #2 od BlackJack
Nejspíš budeš mít diesel. Takže budeš muset vyčistit plovák v nádrži od takového černého sajrajtu, který ti ulpívá na odporovém vedení v tomto plováku.
Hledej další diskuzi, jak vyčistit plovák/síto v nádrži, dokonce je zde na fóru taktéž článek :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #3 od oBzB
I u benzínu se je schopný při půlce nádrže rozsvítit hladový oko :(

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #4 od Charles

I u benzínu se je schopný při půlce nádrže rozsvítit hladový oko :(


to je fakt....taky vám to dělá, že pokud jedete pozvolnější dlouhou zatáčku do prava, tak třeba z půl nádrže mi to ukáže pod čtvrt a svítí oko? a naopak do leva mám zase skoro plnou

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #5 od martyozz
Dnes jsem zdárně rozebral plovák,vyčistil dráhy jezdců bylo tam toho jak nas....toho humusu černýho,malinko přihnul aby fakt seděli vše očistil zandal zpět,a vono prd....problém přetrvává,i kostru jsem zkontroloval,i konektor na přístrojovce vše je ok.tak nevím v čem je problém. :?: :D

fiat tipo 1.6 sx dgt DOHC 1992 (149 C2 046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #6 od JiFi
nezavidim Ti tve problemy, je to jeden problem za druhym a to je pak nanic, ale verim tomu, ze ti zde poradime..

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #7 od BlackJack
No možná jsi očistil odporovou dráhu, ale nezapomněl jsi i na samotné pacičky? Pokud jsi je ale roztrahoval, tak jsi je musel očistit prsty aspoň trochu. Pak tedy nevím, kde by problém mohl být. Počkej ale, až po nějaké době, možná si to sedne. Mně to občas taky poskočí, když mám plnou nádrž, ale to už asi bude problém aretačního šroubu, který možná nadzdvihuje tělo nad odporové vedení

[Stále nevím(e) o jaký motor se jedná]

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #8 od martyozz

No možná jsi očistil odporovou dráhu, ale nezapomněl jsi i na samotné pacičky? Pokud jsi je ale roztrahoval, tak jsi je musel očistit prsty aspoň trochu. Pak tedy nevím, kde by problém mohl být. Počkej ale, až po nějaké době, možná si to sedne. Mně to občas taky poskočí, když mám plnou nádrž, ale to už asi bude problém aretačního šroubu, který možná nadzdvihuje tělo nad odporové vedení

[Stále nevím(e) o jaký motor se jedná]

pacičky jsou očištěny též...je to 1.9d,r.v.1994.

fiat tipo 1.6 sx dgt DOHC 1992 (149 C2 046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #9 od libenak
Mně to dělá podobný problém již od doby, kdy jsem to auto koupil (cca 4 roky). Zkoušel jsem i plovák měnit za nový a stále se to chovalo stejně.

Zdá se mi, jako bych měl tu stupnici nádrže celou nějak posunutou, protože když natankuji plnou, tak mám ručičku ještě tak cca 4 mm za jedničkou a naopak, když jsem zcela "na suchu" (což se mi stalo již 2 x, protože jsem to nedokázal odhadnout) tak se ručička zastaví cca mezi 2. - 3. čárkou. Oko mi začíná svítit již ve chvíli, kdy je ručička na polovině. :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 týdnů zpět #10 od Charles
To Libenak:
stačí sundat z palubky kapličku s plexikem a ručičku na palivoměr si vytáhni kleštičkami pootoč a zase nasaď...budu to muse udělat taky, jelikož mám nulu (úplně prázdno) a ukazuje mi to tak necelé 2 čárky a oko mi svítí při více ja 1/4 spíš při 1/3 nádrže....
takhle to vypadá, když mi už stále svítí oko:
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=15764

takhle to vypadá, když mám opravu plnou až po hrdlo:
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=15767

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #11 od ska8er
Mam taky isty problem ako ma libenak.
mne doslo palivo uz 3krat
a teraz preistotu uz palivomer nejde vobec. haha
čo mam robit??

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #12 od Pumpa
vsetky kostry ocistit prida podlozky ... kostra pri lavom zadnom svetle , kostra pod baterkou , a posledna presne naproti nej za lavym svetlometom

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #13 od jipaf
někdy se stává, že při tuning úpravách, mám na mysli snížení předku či zvednudí zadku auta, ( nebo i nadměrným zatížením kufru ), to začne švindlovat, nádrž není v rovině.
např zvednutí zadku - při natankování do cca3/4 nádrže už může ukazovat celou, pak jakoby na pár km sjede celou nádrž a při cca1/4 nádrže už může ukazovat O

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #14 od jipaf
ska8er,
když víš, že ti to švindluje a není čas to opravit, tak tankuj preventivně častěji do plna, pokaždé si vynuluj denní počítadlo km, a dle průměrné spotřeby si spočítej kolik můžeš max najet km,
počítej že průměrná spotřeba je relativní a stejně raději častěji tankuj než najdeš čas si to opravit,
PS: vlastní zkušenost z jednoho z minulých mých aut :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #15 od bobik43
Mel jsem kdysi podobny problem. Drahy byli jiz vybehane a tak jsem prihl ty kontaky aby chodili o kousek vedle a od te doby bez problemu :-)

Prodej použitých dílů Fiat Tipo 1.9TDS. Malý bazárek na www.bazarekfiat.wz.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.498 sekund
Powered by Kunena fórum