úprava tipka
díky moc, ale do tvého krasavce mám ještě daleko:god:
velmi pekne...
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kazdy podle moznosti...díky moc, ale do tvého krasavce mám ještě daleko:god:
velmi pekne...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jojo to máš pravdukazdy podle moznosti...díky moc, ale do tvého krasavce mám ještě daleko:god:
velmi pekne...
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tu ti musim oponovat.. pouzitim specialnej primesy do laminatu sa da docielit pruznejsej schopnosti materialu.. vola sa to elasticitator.. pouziva sa hlavne na prahy a narazniky.. nepraska to tak ako klasicky laminat, ma akutaku odolnost voci kruteniu a hlavne je pruznejsi...
jojo určitě máš pravdu, ale já dávám přednost plastu před laminátem , ale co nejde udělat plastem, to jde laminátem, třeba na druhé auto jsem dělal křídlo a to jsem dělal z laminátu a ten elasticitator jsem tam dával
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.