ako na tuning karoserie.... krok za krokom....

Více
14 roků 10 měsíců zpět #1 od mt-tuning
dostal som moznost upravit renault clio pre dobreho kamarata... takze zhruba vam predstavim postup tunovania karoserie s jednotlivymi technikami uprav co sa tyka laminovania, kitovania, vyhladzovania zvaranim a tak...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #2 od mt-tuning
1, auto som dostal v tomto stave

kedze tam pojdu podobne kolesa ako moje azevy tak som pouzil zatial tie... dolezite je pred upravami karoserie a naraznikov mat auto postavene na podvozku a kolesach ktore na nom budu...

2. musime mat predstavu co ideme robit... clio ide na eurostyl, cize vyhladene bez akychkolvek brutal spoilerov a vselijakych prehnanych nasavacov.....

3. zacal som s odstranovanim nerovnosti, vyhladenim prelisov na dverach.....
na prelisy som pouzil kit s laminovym vlaknom...


po dokladnom zmiesani s tuzidlom vypada asi takto


miesta prelisov sa dokladne vybrusia az do plechu.. zaruci sa tym dobry spoj a v buducnu to nebude praskat....

laminovy kit som naniesol v hrubsej vrstve a nechal preschnut.... vibracnou bruskou a 40 kotucom vybrusene do roviny... konecne natiahnuta finalna vrstva kitu...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #3 od mt-tuning
zadne blatniky som zaklepal a prekitoval tiez... vsimnite si detailu, su pekne hladke bez prelisu..


na radu prichadza zadna kapota.... chalan ju chce vyhladenu... takze vsetko sa odstroji, obrusi sa hrana...

pripravime si sablonu s kartonu.. najjednoduchsi sposob je prestreknut okolie spz a prilozit karton na cerstvu farbu....


pomocou sablony vystrihneme kus plechu a moze sa nabodovat na kapotu..



pretrieme laminovym kitom zabrusime a nanesieme finalny kit...



mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #4 od mt-tuning
na radu prichadza predny naraznik... v prvom rade treba mat predstavu s coho budeme vychadzat a aky styl chceme autu dat...

ja som mal k dispozicii tento naraznik

papierovou paskou som si zhruba vyrobil prototyp


cely komplet sa vybrusi a prelaminuje.../to ma caka dnes, takze foto neskor

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #5 od Předseda
Zajímavé. Pořád je to ale jenom styling. Bude se to auto také nějak doopravdy tunit?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #6 od jipaf
tuningu moc neholduju, ale pokud je dobře udělaný rád se kouknu,
ale slyšel jsem někde,(jedna paní povídala..) že pokud na cestě narazíš na divného poldu, za tzv hladkou záď a spz jinde než by měla od výroby být, začne měnit trestné bodíky za korunky..
údajně spz musí být umístěna tam kde ji dal výrobce na auto když bylo schváleno pro provoz na pozemních komunikacích
tak nevím kolik je na tom pravdy, rád se nechám poučit
PS: kdo umí, ten umí a kdo neumí, ten čumí.. (čumím)

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #7 od rs
sorry charlesi uz se to nestane

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #8 od Honza
místo vibračky radši používám tzv ruční brusku - rovný prkýnko a šmirgl a brousím ručně jedním směrem - po laku pak nejsou vidět hnusný mapy po brusce. Zakitování přivařenýho plechu na 5 tejch dveří, nebo zavařenejch klikách po čase (dejme tomu 2-3 roky letního provozu na českejch silnicích s tvrdým podvozkem) popraská (auto se dělalo od léta do léta, takže půl roku na vytvrzení kitu před lakem bylo víc než dost..) , takže momentálně všechny přechody na dovařovanejch plechách nejprve zacínovat...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #9 od jipaf
rs,
ta otázka byla položena všeobecně a odpovědět na ni může kdokoliv,
až budu směřovat něco někomu adresně, použiju k tomu alespoň jeho přezdívku..
to, že je momentálně v UK jsem si všimnul už několik měsíců tomu.. :roll:

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #10 od mt-tuning
to Honza... vibracnu brusku pouzivam na hrube prace... mozno ty mas dost casu sa s tym hrat. proti mne hra cas.... samozrejme finalne kitovanie je vzdu brusene rucne... vibracnou to nikdy nedotiahnes do perfektneho finishu... co sa tyka praskania 5 dveri... robim uz roky a nikdy som s tym nemal problemy... /okrem tipa kde to rozbuchala aparatura.......

to Predseda.. odfotim ti motor.. je v tom megane sport tdi.../vsimni si na prvej fotke velkost IC

co sa tyka stylingu karoserie... podla vyhlasky akykolvek zasah do karoserie musi byt povoleny... takze .......

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #11 od mt-tuning
Radku. na renault mam podobny nazor.... jedneho casu som jazdil s Lagunou combi... motor nevydrzal precipovanie... 60000km odislo turbo, potom IC a nakoniec EGR..... /sorry za spam/

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #12 od gabisto
mt-tunning, Ty mas snad zlate ruky... :respect:


PS: Na slovensko sa nechystas?

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #13 od Předseda
Teď jsme dělali lak na jednom velmi bizarním autě, taky nahrubo vibračka a potom ručně a znovu a znovu a znovu.... no a padlo na tu káru 4 kila kytu.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #14 od Romik
jo to me zajima jak zadelat zadek na tipu :?:

Romik Tipo 1.6 DOHC

Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw

Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #15 od Romik
jinak jsem zvedavej jak bude vipadat na konci az bude hotovi to clio jinak ti to jde uplne samo od ruky

Romik Tipo 1.6 DOHC

Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw

Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.586 sekund
Powered by Kunena fórum