"Křížení" motorů
18 roků 7 měsíců zpět #1
od Tom99cz
Tempra 1.8ie SW, r.v.96
"Křížení" motorů vytvořil uživatel Tom99cz
Chci se zeptat znalejsich a pokrocilejsich:
Poradi nekdo zdali je mozna zamena hlavy - jde mi o kombinaci blok 1.8ie a hlava 2.0ie 16V. Nekde jsem kdysi cetl, ze sla zamenit hlava mezi 1.6 a 1.8. Pokud vim, tak talijani nejsou zadni blbci a delali motory co nejjednodussi - stejny vrtani a a pouze jiny zdvih. Tak co myslite?
Nema nekdo jakekoliv zkusenosti?
Nez se zacala delat Sedicivalvole, byla kratkou dobu v produkci 1.8ie 16V, výkon cca 100kW. S takovym vysledkem bych byl spokojen . Kdo poradi?
Poradi nekdo zdali je mozna zamena hlavy - jde mi o kombinaci blok 1.8ie a hlava 2.0ie 16V. Nekde jsem kdysi cetl, ze sla zamenit hlava mezi 1.6 a 1.8. Pokud vim, tak talijani nejsou zadni blbci a delali motory co nejjednodussi - stejny vrtani a a pouze jiny zdvih. Tak co myslite?
Nema nekdo jakekoliv zkusenosti?
Nez se zacala delat Sedicivalvole, byla kratkou dobu v produkci 1.8ie 16V, výkon cca 100kW. S takovym vysledkem bych byl spokojen . Kdo poradi?
Tempra 1.8ie SW, r.v.96
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 7 měsíců zpět #2
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: "Křížení" motorů
1,6 za 1.8 jde, protože to jsou oba 8 V. Na 16V musíš mít jinak upravený spalovací prostor a písty aby ti tam vlezly 4 ventily na válec. V tom asi vydím největší problém Možná by se dala vyměnit hlava i s písty, ale to jsem nikdy nedělal ani neviděl.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 2.123 sekund