neony
- Nismowill
- Autor tématu
chci se zeptat která věc je lepší...chci dopředu pod kastlík a pod volant dát neony, ale nevím jestli je lepší koupit ten průžný led diodový proužek...určitě by to bylo vhodnější na instalování ale co světlo??? bude stejně dobré jako u klasických trubicových neonů??
co vy na to?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Nismowill
- Autor tématu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj, cipovinky big beat..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Nismowill
- Autor tématu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.ladaauto.wz.cz/osvetleni.jpg
www.ladaauto.wz.cz/osvetleni1.jpg
www.ladaauto.wz.cz/osvetleni2.jpg
jinak dá se to někde sehnat i origo.. ale nebude to tak levné..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Nismowill
- Autor tématu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Pokud to budeš dávat jen takhle, tak to i pozbývá smysl, ale kdo chce kam...jak jsem psal, měl jsem červené i modré, ty červené jsou takové jemnější.
To napojení by samozřejmě šlo vymyslet, ale to bys musel překopávat tolik věcí, což není zrovna zadarmo a spousta času...třeba udělat to, že když sedneš do auta, zavřeš dveře tak to bude svítit třeba 2 minuty, ale jakmile zapneš zapalování, tak to hned zhasne atd.
Prostě já už dneska vidim věci jinak než před pár lety, u takhle starého vozu je to zbytečnost a je lepší dát ty koruny do jiných oprav (třeba díly podvozku)...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Prostě já už dneska vidim věci jinak než před pár lety, u takhle starého vozu je to zbytečnost a je lepší dát ty koruny do jiných oprav (třeba díly podvozku)...
tak on to každej vidí jinak třeba já bych jsi to na své temřičce asi také nedělal protože to asi už nemá cenu ale ne každy jsi to říká někdo raději koupí ty neony a další vychytávky a někdo jako ty(třeba i já)koupí díly na podvozek!!!...i když já bych raději do Tempřičky mooc neinvestoval a koupil bych jsi jiný auto v lepším stavu

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Nismowill
- Autor tématu


Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...bude nový lak...na podvozku není jediná chybička, všechno je jako nový...zadní tlumiče,silentbloky přední náprava...všechno je krásně zdravé!!!!
to budeš natírat štětcem? aby tě nástřik nevyšel dráž než další auto, jinak lak se dá za pár stovek pastou stáhnout tenký film a pak to zase zaleštit.. a jako nový.. akorát čas od času to musíš napatlat a přeleštit..
jestli by taky nevyšlo potažení autofolií levněji jako nástřik
co se týče podvozku a náprav? ty jsi s tím byl na STK a tam ti řekli že OK ?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Nismowill
- Autor tématu
za 1. táta má vlastní autoservis s lakovnou (na barvy má 30%slevy) takže platím jen barvu a lak. práci zaplatím pouze svým a tátovým časem, takže za práci žádné koruny! a myslíš že musím čekat na STK, když mám tátu mechanika, který tuhle práci dělá přes 20let a má vlastní autoservis????
za 2. auto vlastnil starý děda,(1.majitel) který za 15let najezdil pouze 61tkm. a pečlivě se o to staral co se týče mororu a podvozku..Jsou tam nový přední ramena, kotouče, destičky...vypadá, že je měněná i poloosa no možná jen manžeta...všechno v nádherném stavu...podvozek je komplet nastříkanej gumoasfaltem a krásně čistej bez špetky koroze, jediné co můžu vyloučit je zadní díl výfuku, který má povrchovou korozi, ale čemu se divit, je to originál 15let starý výfuk-jinak OK. Co můžu autu vytknout je to, že děda za těch "pár" kilometrů odřel pravý a levý bok. právý bok přišel o zrcátko a spolujezdcovy dveře se zadníma dveřma byly dost odřené. levý bok nějak šikovně odřel, že vzal jen zadní dveře... takže spolujezdcovi dveře jsem vyměnil z bílého tipa, které mělo tyto dveře bez koroze... takže teď už víš důvod proč to budu lakovat....
Za 3. původ vozu je z Itálie, kde jsem ho sám za symbolickou cenu koupil a ještě za lepší cenu koupil na to kola! Itálie=žádná zima=žádná sůl!!! takže chápeš, že auto je co se týče podvozku v pořádku... jel jsem s ním domů 800km v kuse a všechno v pohodě....
čili...chápeš???
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Nismowill
- Autor tématu
kde jsi sehnal ty žárovičky???...bych měl také zajem:)
no došel jsem normálně do autodílů u nás ve městě...a koupil jsem modré žárovičky


Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.