TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu

Více
14 roků 11 měsíců zpět #1 od burkovic
Mám problém neběží mně palivové čerpadlo (je funkční), palivové relé vpořádku, pojistka O.K. a přesto k čerpadlu nejde proud někde se ztratil?
U pojistkové skříňky svorkovnice vodiče k čerpadlu prověřena.
Je schopen někdo poradit nebo nabídnout el. schéma.
V knize Jak na to jsem nic nenašel.
Díky za každou dobrou radu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #2 od jipaf
u pojistek jsi to přeměřil, přeměřil ji i dráty odpojené od nádrže? a co nakrátko napojit čerpadlo přímo z baterky?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #3 od Funman
A tu pojistku jsi měřil kde?

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #4 od jipaf

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #5 od burkovic
Čerpadlo jsem propojil nakrátko (od baterky) funguje vpohodě (propojeno od svorkovnice u pojist. skříňky.
Co se týká rele a pojistky - relé jsem propojil nakrátko (30 - 87) proud jde přes pojistku do vodiče který vede někde pod palubku nebo řídící jednotce nevím.
Mnou neprobadaná část je od pojistky k oné svorkovnici pod palubkou u pojistkové skříňky. a tady by asi pomohlo jen el. schéma.
Díky všem za odpověď.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #6 od rs
Kdyz myslis ze ti to pomuze tak tady ho mas.
Soubor přílohy:


Jen takove mirne upozorneni.Diky ruznym kutilum , autorizovanym servisum a skladacum aut nesedi cca 80% aut starsiho data vyroby se zapojenim od vyrobce.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vlastocerven
8 roků 7 měsíců zpět #7 od vlastocerven
Zdravím,
nešlo by to schméma poslať s väčším rozlíšením, nedajú sa rozoznať podrobnosti. Mám rovnaký problém, totiž do relé a palivového čerpadla nejde prúd a neviem kde hľadať začiatok toho kábla. Ďakujem
Vlasto

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 7 měsíců zpět #8 od Tuningrob 615
Tu jsem ti něco dal. Řekni, zda jsi našel, cos potřeboval. Troufnu si říct, že by ses mohl podívat i na Dedru na elektro. Roky sedí, tak by to mohlo být stejné.


uloz.to/xkdNREZu/schemy-rar


heslo : fiat

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vlastocerven
8 roků 7 měsíců zpět - 8 roků 7 měsíců zpět #9 od vlastocerven
Oceňujem ochotu, ale všetko čo si poslal už mám lenže v žiadnom s týchto "Jak na to " akékoľvek elektr. schéma palivového čerpadla chýba. Ten vyššie uvedený obrázok je ten pravý pretože skúmaním aj cez lupu číslovanie súčiastok zodpovedá zoznamu kodov pre tipo 1,4 a 1,6. Lenže rozlíšenie je veľmi slabé. No a nikde inde som to nenašiel, ani priateľ Google mi nepomohol. Tak ak by to šlo pošli tento obrázok. Dakujem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Poslední změna: 8 roků 7 měsíců zpět uživatelem vlastocerven.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 7 měsíců zpět #10 od Tuningrob 615
Co toto ?

Posílám i legendu, aby ses orientoval.


leteckaposta.cz/358716196

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 5 měsíců zpět #11 od Pegas77
ted jsem s tim nahodou na 1,6 57kw bojoval a je to takto, vedeni je od relatka pod pravou cast palubky ke konektoru ridici jednotky ale tam nedojde a vede přes celkem 3 konektory na levou tranu nahore nad pojistkovku a od ni dozadu k cerpqadlu (cerny drat se zelenym pruhem) a vis co to delalo? rwelatka co se na zkousecku a zarovku tvarily dobre , procistil jsem vsechny konektory a patice a pomohlo az vymena obou relatek v te krabicce vepreu u motoru, a to jsem je tam uz kdysi menil pac jedno melo opaleny kontakty a delalo problemy, oni jsou tam celkem v teple a asi odchazi

Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac :(
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 4 měsíců zpět #12 od Nikkys_CZ
Taky jsem při skládání narazil na problém s čerpadlem, a pak jsem na více Tipech a Temprách zjistil problém ve špatné kostře (jaký evergreen u Fiatu :D) a palivové čerpadlo je na '8 šroubu (13 klíč) buď pod levým nebo pod pravým zadním světlem (U různých kusů rozdílné instalace elektro, já mám el napůl z tempry a zadní svazek z Tipa, a mám nějaké kostry na obou stranách...)... Než se člověk pustí do rozsáhlého zkoušení tak je dobré odholit kabely vzadu hned u čerpadla (nebo použít konektor z jiného svazku) a vyzkoušet čerpadlo ručně (zelený kabel je +12V a černý kostra) Jinak ať slouží a jezdí jak zamlada ;)

ex. Fiat Tipo 1.4 karb 52 kW
ex. Fiat Tempra 1.6 i.e. 57 kW

ex. Fiat Tipo 1.6 i.e. 57 kW - 159A3046

/F/I/A/T/ - Fehler In Alle Teile :laugh:

Hyundai Getz 1.4i 16v 72 kW
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 83 kW
Škoda Octavia 1.6 MPi 55 kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 4 měsíců zpět #13 od Nikkys_CZ
Kdyby bylo v riti, tak stačí napsat, mám na prodej jedno stoprocentně funkční na 1.4 - 1.6 (všechny benzinové jednovačky fungují s čerpadlem z 1.6ky)...

ex. Fiat Tipo 1.4 karb 52 kW
ex. Fiat Tempra 1.6 i.e. 57 kW

ex. Fiat Tipo 1.6 i.e. 57 kW - 159A3046

/F/I/A/T/ - Fehler In Alle Teile :laugh:

Hyundai Getz 1.4i 16v 72 kW
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 83 kW
Škoda Octavia 1.6 MPi 55 kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vlastocerven
8 roků 4 měsíců zpět - 8 roků 4 měsíců zpět #14 od vlastocerven
n
Poslední změna: 8 roků 4 měsíců zpět uživatelem vlastocerven.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vlastocerven
8 roků 4 měsíců zpět - 8 roků 4 měsíců zpět #15 od vlastocerven
Tak tu je vidieť ako jedna závada môže mať toľko príčin. Pretože som bol presvedčený, že je chyba v elektrine k čerpadlu, tak som si objednal túto publikáciu originál až z V. Británie

http://www.amazon.co.uk/Tempra-Service-Reference-Information-Manuals/dp/1899238247

Je to veľmi dobrá kniha a škoda, že nebola preložená predovšetkým táto. Sú v nej aj chýbajúce el. schémy a ak by potreboval niekto, môžem to oskenovať v dostatočnom rozlíšení.
No moja závada bola v inom. Keď som vybral čerpadlo tak som zistil, že gumové uloženie je celkom úplne a totálne rozpadnuté vplyvom benzínu, čím došlo k upchaniu a zablokovaniu čerpadla. Neviem prečo ale Voltmeter neukazoval pri tomto na svorkách napätie. No a po výmene čerpadla a gumového uloženia som musel vymeniť aj palivový filter cez ktorý sa benzín tiež dopravoval s ťažkosťami a obšas mi to nechcelo naštartovať. Teraz už to šlape zase jako hodinky.
Poslední změna: 8 roků 4 měsíců zpět uživatelem vlastocerven.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.520 sekund
Powered by Kunena fórum