brzdy
15 roků 1 měsíc zpět #1
od zaba
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Tak jsem si sehnal brzdiče z peugeotu 406 coupé, jsou to čtyřpístky brembo a chci je dávat na své tipko, tak se s vámi podělím o jejich montáži na auto. Musím vyrobit adaptéry na uchycení, ty už mám vymaslené, už jen naměřít a nakresli a nechat vyrobit. Brzdiče budu lakovat na čevenou barvu, protože ty černá se mi moc k autu nehodí a navíc jeden brzdič je malinko podřený. Foto v dalším příspěvku.
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #2
od zaba
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
15 roků 1 měsíc zpět #6
od michal_tipar
Ale kdo brzdí na Pilenga, Starline a spol, tam bych tomu i věřil
Nicméně čtyřpístky brembo, to bude mazec, abys neotočil auto na střechu kolem přední nápravy
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: brzdy
S tím bych si dovolil nesouhlasit, když koupíš kvalitní kotouče a desky tak s tím není problém. Mám desky TRW ex. Lucas na kotoučích ATE brzdí jak ďas a ani při velmi razantním i dlouhém brždění nevadnou a o zvlnění se rozhodně nedá mluvit...No jo brzdy na tipu nejsou zrovna silná stránka, zvlášť s nechlazenýma kotoučema, to jsou zvlněné hned ve třetí zatáčce
Ale kdo brzdí na Pilenga, Starline a spol, tam bych tomu i věřil
Nicméně čtyřpístky brembo, to bude mazec, abys neotočil auto na střechu kolem přední nápravy
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #7
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
na mým 2l mam pilenga a dobrý... ještě se jim nic nestalo:) a to s tipem nejezdím 2x pomalu...
každopádně základem jsou dobrý desky, ale o tom tady toho bylo popsáno dost... PAGID blue + brembo/AP jsou jasná volba... a není třeba dávat bremba a pod... 180-0 4x po sobě ve velmi krátkým intervalu (cca 30s) a nic... dříve s původníma deskama remsa sem skoro šahal po hasičáku a chtěl destičky hasit ..ale nejdřív jsme přemejšlel kam vůbec skočit, protže auto jelo jak sáně..
každopádně základem jsou dobrý desky, ale o tom tady toho bylo popsáno dost... PAGID blue + brembo/AP jsou jasná volba... a není třeba dávat bremba a pod... 180-0 4x po sobě ve velmi krátkým intervalu (cca 30s) a nic... dříve s původníma deskama remsa sem skoro šahal po hasičáku a chtěl destičky hasit ..ale nejdřív jsme přemejšlel kam vůbec skočit, protže auto jelo jak sáně..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #9
od skypan
rozměry si už nepamatuji je to už více jak davcet let co sem Rapida měl.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
8O tý vado,přesně tyhle brzdiče montovaly na lince na Š.Rapid a Garde,nevím jestli stejný rozměr,ale určo,stejnou konstrukci mají...
rozměry si už nepamatuji je to už více jak davcet let co sem Rapida měl.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.205 sekund