pozadi u budiku
Fiat Tipo 1.4 r.v 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Potom už vidíš to co chceš vyměnit. To sundáš jenom když sundáš ručičky ze všech budíků.
!BACHA! když je sundáš, tak se pootočí a všechny budou ukazovat špatně !BACHA!
musíš je nějak zajistit, to jsem ještě nezkoumal. A nebo je taky možnost se s někym domluvit, že pojede přesně třeba 80km/h a Ty si to potom sešteluješ podle něj
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vyměnit jde, musíš rozebrat přístojovku, vyndat budíky, sundat z nich kryt co drží plexisklo. Potom ještě sundat to co je kolem budíků (já to mam lakovaný, to je bezproblémů)
Potom už vidíš to co chceš vyměnit. To sundáš jenom když sundáš ručičky ze všech budíků.
!BACHA! když je sundáš, tak se pootočí a všechny budou ukazovat špatně !BACHA!
musíš je nějak zajistit, to jsem ještě nezkoumal. A nebo je taky možnost se s někym domluvit, že pojede přesně třeba 80km/h a Ty si to potom sešteluješ podle něj
Hmm tak to je pro mne novinka, taky jsem uvažoval nad rozebráním přístrojovky, tak to se na to asi :wc2:
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no, někde tady ve foru už to bylo, jak se změní podsvícení digitálu... ale spíš bych změnil tu černo bílou výplň mezi displejema....Takovej modrej digitál by asi nevypdal špatně.....
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vyměnit jde, musíš rozebrat přístojovku, vyndat budíky, sundat z nich kryt co drží plexisklo. Potom ještě sundat to co je kolem budíků (já to mam lakovaný, to je bezproblémů)
Potom už vidíš to co chceš vyměnit. To sundáš jenom když sundáš ručičky ze všech budíků.
!BACHA! když je sundáš, tak se pootočí a všechny budou ukazovat špatně !BACHA!
musíš je nějak zajistit, to jsem ještě nezkoumal. A nebo je taky možnost se s někym domluvit, že pojede přesně třeba 80km/h a Ty si to potom sešteluješ podle něj
Hmm tak to je pro mne novinka, taky jsem uvažoval nad rozebráním přístrojovky, tak to se na to asi :wc2:
Ked chcete, aby po rozobrani rucicky ukazovali spravne, musite najskor vybrat ten kolicek, ktory isti spodnu polohu rucicky a az potom si oznacit polohu rucicky. Po nasadeni do tej istej polohy sa nic nezmeni a bude ukazovat spravne.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.