tipo 1.7
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
skoda len ze sa tam teda neda nic okrem sania a vyfuku robit... nic na to nie je vacka alebo co ja viem... teraz uz aj preto aby ste sa mi nerehotali
hadam ma raz budete spoznavat ako moj nalesteny traktor nesie....
bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a nemachrujte len zavidite tu spotrebu
bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak jestli se ptáš na tuning všeobecně, či jen tuning motoru, tak tuning je o vyladění podle tvých představ. Pokud jsi myslel něco jako přidat na traktoru bez turba nějaký koně, tak na to zapoměň. 1,7 D si klepe tu svou, tydly, tydly, tydly - ale za to dlouho. Chvíle opojení ze zrychlení a reakce na odezvu plynového pedálu nečekej. To si radši vem nějakej benzín...či TD, poku jsi na ropu...
Ujasni si, co od něj požaduješ, udělej si po zralé úvaze (zda benzín, či diesel a jaký objem) variantu tobě nejpřijatelnější a máš vybráno. Pak už sehnat to pravé konkrétní...
Hodně zdaru při výběru. Pokud se chceš na něco zeptat, myslím, že tady na fóru jsi na pravém místě. Každý má spoouuusty zkušeností se svým autem. Tak když budeš chtít poradit, klidně napiš, třeba i do SZ nebo na email...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no ja viem co chcem ale co chce moja penazenka je rozdiel.... takze tak
a mam moznost si kupit tipo 1,7d tak sa pytam ze co ma caka...
nie som motoricky zalozeny som skor lestenkar ako pretekar... casom sa to mozno zmeni ale tak na dve auta nemam a mat subaru co zere 20L a jazdit na nom do prace je drahy spas pre mna....
strasne sa mi pacia tie digitalne ukazovatele.... ako v Kitovi (to auto co rozprava knight rider) proste pecka...
bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no ale tak sanie a vyfuk... nie??? a to je uz tuning
no ja viem co chcem ale co chce moja penazenka je rozdiel.... takze tak
a mam moznost si kupit tipo 1,7d tak sa pytam ze co ma caka...
u tohohle traktoru ti nepomůže ani ty úpravy sání a výfuku, je to zbytečná ztráta času a peněz. Podívej se na traktor (zemědělský stroj) jaký má výfuk? úplně krátkej a minimální tlumič, takže by to mělo mít větší výkon ne? Jenže on i ten traktor má jen 40kW, ale obsah motoru 4L a nehoráznej krouťák... sání je něco podobného, nic tam není kromě toho filtru a tlumiče "bučení" prostě to je atmosférickej motor se 40kW výkonu, tak co s tim chceš dělat?
Pokud chceš něco lepšího, aby to i jelo, když šlápneš na plyn, tak jdi do benzína nebo aspoň TDečka. Že máš možnost koupit 1.7D, co to znamená? Projdi inzerce a můžeš se hodiny a hodiny probírat nabídkami a vybírat si, co hrdlo ráčí. palubka v digitálu už je to nejmenší, takových tipoušů seženeš tisíce a kdyby ti vadil přece jen analog, jde to snadno předělat na digitál...já jsem digitál vyhodil, za slunýho počasí je to fakt blbě čitelný, občas nevidíš kolik jedeš a vlastně nic...
Opakuji, Že máš možnost koupit 1.7D, neznamená, že ji mít musíš, a zrovna tu, kterou ti někdo nabízí. Důležité je, aby to nebyla jezdící hniloba, kde podběhem vyndáš z kufru pecen chleba. Tohle by mělo být na prvním místě, protože to je první model, bez pozinkovaný kastle a tak tam bude koroze hodně. Pokud to bude shnilý, tak ti to neprojde ani přes STK. Ten motor 1.7 je držák, tak jednoduchej, že se tam skoro nemá co podělat, ten přežije kastli 5x. Věděl jsem o jedné a ta měla najeto 550 tisíc bez generálky motoru, ale kastle shnila a tak to šlo do hutí.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a prah je na nom taky ako na tej foto ale uz aj horsie som videl...
kukal som aj inzerciu ale za 200 na papieroch som nenasiel a kedze je to viac po znamosti...
bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 89rv.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.