TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
15 roků 7 měsíců zpět #1
od burkovic
TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu vytvořil uživatel burkovic
Mám problém neběží mně palivové čerpadlo (je funkční), palivové relé vpořádku, pojistka O.K. a přesto k čerpadlu nejde proud někde se ztratil?
U pojistkové skříňky svorkovnice vodiče k čerpadlu prověřena.
Je schopen někdo poradit nebo nabídnout el. schéma.
V knize Jak na to jsem nic nenašel.
Díky za každou dobrou radu
U pojistkové skříňky svorkovnice vodiče k čerpadlu prověřena.
Je schopen někdo poradit nebo nabídnout el. schéma.
V knize Jak na to jsem nic nenašel.
Díky za každou dobrou radu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #2
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
u pojistek jsi to přeměřil, přeměřil ji i dráty odpojené od nádrže? a co nakrátko napojit čerpadlo přímo z baterky?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #3
od Funman
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Odpověděl Funman pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
A tu pojistku jsi měřil kde?
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #4
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
www.fiattipo.net/modules.php?name=Downlo...addetails&lid=43
dl2.upnito.sk/download.php?dwToken=a2ef9...9d3b0e68cbc9bf9fcb85
dl2.upnito.sk/download.php?dwToken=a2ef9...9d3b0e68cbc9bf9fcb85
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #5
od burkovic
Odpověděl burkovic pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
Čerpadlo jsem propojil nakrátko (od baterky) funguje vpohodě (propojeno od svorkovnice u pojist. skříňky.
Co se týká rele a pojistky - relé jsem propojil nakrátko (30 - 87) proud jde přes pojistku do vodiče který vede někde pod palubku nebo řídící jednotce nevím.
Mnou neprobadaná část je od pojistky k oné svorkovnici pod palubkou u pojistkové skříňky. a tady by asi pomohlo jen el. schéma.
Díky všem za odpověď.
Co se týká rele a pojistky - relé jsem propojil nakrátko (30 - 87) proud jde přes pojistku do vodiče který vede někde pod palubku nebo řídící jednotce nevím.
Mnou neprobadaná část je od pojistky k oné svorkovnici pod palubkou u pojistkové skříňky. a tady by asi pomohlo jen el. schéma.
Díky všem za odpověď.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #6
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
Kdyz myslis ze ti to pomuze tak tady ho mas.
Jen takove mirne upozorneni.Diky ruznym kutilum , autorizovanym servisum a skladacum aut nesedi cca 80% aut starsiho data vyroby se zapojenim od vyrobce.
Jen takove mirne upozorneni.Diky ruznym kutilum , autorizovanym servisum a skladacum aut nesedi cca 80% aut starsiho data vyroby se zapojenim od vyrobce.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vlastocerven
9 roků 3 měsíců zpět #7
od vlastocerven
Odpověděl vlastocerven pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
Zdravím,
nešlo by to schméma poslať s väčším rozlíšením, nedajú sa rozoznať podrobnosti. Mám rovnaký problém, totiž do relé a palivového čerpadla nejde prúd a neviem kde hľadať začiatok toho kábla. Ďakujem
Vlasto
nešlo by to schméma poslať s väčším rozlíšením, nedajú sa rozoznať podrobnosti. Mám rovnaký problém, totiž do relé a palivového čerpadla nejde prúd a neviem kde hľadať začiatok toho kábla. Ďakujem
Vlasto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 26
9 roků 3 měsíců zpět #8
od Tuningrob 615
Odpověděl Tuningrob 615 pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
Tu jsem ti něco dal. Řekni, zda jsi našel, cos potřeboval. Troufnu si říct, že by ses mohl podívat i na Dedru na elektro. Roky sedí, tak by to mohlo být stejné.
uloz.to/xkdNREZu/schemy-rar
heslo : fiat
uloz.to/xkdNREZu/schemy-rar
heslo : fiat
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vlastocerven
9 roků 3 měsíců zpět - 9 roků 3 měsíců zpět #9
od vlastocerven
Odpověděl vlastocerven pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
Oceňujem ochotu, ale všetko čo si poslal už mám lenže v žiadnom s týchto "Jak na to " akékoľvek elektr. schéma palivového čerpadla chýba. Ten vyššie uvedený obrázok je ten pravý pretože skúmaním aj cez lupu číslovanie súčiastok zodpovedá zoznamu kodov pre tipo 1,4 a 1,6. Lenže rozlíšenie je veľmi slabé. No a nikde inde som to nenašiel, ani priateľ Google mi nepomohol. Tak ak by to šlo pošli tento obrázok. Dakujem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Poslední změna: 9 roků 3 měsíců zpět uživatelem vlastocerven.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 26
9 roků 3 měsíců zpět #10
od Tuningrob 615
Odpověděl Tuningrob 615 pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
9 roků 1 měsíc zpět #11
od Pegas77
Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow
Odpověděl Pegas77 pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
ted jsem s tim nahodou na 1,6 57kw bojoval a je to takto, vedeni je od relatka pod pravou cast palubky ke konektoru ridici jednotky ale tam nedojde a vede přes celkem 3 konektory na levou tranu nahore nad pojistkovku a od ni dozadu k cerpqadlu (cerny drat se zelenym pruhem) a vis co to delalo? rwelatka co se na zkousecku a zarovku tvarily dobre , procistil jsem vsechny konektory a patice a pomohlo az vymena obou relatek v te krabicce vepreu u motoru, a to jsem je tam uz kdysi menil pac jedno melo opaleny kontakty a delalo problemy, oni jsou tam celkem v teple a asi odchazi
Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
9 roků 2 týdnů zpět #12
od Nikkys_CZ
ex. Fiat Tipo 1.4 karb 52 kW
ex. Fiat Tempra 1.6 i.e. 57 kW
ex. Fiat Tipo 1.6 i.e. 57 kW - 159A3046
/F/I/A/T/ - Fehler In Alle Teile
Hyundai Getz 1.4i 16v 72 kW
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 83 kW
Škoda Octavia 1.6 MPi 55 kW
Odpověděl Nikkys_CZ pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
Taky jsem při skládání narazil na problém s čerpadlem, a pak jsem na více Tipech a Temprách zjistil problém ve špatné kostře (jaký evergreen u Fiatu ) a palivové čerpadlo je na '8 šroubu (13 klíč) buď pod levým nebo pod pravým zadním světlem (U různých kusů rozdílné instalace elektro, já mám el napůl z tempry a zadní svazek z Tipa, a mám nějaké kostry na obou stranách...)... Než se člověk pustí do rozsáhlého zkoušení tak je dobré odholit kabely vzadu hned u čerpadla (nebo použít konektor z jiného svazku) a vyzkoušet čerpadlo ručně (zelený kabel je +12V a černý kostra) Jinak ať slouží a jezdí jak zamlada
ex. Fiat Tipo 1.4 karb 52 kW
ex. Fiat Tempra 1.6 i.e. 57 kW
ex. Fiat Tipo 1.6 i.e. 57 kW - 159A3046
/F/I/A/T/ - Fehler In Alle Teile
Hyundai Getz 1.4i 16v 72 kW
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 83 kW
Škoda Octavia 1.6 MPi 55 kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
9 roků 2 týdnů zpět #13
od Nikkys_CZ
ex. Fiat Tipo 1.4 karb 52 kW
ex. Fiat Tempra 1.6 i.e. 57 kW
ex. Fiat Tipo 1.6 i.e. 57 kW - 159A3046
/F/I/A/T/ - Fehler In Alle Teile
Hyundai Getz 1.4i 16v 72 kW
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 83 kW
Škoda Octavia 1.6 MPi 55 kW
Odpověděl Nikkys_CZ pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
Kdyby bylo v riti, tak stačí napsat, mám na prodej jedno stoprocentně funkční na 1.4 - 1.6 (všechny benzinové jednovačky fungují s čerpadlem z 1.6ky)...
ex. Fiat Tipo 1.4 karb 52 kW
ex. Fiat Tempra 1.6 i.e. 57 kW
ex. Fiat Tipo 1.6 i.e. 57 kW - 159A3046
/F/I/A/T/ - Fehler In Alle Teile
Hyundai Getz 1.4i 16v 72 kW
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 83 kW
Škoda Octavia 1.6 MPi 55 kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vlastocerven
9 roků 1 týden zpět - 9 roků 1 týden zpět #14
od vlastocerven
Odpověděl vlastocerven pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
n
Poslední změna: 9 roků 1 týden zpět uživatelem vlastocerven.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vlastocerven
9 roků 1 týden zpět - 9 roků 1 týden zpět #15
od vlastocerven
Odpověděl vlastocerven pro téma Re: TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu
Tak tu je vidieť ako jedna závada môže mať toľko príčin. Pretože som bol presvedčený, že je chyba v elektrine k čerpadlu, tak som si objednal túto publikáciu originál až z V. Británie
http://www.amazon.co.uk/Tempra-Service-Reference-Information-Manuals/dp/1899238247
Je to veľmi dobrá kniha a škoda, že nebola preložená predovšetkým táto. Sú v nej aj chýbajúce el. schémy a ak by potreboval niekto, môžem to oskenovať v dostatočnom rozlíšení.
No moja závada bola v inom. Keď som vybral čerpadlo tak som zistil, že gumové uloženie je celkom úplne a totálne rozpadnuté vplyvom benzínu, čím došlo k upchaniu a zablokovaniu čerpadla. Neviem prečo ale Voltmeter neukazoval pri tomto na svorkách napätie. No a po výmene čerpadla a gumového uloženia som musel vymeniť aj palivový filter cez ktorý sa benzín tiež dopravoval s ťažkosťami a obšas mi to nechcelo naštartovať. Teraz už to šlape zase jako hodinky.
http://www.amazon.co.uk/Tempra-Service-Reference-Information-Manuals/dp/1899238247
Je to veľmi dobrá kniha a škoda, že nebola preložená predovšetkým táto. Sú v nej aj chýbajúce el. schémy a ak by potreboval niekto, môžem to oskenovať v dostatočnom rozlíšení.
No moja závada bola v inom. Keď som vybral čerpadlo tak som zistil, že gumové uloženie je celkom úplne a totálne rozpadnuté vplyvom benzínu, čím došlo k upchaniu a zablokovaniu čerpadla. Neviem prečo ale Voltmeter neukazoval pri tomto na svorkách napätie. No a po výmene čerpadla a gumového uloženia som musel vymeniť aj palivový filter cez ktorý sa benzín tiež dopravoval s ťažkosťami a obšas mi to nechcelo naštartovať. Teraz už to šlape zase jako hodinky.
Poslední změna: 9 roků 1 týden zpět uživatelem vlastocerven.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.582 sekund