TIPO 1,6i (1992)- el. schéma k palivovému čerpadlu

Více
15 roků 1 měsíc zpět #1 od burkovic
Mám problém neběží mně palivové čerpadlo (je funkční), palivové relé vpořádku, pojistka O.K. a přesto k čerpadlu nejde proud někde se ztratil?
U pojistkové skříňky svorkovnice vodiče k čerpadlu prověřena.
Je schopen někdo poradit nebo nabídnout el. schéma.
V knize Jak na to jsem nic nenašel.
Díky za každou dobrou radu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #2 od jipaf
u pojistek jsi to přeměřil, přeměřil ji i dráty odpojené od nádrže? a co nakrátko napojit čerpadlo přímo z baterky?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #3 od Funman
A tu pojistku jsi měřil kde?

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #4 od jipaf

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #5 od burkovic
Čerpadlo jsem propojil nakrátko (od baterky) funguje vpohodě (propojeno od svorkovnice u pojist. skříňky.
Co se týká rele a pojistky - relé jsem propojil nakrátko (30 - 87) proud jde přes pojistku do vodiče který vede někde pod palubku nebo řídící jednotce nevím.
Mnou neprobadaná část je od pojistky k oné svorkovnici pod palubkou u pojistkové skříňky. a tady by asi pomohlo jen el. schéma.
Díky všem za odpověď.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #6 od rs
Kdyz myslis ze ti to pomuze tak tady ho mas.
Soubor přílohy:


Jen takove mirne upozorneni.Diky ruznym kutilum , autorizovanym servisum a skladacum aut nesedi cca 80% aut starsiho data vyroby se zapojenim od vyrobce.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vlastocerven
8 roků 9 měsíců zpět #7 od vlastocerven
Zdravím,
nešlo by to schméma poslať s väčším rozlíšením, nedajú sa rozoznať podrobnosti. Mám rovnaký problém, totiž do relé a palivového čerpadla nejde prúd a neviem kde hľadať začiatok toho kábla. Ďakujem
Vlasto

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 9 měsíců zpět #8 od Tuningrob 615
Tu jsem ti něco dal. Řekni, zda jsi našel, cos potřeboval. Troufnu si říct, že by ses mohl podívat i na Dedru na elektro. Roky sedí, tak by to mohlo být stejné.


uloz.to/xkdNREZu/schemy-rar


heslo : fiat

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vlastocerven
8 roků 9 měsíců zpět - 8 roků 9 měsíců zpět #9 od vlastocerven
Oceňujem ochotu, ale všetko čo si poslal už mám lenže v žiadnom s týchto "Jak na to " akékoľvek elektr. schéma palivového čerpadla chýba. Ten vyššie uvedený obrázok je ten pravý pretože skúmaním aj cez lupu číslovanie súčiastok zodpovedá zoznamu kodov pre tipo 1,4 a 1,6. Lenže rozlíšenie je veľmi slabé. No a nikde inde som to nenašiel, ani priateľ Google mi nepomohol. Tak ak by to šlo pošli tento obrázok. Dakujem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Poslední změna: 8 roků 9 měsíců zpět uživatelem vlastocerven.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 9 měsíců zpět #10 od Tuningrob 615
Co toto ?

Posílám i legendu, aby ses orientoval.


leteckaposta.cz/358716196

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 7 měsíců zpět #11 od Pegas77
ted jsem s tim nahodou na 1,6 57kw bojoval a je to takto, vedeni je od relatka pod pravou cast palubky ke konektoru ridici jednotky ale tam nedojde a vede přes celkem 3 konektory na levou tranu nahore nad pojistkovku a od ni dozadu k cerpqadlu (cerny drat se zelenym pruhem) a vis co to delalo? rwelatka co se na zkousecku a zarovku tvarily dobre , procistil jsem vsechny konektory a patice a pomohlo az vymena obou relatek v te krabicce vepreu u motoru, a to jsem je tam uz kdysi menil pac jedno melo opaleny kontakty a delalo problemy, oni jsou tam celkem v teple a asi odchazi

Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac :(
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 6 měsíců zpět #12 od Nikkys_CZ
Taky jsem při skládání narazil na problém s čerpadlem, a pak jsem na více Tipech a Temprách zjistil problém ve špatné kostře (jaký evergreen u Fiatu :D) a palivové čerpadlo je na '8 šroubu (13 klíč) buď pod levým nebo pod pravým zadním světlem (U různých kusů rozdílné instalace elektro, já mám el napůl z tempry a zadní svazek z Tipa, a mám nějaké kostry na obou stranách...)... Než se člověk pustí do rozsáhlého zkoušení tak je dobré odholit kabely vzadu hned u čerpadla (nebo použít konektor z jiného svazku) a vyzkoušet čerpadlo ručně (zelený kabel je +12V a černý kostra) Jinak ať slouží a jezdí jak zamlada ;)

ex. Fiat Tipo 1.4 karb 52 kW
ex. Fiat Tempra 1.6 i.e. 57 kW

ex. Fiat Tipo 1.6 i.e. 57 kW - 159A3046

/F/I/A/T/ - Fehler In Alle Teile :laugh:

Hyundai Getz 1.4i 16v 72 kW
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 83 kW
Škoda Octavia 1.6 MPi 55 kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 6 měsíců zpět #13 od Nikkys_CZ
Kdyby bylo v riti, tak stačí napsat, mám na prodej jedno stoprocentně funkční na 1.4 - 1.6 (všechny benzinové jednovačky fungují s čerpadlem z 1.6ky)...

ex. Fiat Tipo 1.4 karb 52 kW
ex. Fiat Tempra 1.6 i.e. 57 kW

ex. Fiat Tipo 1.6 i.e. 57 kW - 159A3046

/F/I/A/T/ - Fehler In Alle Teile :laugh:

Hyundai Getz 1.4i 16v 72 kW
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 83 kW
Škoda Octavia 1.6 MPi 55 kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vlastocerven
8 roků 6 měsíců zpět - 8 roků 6 měsíců zpět #14 od vlastocerven
n
Poslední změna: 8 roků 6 měsíců zpět uživatelem vlastocerven.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vlastocerven
8 roků 6 měsíců zpět - 8 roků 6 měsíců zpět #15 od vlastocerven
Tak tu je vidieť ako jedna závada môže mať toľko príčin. Pretože som bol presvedčený, že je chyba v elektrine k čerpadlu, tak som si objednal túto publikáciu originál až z V. Británie

http://www.amazon.co.uk/Tempra-Service-Reference-Information-Manuals/dp/1899238247

Je to veľmi dobrá kniha a škoda, že nebola preložená predovšetkým táto. Sú v nej aj chýbajúce el. schémy a ak by potreboval niekto, môžem to oskenovať v dostatočnom rozlíšení.
No moja závada bola v inom. Keď som vybral čerpadlo tak som zistil, že gumové uloženie je celkom úplne a totálne rozpadnuté vplyvom benzínu, čím došlo k upchaniu a zablokovaniu čerpadla. Neviem prečo ale Voltmeter neukazoval pri tomto na svorkách napätie. No a po výmene čerpadla a gumového uloženia som musel vymeniť aj palivový filter cez ktorý sa benzín tiež dopravoval s ťažkosťami a obšas mi to nechcelo naštartovať. Teraz už to šlape zase jako hodinky.
Poslední změna: 8 roků 6 měsíců zpět uživatelem vlastocerven.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.550 sekund
Powered by Kunena fórum