MAP senzor
o radu. Kde se v Tipu 1.6ie rv94, 75HP, jednovačka, vstřikování Bosh Mono-
Motronic nachází MAPsenzor? Měl jsem problém s lambdou, kterou jsem vyměnil, ale
motor občas zacuká, jde ?patně za plynem, kontrolka vstřiku se při zátě?i ve
vyrovnaných otáčkách rozsvítí, ale při ubrání plynu zhasne. Mechanik tvrdí, ?e
jde o vadný MAPsenzor. Ale kde je? Někdo říká, ?e u baterky, ale tam nic není.
Díky Jirka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Manifold absolute pressure, tj. čidlo snímá tlak v sacím potrubí. Bude tedy
buďto přímo na něm, nebo na konci nějaké hadice z něj vedoucí.
Kde
přesně, to bohu?el nevím
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
traktu vede hadička přes nějaký filtr (plastový váleček) do řj vstřiku - do
tohodle místa jsem nedávno zapojoval ekonoměr a chodí jak ?výcary... Ten MAP
senzor bych hledal právě v té jednotce co řídí vstřik...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- viz. jeho popis skoda.panda.cz/clanek.php3?id=294
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
?ádné nemá ! na co taky, pro tak jednoduchej systém vstřikování
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
na svoje vstřikování ale já tam 100% musím mít snímání podtlaku, proč by
jinak ?la podtlaková hadice do řj :
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podívám se na svoje vstřikování
ale já tam 100% musím mít snímání podtlaku, proč by jinak ?la podtlaková
hadice do řj :
Mas 1,4 i.e. a jde ti hatice z
podtlaku do ridici jednotky? jo? a kudy prosimte? Ridici jednotka je u
spolujezdce u nohou na prave strane. a mel jsem ji uz venku a vede do ni
jen el. konektor. A taky mam 1,4 i.e.
Jen jestli si nepletes modul
zapalovani Digiplex s RJ, protoze do zapalovaciho modulu hadicka jde...
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
kdybys četl celý thread tak bys věděl ?e se tu bavím o zapalování a nemotal
bys sem kraviny s řídící jednotkou u noh spolujezdce
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sice nemam 1.4 jak to tady proborate Vy, ale ja na te moji 1,6 to cidlo
tlaku mam. Je umisteno vedle pojistkove skrinky, ktera je v motorovem
prostoru (tam, kde jsou rele pro paliv. cerpadlo a predehrev lambdy). To
cidlo ma tri kontakty A/B/C a je na to napojena hadicka z saciho potrubi.
Tvar je takova mala krabicka cca 6-8cm dlouha.
Jen pro info -
vstrikovani je SPI GM.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ze sacího traktu vede hadička přes nějaký
filtr (plastový váleček) do řj vstřiku - do tohodle místa jsem nedávno
zapojoval ekonoměr a chodí jak ?výcary... Ten MAP senzor bych hledal právě
v té jednotce co řídí vstřik...
michal_tipar:
tady jsi psal o RJ vstrikovani a ve tvem dalsim prispevku take, takze?
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
noChlapi sice nemam 1.4 jak to tady proborate
Vy, ale ja na te moji 1,6 to cidlo tlaku mam. Je umisteno vedle pojistkove
skrinky, ktera je v motorovem prostoru (tam, kde jsou rele pro paliv.
cerpadlo a predehrev lambdy). To cidlo ma tri kontakty A/B/C a je na to
napojena hadicka z saciho potrubi. Tvar je takova mala krabicka cca 6-8cm
dlouha.
Jen pro info - vstrikovani je SPI GM.
jo ale my sem bavíme o Bosch Mono-Motronic a tam nic takového bejt nemá
. I kdy? já u svého (Bosch Mono-Jetronic) u těch relátek co je na palivové
čerpadlo mám jakýsi ventil, ale je do série s ventilem na odpo?tění par s
nádr?e co? mi teda moc nedává smysl, ale jak to tak vypadá tak se ka?dej
ovládá jinak. 8O Tak nevím co to je zase zač.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ten map senzor u mého auta asi chybí, nebo je velmi dobře ukryt. Nena?el jsem ho
ani v ?ádném odborném popisu. Taky mi do ŘJ nevedou ?ádné hadice. ŘJ mám
umístěnou v motorovém prostoru nad pravým blatníkem - ve směru jízdy a je to
jedna krabička - zapalovací modul + řízení vstřiku v jednom. Jenom mi pořád
nejde na rozum, kde ŘJ bere informaci o podtlaku, tedy i o zátě?i motoru.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
systémů vstřikování se podtlak nesnímá, pou?ívá se jen signál hodnoty natočení
klapky, jinými slovy "jak moc je zmáčknutý plyn". Je to tak např. u
Bosch Mono Jetronic.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U jednodu??ích systémů vstřikování se podtlak
nesnímá, pou?ívá se jen signál hodnoty natočení klapky, jinými slovy "jak
moc je zmáčknutý plyn". Je to tak např. u Bosch Mono
Jetronic.
Ja si myslim to same... a jeste dodavam, ze
vicemene Mono Jetronic + Digiplex = Monomotronic ( jsou to skoro stejne systemy
akorat monomotronic ma uz zapalovaci modul integrovany v sobe)
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.