Lancia Beta Monte Carlo f tédéíčku

Více
8 roků 3 týdnů zpět #16 od skypan
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
co máte proti vidlím :lol: jsou to jedny z nejlepších motorú,tedy po fiatáckejch naftovejch motorech,mmj.fiatí motory používají veškeré komponenty(vstřik.čerpadlo,vodní pumpa,servo čerp. a podobně)od Bosche,stejně jako třeba motory-vidle,Audy..(pokud nenamontovaly komponenty Lucas :!: ),byly to jedny z nejspolehlivějších motoru,,
vstřik čerpadlo je nejdůležitější část motoru,je to jeho srdce :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 3 týdnů zpět #17 od Zemca
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

ale když už to musela být nafta proč nebyla italská ?


protože kdyby tam dal italskou naftu, tak by taky nemusel dojet....

zkušenosti jsou, důvody a následky záměrně zamlčím..

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 3 týdnů zpět #18 od Dresik
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ale jdi ty, to jsou žvásty. Źe jsi měl vylítaný TDčko neznamená, že je to špatný.

Skypane, ja nevím, ale právě co jsem si všiml, tak kdykoliv se něco rozbije na autě je to výrobek, co nese made in germany a BOSH :D

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 3 týdnů zpět #19 od skypan
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Ale jdi ty, to jsou žvásty. Źe jsi měl vylítaný TDčko neznamená, že je to špatný.

Skypane, ja nevím, ale právě co jsem si všiml, tak kdykoliv se něco rozbije na autě je to výrobek, co nese made in germany a BOSH :D

jo :?: :P ,asi si měl smůlu,že si narazil na díly za horizontem,ve vysokém stádiu opotřebení,to by nevydržela ani kosmická technologie :lol: ,né že bych byl vášnivím a zarputilím zastáncem Německých dílů,ale zrovna Bosch je jedna z nejlepších značek,páč používá orpavdu kvalitní díly(mmj,firma jako taková není jenom v Německu,ale mají výrobní závody ve Španělsku,Itálii a pod),její komponenty a díly používají firmy po celém světě.-..
všechno ostatní je už věc zaujatosti :roll:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 3 týdnů zpět #20 od mk-tec
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Ale jdi ty, to jsou žvásty. Źe jsi měl vylítaný TDčko neznamená, že je to špatný.

Skypane, ja nevím, ale právě co jsem si všiml, tak kdykoliv se něco rozbije na autě je to výrobek, co nese made in germany a BOSH :D

jo :?: :P ,asi si měl smůlu,že si narazil na díly za horizontem,ve vysokém stádiu opotřebení,to by nevydržela ani kosmická technologie :lol: ,né že bych byl vášnivím a zarputilím zastáncem Německých dílů,ale zrovna Bosch je jedna z nejlepších značek,páč používá orpavdu kvalitní díly(mmj,firma jako taková není jenom v Německu,ale mají výrobní závody ve Španělsku,Itálii a pod),její komponenty a díly používají firmy po celém světě.-..
všechno ostatní je už věc zaujatosti :roll:


...jó, bejvávalo. Trochu se v tom pohybuju a můžu ti s klidným svědomím říct, že už je to jedno, protože všechny výrobní závody Bosch dostali rozkaz, že mají snížit kvalitu svých výrobků natolik, aby byla zachována záruční doba výrobku, přičemž se má zvýšit obrat v druhotném prodeji. Ta co na to říkáš teď. A jak říká dresík, teď už se Bosch kazí dřív, jak nějakej noname z Polska.

...apropó, proč nyní některé "německé" automobilky přecházejí k Magnetti Marelli a závodní vozy přechází z řídících jednotek Bosch právě na MM...? (jednoduše i oni již mají tyto informace a také se o tom již přesvědčily).
Ale to je na jiné povídání. Tímto se se vyjádřil a nebudu tady někoho přesvědčovat tak či onak. Všechno má svoji životnost a hranici opotřebení, záleží na kvalitě použitých materiálů a všechno je o penězích a marketingových strategiích...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 3 týdnů zpět #21 od skypan
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
díky,toto sem nevěděl,ale souhlasím,vidím to i u nás ve fimě,která se zabívá také výrobou komponentů na auta,i kdyš malinko jiného směru.
a já myslel že Bosch je stále :cup: na trhu, dobrá jsem :stupid: :-$

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 0.386 sekund
Powered by Kunena fórum