Chiptuning skusenosti!

  • TripleX
  • Autor tématu
18 roků 4 měsíců zpět #1 od TripleX
Chiptuning skusenosti! vytvořil uživatel TripleX
Ma niekto skusenosti u motora s CHIPTUNINGOM? Viem kde by sa mi s tym pohrali za cca 5.000,- Kc by mi zmenili charakteristiku celej riadiacej jednotky. Mam 2.0 16V r.v. 92 ma to 145PS po tejto uprave by to malo mat cca 167PS malo by to tocit az 8.500 ot./m. Ma niekto s niecim takymto skusenosti?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #2 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Chiptuning skusenosti!

Ma niekto skusenosti u motora s CHIPTUNINGOM? Viem kde by sa mi s tym pohrali za cca 5.000,- Kc by mi zmenili charakteristiku celej riadiacej jednotky. Mam 2.0 16V r.v. 92 ma to 145PS po tejto uprave by to malo mat cca 167PS malo by to tocit az 8.500 ot./m. Ma niekto s niecim takymto skusenosti?


heh jestli 8500ot/min a 167PS tak se s motorem rozluč... tenhle výkon kasickým chipem nikdy nedostaneš - běžně 150-155PS (na 170PS se kdysi v anglii prodával kit a to bylo pro sk. N v rallye.. byl to chip , úprava hlavy stage I + 280°vačky a vejfuk od katu dozadu.....) navíc seriový vnitřnosti jsou dimenzovaný na cca 7500ot/min , při vyšších otáčkách to nepřežije ojnice, a pokud jo, tak to envydržej písty.... sám osobně mám omezovač na 7200 ot /min a to ten motor má se serií pramálo společnýho (prakticky jen vnější vzhled...)

za tu cenovku :lol: :lol: ......... chip co tam mam já by normálně stál 20 , ale slovo dalo slovo s tím že dohodíme chip na dalších autech a povedlo se za 15...


ještě dodám že na nijak upraveným motoru je chip úplná zbytečnost.. filtr a otevření vejfuku je lepší než chip - kdysi jsme porovnával moje coupe vs. coupe kámoše co měl podobný úpravy jakojá (vložka , airbox bez úprav, vejfuk od katu dozadu trubka +laděnej koncák..+chip , tj odhadem 155-160PS a prostě neměl šanci... v tý době jsem měl pouze vložku green + modifikovanej airbox a vejfuk od svodů trubka a laděnej koncák....

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
  • Autor tématu
18 roků 4 měsíců zpět #3 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Re: Chiptuning skusenosti!

Ma niekto skusenosti u motora s CHIPTUNINGOM? Viem kde by sa mi s tym pohrali za cca 5.000,- Kc by mi zmenili charakteristiku celej riadiacej jednotky. Mam 2.0 16V r.v. 92 ma to 145PS po tejto uprave by to malo mat cca 167PS malo by to tocit az 8.500 ot./m. Ma niekto s niecim takymto skusenosti?


heh jestli 8500ot/min a 167PS tak se s motorem rozluč... tenhle výkon kasickým chipem nikdy nedostaneš - běžně 150-155PS (na 170PS se kdysi v anglii prodával kit a to bylo pro sk. N v rallye.. byl to chip , úprava hlavy stage I + 280°vačky a vejfuk od katu dozadu.....) navíc seriový vnitřnosti jsou dimenzovaný na cca 7500ot/min , při vyšších otáčkách to nepřežije ojnice, a pokud jo, tak to envydržej písty.... sám osobně mám omezovač na 7200 ot /min a to ten motor má se serií pramálo společnýho (prakticky jen vnější vzhled...)

za tu cenovku :lol: :lol: ......... chip co tam mam já by normálně stál 20 , ale slovo dalo slovo s tím že dohodíme chip na dalších autech a povedlo se za 15...

ještě dodám že na nijak upraveným motoru je chip úplná zbytečnost.. filtr a otevření vejfuku je lepší než chip - kdysi jsme porovnával moje coupe vs. coupe kámoše co měl podobný úpravy jakojá (vložka , airbox bez úprav, vejfuk od katu dozadu trubka +laděnej koncák..+chip , tj odhadem 155-160PS a prostě neměl šanci... v tý době jsem měl pouze vložku green + modifikovanej airbox a vejfuk od svodů trubka a laděnej koncák....


Už si mi to spomínal na inom fóre. Takže je to blbosť a tá firma zavádza? To že to motor nevydrží to viem. Mne motor klakol v úplnej sérii. Ale ten výkon by tam mal byť naozaj len na občasné využitie sem tam. Je jasné keby točím motor na 8.500 tak to nevydrží ale keby občas tak myslíš že ho pošlem do večných lovíšť aj tak? A kolko teda berie katalyzátor výkonu? Ja sa všade dočítam aj pri rozhovoroch s rally mechanikom, pilotom vraj je to vzdy minimálne 5 - 10 koní. Tak že by ma klamali? :evil:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
  • Autor tématu
18 roků 4 měsíců zpět #4 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Chip charakteristika
Inak ked sa vyberie ten chip tak sa vlastne tam dava taky isty ale s novou charakteristikou programu. Je tam inak riadeny vlastne chod plynoveho pedalu, ine charakteristiky behu programu motora teda samo ze vdzuch benzin atd. No a obmedzovac je posunuty az na 8.500. Samozrejme ze nenma vyznam ked to nie je podporene filtrom a vyfukovym potrubim.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #5 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Chiptuning skusenosti!
kat. bere kolem 5-10PS

jediný co lze v tomto chipu měnit je předstih , délka vstřiku a omezovač.. nic víc... a tím moc výkon nenaženeš.. s předstihem bych byl opatrnej a délkou vstřiku tam pošleš víc benzínu, ale to je všechno.. bude ti zas chybět vzduch...

navíc vem si že na 8500ot/min to nemá vačky a výkon rapidně klesne (troufnu si řísct že na sotva 100PS takže nemá cenu motor tak vysoko točit...navíc než ho tam dotočíš tak ztratíš víc času než kdybys přeřadil ,na dálnici to tahle držet nemůžeš , protože tam je dlouhodobá tepelná a mechanická zátěž takže by to bud vylítalo, nebo protekly by ti písty, v lepším případě ukápla svíčka...

osobně jdu v mým tipu cestou bez chipu - ten možná až jako završení

plánuju časem kompletní vejfuk , přetěsnit motor , slíznout decentně hlavu, udělat sedla ventilů, odlehčit ventily, upravit kanály v hlavě a vodítka, zrušit vyvažovačky.

ted už mám jinej regulátor tlaku paliva- štelovací s rychlejší reakcí- což má podobnej efekt jako chip- přidá víc benzínu (sice klasický 8v motory maj taky štelovací reg. od webera, ale ten můj moc poštelovat nešel.. něco v něm bylo špatně..), upravený sací potrubí před klapkou, a totálně zrušenej EGR ventil , ještě zruším ohřev klapky, a odvětrání klikovky...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
  • Autor tématu
18 roků 4 měsíců zpět #6 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Takze

kat. bere kolem 5-10PS

jediný co lze v tomto chipu měnit je předstih , délka vstřiku a omezovač.. nic víc... a tím moc výkon nenaženeš.. s předstihem bych byl opatrnej a délkou vstřiku tam pošleš víc benzínu, ale to je všechno.. bude ti zas chybět vzduch...

navíc vem si že na 8500ot/min to nemá vačky a výkon rapidně klesne (troufnu si řísct že na sotva 100PS takže nemá cenu motor tak vysoko točit...navíc než ho tam dotočíš tak ztratíš víc času než kdybys přeřadil ,na dálnici to tahle držet nemůžeš , protože tam je dlouhodobá tepelná a mechanická zátěž takže by to bud vylítalo, nebo protekly by ti písty, v lepším případě ukápla svíčka...

osobně jdu v mým tipu cestou bez chipu - ten možná až jako završení

plánuju časem kompletní vejfuk , přetěsnit motor , slíznout decentně hlavu, udělat sedla ventilů, odlehčit ventily, upravit kanály v hlavě a vodítka, zrušit vyvažovačky.

ted už mám jinej regulátor tlaku paliva- štelovací s rychlejší reakcí- což má podobnej efekt jako chip- přidá víc benzínu (sice klasický 8v motory maj taky štelovací reg. od webera, ale ten můj moc poštelovat nešel.. něco v něm bylo špatně..), upravený sací potrubí před klapkou, a totálně zrušenej EGR ventil , ještě zruším ohřev klapky, a odvětrání klikovky...

Takze je to pravda ze katalizator zobere tych 5-10 koni?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.062 sekund
Powered by Kunena fórum