prídavné budíky

Více
14 roků 7 měsíců zpět #1 od eifel
prídavné budíky vytvořil uživatel eifel
Má s tým niekto skúsenosti ?

Chcel by som tam dať budíky na teplotu a tlak oleja a merák prúdu, príp. ešte nejaký iný. Nech to vyzerá ako v kozmickej lodi :lol:

Alebo vie niekto, či sa dá prehodiť prístrojovka s 2,0 16V na Tipo 1,6 55 kW ? Budú pasovať konektory, príp. kde sa môže dopojiť čidlo tlaku a teploty oleja ? Dá sa to rozbočkou na čidlo, ktoré ide ku kontrolke mazania ?

Na nete som našiel rozbočku, do ktorej sa dajú napojiť až 3 čidlá, ktoré vyhodnocujú napr. tlak a teplotu.

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #2 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: prídavné budíky
Nevím jaký máš motor..ale já na svém 1.9 TD jsem měl na olejovém čerpadle záslepku, do které jsem našrouboval čidlo a bylo to.... žádnou rozbočku jsem kupovat nemusel..ale pokud tam chceš dát víc čidel co se týká oleje.. tak to asi nic jiného nevymyslíš než tu rozbočku.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #3 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prídavné budíky
všechno jde, když se chce :)
Palubku tam dáš bez problémů, když máš analog, jen budeš muset přeházet kabely, aby ti svítily kontrolky, jak mají...mě třeba svítila výstraha, když jsem zapnul zadní mlhovky a místo předních mlhovek mi svítilo ABS..ale já to předělával z Digitálu :roll:

Na čidla budeš muset použít samozřejmě nějaké rozbočky, protože tam máš pouze jednu díru a to je na čidlo, které zhasíná kontrolku mazání. A co se týká přídavných budíků, můžeš si vybrat dle libosti, na trhu jich je mraky. Zapojení zvládne každej, protože u budíku je vždy návod. Ale osobně doporučím... kup si radši jinej budík než teplotu oleje, je to docela zbytečnej budík, protože stejně na autě nemáš ani turbo, ani olejový chladič :oops: tak nepotřebuješ teplotu vědět.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #4 od eifel
Odpověděl eifel pro téma Re: prídavné budíky
Mne ide cisto len o image. :D Ta teplota by nemusela byt zla, ked auto trosku povytacas. Som videl aj budik na teplotu vyfukoveho potrubia.

Inak asi najskor zozeniem tu palubku z 2,0 16V. Nevie niekto o zachovalej na predaj bez prasklin a so zaistenymi kolieskami v ciselniku na ukazovateli stavu celkovych km ? Nevadi ked ju niekto stacal, ale malokto to dokaze napravit tak aby boli ciselniky v jednej rovine.

Po vrakoviskach chodim malo, za co sa to da kupit ?

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prídavné budíky
No když ti jde o image, tak si tam dej co myslíš, ale asi je to zbytečné vyhazování peněz, dávat to do auta s hodnotou 10-15 tisíc :)
Teplota oleje nebude o moc jinačí, když to točíš, to by se dřív zvedla teplota vody a pak až s tím asi olej, ale u mě se teplota obojeho držela v normálu i když jsem to jednou držel pořád 5 a víc tisíc otáček.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #6 od eifel
Odpověděl eifel pro téma Re: prídavné budíky
Pre mna ma to auto vyssiu hodnotu, ako tebou spominanych 10-15 litrov. :D Pre Teba nie ? :wink:

Pre mna ma to Tipenko do urcitej sumy, hodnotu nevycislitelnu v peniazoch. 8)

Kvoli tomu som si ho kupil, aby som ho mal ine. Stalo ma uz omnoho viacej. Je na nom skoro vsetko co sa vymenit dalo a robilo mi to skazu uz vymenene. Je tam pohon LPG s benzinom. Este musim zainvestovat do prednej napravy a mam na 2-3 roky pokoj. :D

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #7 od nuni
Odpověděl nuni pro téma Re: prídavné budíky
Máš ke svému Tipu správný přístup,to ti chválím a ty budíky být tebou dám do kapliček na levý A sloupek.Je to efektnější a nejhezčí jsou se zrcadlovým efektem.Na olej můžeš dát v pohodě rozbočovač a některé budíky jej mají už přímo v sadě i s čidlem.Jen ta cena je o dost vyšší.

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #8 od Brda
Odpověděl Brda pro téma Re: prídavné budíky
Mam Tipo 1.9 td a tyto věci jako tlak oleje,teplotu a kontrolky jsou přímo v palubce a není potřeba přidávat budíky i když tobě jde o image...

fiat tipo 1.9 td

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #9 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prídavné budíky
Ano i pro mě má tipo mnohem větší cenu, a co jsem do něj dal, to už je taky až kam.... ale já to myslel tržně ;)
Ale jak jsem už tady psal, mám doma přídavné budíky, ale do tipa jsem je nikdy nedal, nikdy jsem je ani nevyzkoušel. Prostě se mi více líbí a lépe mi tam sedí ta palubovka ze sedici. Jediné, co mám navíc je voltmetr a ten jsem tam dal spíš když jsem řešil nějaké problémy s alternátorem.

Mam Tipo 1.9 td a tyto věci jako tlak oleje,teplotu a kontrolky jsou přímo v palubce a není potřeba přidávat budíky i když tobě jde o image...


No nevím, ale TD s analogem má pouze budík na tlak mazání, teplotu oleje nemá. A DGT palubka nemá ani ten tlak mazání. Jedině, že bys tam taky měl přístrojovku z tipa sedicivalvole :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #10 od eifel
Odpověděl eifel pro téma Re: prídavné budíky

Ano i pro mě má tipo mnohem větší cenu, a co jsem do něj dal, to už je taky až kam.... ale já to myslel tržně ;)
Ale jak jsem už tady psal, mám doma přídavné budíky, ale do tipa jsem je nikdy nedal, nikdy jsem je ani nevyzkoušel. Prostě se mi více líbí a lépe mi tam sedí ta palubovka ze sedici. Jediné, co mám navíc je voltmetr a ten jsem tam dal spíš když jsem řešil nějaké problémy s alternátorem.

Mam Tipo 1.9 td a tyto věci jako tlak oleje,teplotu a kontrolky jsou přímo v palubce a není potřeba přidávat budíky i když tobě jde o image...


No nevím, ale TD s analogem má pouze budík na tlak mazání, teplotu oleje nemá. A DGT palubka nemá ani ten tlak mazání. Jedině, že bys tam taky měl přístrojovku z tipa sedicivalvole :)


Nevies este o nejakej zo sedicivalvole ?

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #11 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prídavné budíky
tak to bohužel nevim :) a i kdybych věděl, tak to bude tu v čr

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #12 od eifel
Odpověděl eifel pro téma Re: prídavné budíky
To nevadi, Vsak svetla Ti ako donesiem ? :D

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #13 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prídavné budíky

To nevadi, Vsak svetla Ti ako donesiem ? :D


Viem ja? To je iba tvoj problem :lol: ale neviem teraz ani o jednej :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #14 od eifel
Odpověděl eifel pro téma Re: prídavné budíky
Pocuvaj ma sem. Dako rychlo sa ucis po slovensky. :lol:

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #15 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prídavné budíky

Pocuvaj ma sem. Dako rychlo sa ucis po slovensky. :lol:


ja viem po slovensky hadam dobre ;) ved v Galante mam tetku a aj zo slovakmi robim ;) ked to dobre pojde, idem ja v polke septembera na dovolenku do Ružomberka :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.528 sekund
Powered by Kunena fórum