0-100 a max ?
- za jak dlouho dáte z 0 na 100km/h ?
- kolik máte maximálku (že už to dál nechtělo) ?
jen reálný čísla ze stopek a tachometru se zahřátým autem
i sériové kousky
i jiný automobilky
třeba by mohlo být zajímavý:
- porovnání různých stejných kousků - mnozí třeba zjistí, že mají motor zralý na servis a jiní si ho budou chválit
- stará opel astra 1.6 vs. tipo 1.6IE vs. 1.6 16V vs. tipo 1.9TD vs. felda 1.6MPI
- tipo 1.4IE vs. felicia 1.3i vs. felicia 1.3MPI vs. favorit i nebo s karburátorem vs. škodovka 130
- tipo 1.8MPI vs. stará astra 1.8 16V vs. felicia 1.6MPI
- tipo 1.8MPI 16V vs. tipo 2.0 8V
- tuningový kousky tipa vs. kousky o kategorii výš. např. laděná 1.6 vs. 1.8 nebo 2.0 8V
sem moc zvědavej .
určitě taky co nejdřív pár aut testnu a hodím sem.
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiata Tipo 1.6 (jednovacku) a Tipo 1.9TDS uz jsem porazil (rad bych to jeste zkusil s Felinou 1.6MPi)
Dneska ti mozna zmerim Fiata Tipo 1.6i.e, ale mam vyndanej kat..
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bravo HGT 0-100... nedávno měřeno po výměně palivovýho čerpadla a váhy vzduchu 8.2s (papírově 8s) , 0-400m s vadnou váhou vzduchu a dírou v hadici za ní 17.6s..úpravy žádný, tj zcela seriový stav
vmax... při honičce na dálnici s nějakým magorem v passatu atcho 230km/h..skutečnost podle převodů a otáček cca 215km/h
tipo 2.0 8v .. 0-100km/h 9.6s - prakticky žádné úpravy , 0-400m v nynějším stavu neměřeno , s vadnou benzínovou pumpou (dávala sotva 1.5b...) naměřeno 17.2s na srazů F600 v hoškovicích na letišti
nynější stav- menší kola 195/45/14 , zkráceno sání+ přívod chladného vzduchu, modifikace airboxu , tlak paliva 3.5b, zrušené vyhřejvání škrt. klapky a odvětrání klikové skříně , zrušený EGR ventil..jinak zbytek úplná serie čekající an udělání sedel ventilů a kompletní přetěsnění
v max.. dle tacho víc jak 220km/h podle výpočtu z otáček a převodů cca 205km/h
coupe 2.0 16v
zcela seriový stav 0-100km/h cca 9.5s, 0-400m 17.5s v max 215km/h
lehké úpravy v podobě vložky filtru green, modifikace airboxu , vyhození katu a středního tlumiče a GO motoru 0-100km/h cca 8-8.5s 0-400m 15.83s vmax-215km/h - omezovač na 6600 je kurva..no vlastně teĎ už není
v max
nynější stav..na motoru je toho hodně takže to nebudu vypisovat, ale řeknu že je znova postavenej od základu na výkon cca 200-210PS
0-100 cca 7s 0-400m 14.79s , v max- teoreticky podle výpočtů v oblasti Pmax cca 230km/h , ale zatím nezkoušeno
budoucí stav- tj výhledově 1-2sezony kdy se bude pracovat na rezervách nynějšího stavu - tj sací potrubí, výfuk, jiná programovatelná elektronika, klikový mechanismus, vačky s delším zdvihem +zmenšení váhy auta
0-100 ??? 0-400m dá li pánbůh aspon pod 14s....
zbůsob měření -0-100km/h - stopuje se čas od 0km/h do 110km/h dle tacho...0-400m časomíra na různých srazech
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bez omezovače údajně 220, neměl jsem možnost ověřit, až moc se řídím dopravními předpisy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
(řazeno podle akcelerace, kterou beru jako takový amatérsky změřitelný "výkonoměr")
pro zajímavost sem zařadil i nějaký straší kousky, nějaký špičky, ale hlavně škodovky
škoda 105: 0-100 24s, max 130km/h, 33kW (od '76)
škoda 110: 0-100 20.5s, max 128km/h, 39kW ('75)
škoda 120: 0-100 20s, max 140km/h, 37kW (od '76
fabia 1.9SDI: 0-100 18.6s, max 154km/h, 47kW
škoda 110R: 0-100 18.5s, max 140km/h, 45.6kW (od '70)
fabia 1.2HTP: 0-100 18.5s, max 150km/h, 40kW
škoda 120LS,LX: 0-100 18s, max 150km/h, 41kW (od '81)
tipo 1.7D: 0-100 17.8s, max 150km/h, 42kW
golf III 1.9D: 0-100 17.6s, max 156km/h, 47kW (od '91)
tipo 1.1 fire: 0-100 17.2s, max 150km/h, 41kW
škoda 130: 0-100 17s, max 150km/h, 43kW (od '84)
favorit 135ie: 0-100 17.0s, max 137km/h, 40kW (vstřik)
punto 1.1i 55S: 0-100 16.5s, max 150km/h, 40kW
felicia 1.9D: 0-100 16.5s, max 156km/h, 47kW
favorit 135e: 0-100 16.0s, max 140km/h, 40kW (od '91, karb.)
golf III 1.4: 0-100 15.9s, max 157km/h, 44kW (od '91)
fabia 1.2: 0-100 15.9s, max 160km/h, 47kW
felicia 1.3: 0-100 15.5s, max 151km/h, 40kW
golf III 1.9TD: 0-100 15.1s, max 165km/h, 55kW (od '91)
škoda 135: 0-100 15s, max 150km/h, 43kW (od '87)
favorit 135: 0-100 15.0s, max 150km/h, 43kW (od '91, karb.)
golf III 1.8: 0-100 14.9s, max 165km/h, 55kW (od '91)
fiesta 1.3: 0-100 14.8s, max ?km/h, 44kW
punto 1.2i 60S: 0-100 14.5s, max ?km/h, 44kW
fabia 1.4TDI: 0-100 14.2s, max 168km/h, 55kW
škoda 136: 0-100 14s, max 150km/h, 46kW (od '87)
favorit 136i: 0-100 14.0s, max 150km/h, 46kW (od '91, vstřik)
106 1.1: 0-100 13.8s, max ?km/h, 44kW (od '91)
fabia 1.4: 0-100 13.8s, max 167km/h, 55kW
golf III 1.6: 0-100 13.8s, max 168km/h, 55kW (od '91)
tipo 1.9TD: 0-100 13.6s, max 175km/h, 66kW
tipo 1.6: 0-100 13.6s, max 178km/h, 66kW
felicia 1.3: 0-100 13.5s, max 162km/h, 50kW
favorit 136: 0-100 13.0s, max 150km/h, 50kW (karb.)
favorit sprint: 0-100 13.0s, max 160km/h, 56kW (od '93)
tipo 1.4: 0-100 13.0s, max 180km/h, 56kW
fiesta 1.25 16V: 0-100 12.9s, max ?km/h, 55kW
tipo 1.4i.e: 0-100 12.8s, max 161km/h, 51kW
golf III 1.9TDi: 0-100 12.8s, max 178km/h, 66kW (od '93)
golf III 1.8: 0-100 12.7s, max 178km/h, 66kW (od '91)
astra 1.4 16V: 0-100 12.5s, max 168 km/h, 66kW (od '9
tipo 1.6i.e: 0-100 12.4s, max 170km/h, 55kW
punto 1.2MPI 75: 0-100 12.0s, max 170km/h, 54kW (do '9
felicia 1.6MPI: 0-100 12.0s, max 171km/h, 55kW
tipo 1.9TD GT: 0-100 12.0s, max 176km/h, 66kW
tipo 1.6 16V: 0-100 11.6s, max 178km/h, 66kW
fabia 1.4 16V: 0-100 11.5s, max 185km/h, 74kW
fabia 1.9TDI: 0-100 11.5s, max 185km/h, 74kW
fabia 2.0: 0-100 10.9s, max 195km/h, 86kW
tipo 1.8i.e: 0-100 10.8s, max 193km/h, 80kW
tipo 2.0i.e: 0-100 10.4s, max 193km/h, 80kW
golf III 2.0 GTi: 0-100 10.4s, max 196km/h, 85kW (od '91)
fabia RS: 0-100 9.6s, max 204km/h, 96kW
Honza: tipo 2.0 8V: 0-100 9.6s, max 220km/h, cca90kW
PavelM: rapid: 0-100 9.5s, max 190km/h, ?kW
Kdj: tipo 1.6i.e: 0-100 9.5s, max 200+km/h, ?kW
tipo 2.0 16V: 0-100 9.2s, max 208km/h, 107kW
JohnnyTDs: Kadett 1.8GSi: 0-100 9s, max 200km/h, ?kW
tipo 1.8 16V: 0-100 8.76s, max 204km/h, 100kW
106 1.6 S16 16V: 0-100 8.7s, max ?km/h, 87kW (od '91)
Honza: bravo HGT: 0-100 8.2s, max 230km/h, 113kW
punto 1.4GT: 0-100 7.9s, max 200km/h, 96kW (turbo, přeplň.)
golf III 2.8VR6: 0-100 7.8s, max 224km/h, 128kW (od '91)
škoda 130RS: 0-100 7.5s, max 220km/h, 104.5kW ('77)
octavia RS 2.0TFSI: 0-100 7.3s, max 240km/h, 147kW (turbo)
Honza: coupe 2.0 16V: 0-100 cca 7s, max 230?km/h, cca150kW
porsche 911 Carrera: 0-100 5.2s, max 280km/h, ?kW
ferrari 550: 0-100 4.4s, max 320km/h, ?kW
octavia 2.0WRC: 0-100 4.0s, max 200-km/h, 221kW
fabia 2.0WRC: 0-100 3.9s, max 200+km/h, 221kW (20V, turbo, 4x4)
Bugatti EB 16/4 Veyron: 0-100 3.0s, max 406km/h, 736kW ('01)
Dauer 962 Le Mans: 0-100 2.6s, max 403km/h, 535kW ('94)
Barabus TKR: 0-100 1.65s, max 434km/h, 739kW ('06)
seznam se budu snažit renovovat podle vašich hodnot
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak abych prispel do tohodle tematu: moje predchozi auto Kadett 1.8GSi 0-100 9sec, max 200kmph (motor by este sel ale podvozek uz delal veci:))
zatim 0 bodu v bodovem systemu, ale urcite jenom docasne:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tady ctu rozdil mezi tipo TD a TD GT, nevi nekdo v cem se lisi motor u TD a TDGT? thx za odpovedi
Jinak abych prispel do tohodle tematu: moje predchozi auto Kadett 1.8GSi 0-100 9sec, max 200kmph (motor by este sel ale podvozek uz delal veci:))
podle wikipedie mají oba tyto diesely stejný úplně stejný motor, jen je asi nějaká úprava, možná jiný chip.
jeden se označuje 1.9 GT T.ds a druhý 1.9 TD SX
a to GT bude Grand Tourismo
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo, jasně. chtěl sem říct že tam nějaká menší změna asi bude. třeba převodovka.Sorry, ale TD nemaju chip vobec. Ja mam TDsX a mam motorove parametre ako TD GT. Samotne TD asi bude 59kW verzia. A s, sX a GT je výbava vozu ako takeho. Viem, ze s je sport.
ale asi ti co mají na 5. dveřích nad SPZ napsaný GRAND TOURISMO a mají 1.9TD, tak vědí co mají.
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
p
seznam se budu snažit renovovat podle vašich hodnot
heh tak zrenovuj toho PavlaM s bravem HGT, coupe 2.016v a tipem2.0 8V na mě
jo bravo HGT má 113kW , a orientačně tipo odhadem 90kW a coupe 150kW (na ten výkon ten motor byl skládanej..)
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
jo ale tam v tom prehledu nahore je i vykon a je tam 66kW, takze by mel bejt nakej rozdil v motoru, coz je je divny kdyz je stejnej vykon a prevodovku mam na GT podle otackomeru stejnou jako TDsSorry, ale TD nemaju chip vobec. Ja mam TDsX a mam motorove parametre ako TD GT. Samotne TD asi bude 59kW verzia. A s, sX a GT je výbava vozu ako takeho. Viem, ze s je sport.
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Co to je Barabus? Poznam upravarensku fy. BRABUS oni sa zaoberaju upravou Medvedov a maju aj 537kW/730koni je to klasika V12 Biturbo ale co to je ten BARABUS?
Inak seriovo najrychlejsie auto z 0 na 100 je ULTIMA GTR 720. Rovnako drzi rekord aj z 0 na 100 a na brzdy zo 100 na 0. 0 - 100Mph - 0 stiha za 9,4s! 0-60Mph ma 2,6s.
PS: Honza je pocitam velky fanusik sprintov. Nic proti mne sa to moc nepaci tie sprinty pridas a radis. Vela sa da urobit na prevodovke mas aj ty nejake spickove prevody? Mas odlahceny aj motor? (zotrvak piesty T-ecka co klukovka?)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Ale rad by som to odmeral na nejakej asfaltovej RZ-ete z 0 na 100 ma mozno da dole Honza ako maleho chlapca ale taka sem tam klukata cesta auto na tri to je moje tam poprasim aj trojliter
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe je stavěný primárně na sprinty , kde máme dle dohody dělat taky nějakou reklamu lidem co se podíleli na stavbě motoru a výrobě chipu .. až bude pořádnej podvozek a brzdy tak i nějakej ten vrch....přeci jen je to auto na papírech a dá se stím zatím jet i na dovolenou, a na závody radší seženu nějaký starý tipo.. spíš ritmo/uno nebo F127 co váží 00prd a nechá se do něj udělat motor podobnej co je v coupe ktere s tím brutálně zahejbe
s převodovkou není děláno nic.. zatím vyhovuje...až přestane , poskládá se jiná podle průběhu výkonu a krouťáku..zbytek výrobní tajemství..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Barabus TKR: 0-100 1.65s, max 434km/h, 739kW ('06)
Co to je Barabus? Poznam upravarensku fy. BRABUS oni sa zaoberaju upravou Medvedov a maju aj 537kW/730koni je to klasika V12 Biturbo ale co to je ten BARABUS?
Inak seriovo najrychlejsie auto z 0 na 100 je ULTIMA GTR 720. Rovnako drzi rekord aj z 0 na 100 a na brzdy zo 100 na 0. 0 - 100Mph - 0 stiha za 9,4s! 0-60Mph ma 2,6s.
PS: Honza je pocitam velky fanusik sprintov. Nic proti mne sa to moc nepaci tie sprinty pridas a radis. Vela sa da urobit na prevodovke mas aj ty nejake spickove prevody? Mas odlahceny aj motor? (zotrvak piesty T-ecka co klukovka?)
trochu bižší info k Barabus:
www.novinky.cz/auto/bugatti-pokoreno--ba...jsi_91283_7qt14.html
taky tomu moc nevěřím. resp. je to neuvěřitelný. žebříček nejrychlejších osobních aut na světě exceluje na sprintu 0-100 za 2.6 sec. a těch aut je hned několik co to zvládnou. ale nikdo nikdy nebyl lepší. a teď několik serverů vydalo tuto informaci, že je první osobák co pokořil hranici 2 sec.
má to být vidlicový osmiválec (7litr?) původně z korvety a nějak překopanej, myslím že se dvěma turbama a hlavně, extrémně lehká a aerodynamická karosérie.
těžko říct jestli je to realita. to se my smrtelníci asi jen tak nedozvíme...
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.