0-100 a max ?

Více
18 roků 3 měsíců zpět #1 od pavelZet
0-100 a max ? vytvořil uživatel pavelZet
jaký máte auto (vč. úprav pro zvýšení výkonu)?
- za jak dlouho dáte z 0 na 100km/h ?
- kolik máte maximálku (že už to dál nechtělo) ?

jen reálný čísla ze stopek a tachometru se zahřátým autem
i sériové kousky
i jiný automobilky

třeba by mohlo být zajímavý:
- porovnání různých stejných kousků - mnozí třeba zjistí, že mají motor zralý na servis a jiní si ho budou chválit
- stará opel astra 1.6 vs. tipo 1.6IE vs. 1.6 16V vs. tipo 1.9TD vs. felda 1.6MPI
- tipo 1.4IE vs. felicia 1.3i vs. felicia 1.3MPI vs. favorit i nebo s karburátorem vs. škodovka 130
- tipo 1.8MPI vs. stará astra 1.8 16V vs. felicia 1.6MPI
- tipo 1.8MPI 16V vs. tipo 2.0 8V
- tuningový kousky tipa vs. kousky o kategorii výš. např. laděná 1.6 vs. 1.8 nebo 2.0 8V

sem moc zvědavej :) .
určitě taky co nejdřív pár aut testnu a hodím sem.

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #2 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: 0-100 a max ?
Ja mam se Š.Rapidem 0-100 za cca 9.5s, maximalku ke 190km/h a upravy si muzes precist tady skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=104&id3=83

Fiata Tipo 1.6 (jednovacku) a Tipo 1.9TDS uz jsem porazil (rad bych to jeste zkusil s Felinou 1.6MPi)

Dneska ti mozna zmerim Fiata Tipo 1.6i.e, ale mam vyndanej kat..

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #3 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: 0-100 a max ?
něco ode mě..


bravo HGT 0-100... nedávno měřeno po výměně palivovýho čerpadla a váhy vzduchu 8.2s (papírově 8s) , 0-400m s vadnou váhou vzduchu a dírou v hadici za ní 17.6s..úpravy žádný, tj zcela seriový stav

vmax... při honičce na dálnici s nějakým magorem v passatu atcho 230km/h..skutečnost podle převodů a otáček cca 215km/h

tipo 2.0 8v .. 0-100km/h 9.6s - prakticky žádné úpravy , 0-400m v nynějším stavu neměřeno , s vadnou benzínovou pumpou (dávala sotva 1.5b...) naměřeno 17.2s na srazů F600 v hoškovicích na letišti
nynější stav- menší kola 195/45/14 , zkráceno sání+ přívod chladného vzduchu, modifikace airboxu , tlak paliva 3.5b, zrušené vyhřejvání škrt. klapky a odvětrání klikové skříně , zrušený EGR ventil..jinak zbytek úplná serie čekající an udělání sedel ventilů a kompletní přetěsnění
v max.. dle tacho víc jak 220km/h podle výpočtu z otáček a převodů cca 205km/h

coupe 2.0 16v

zcela seriový stav 0-100km/h cca 9.5s, 0-400m 17.5s v max 215km/h

lehké úpravy v podobě vložky filtru green, modifikace airboxu , vyhození katu a středního tlumiče a GO motoru 0-100km/h cca 8-8.5s 0-400m 15.83s vmax-215km/h - omezovač na 6600 je kurva..no vlastně teĎ už není
v max

nynější stav..na motoru je toho hodně takže to nebudu vypisovat, ale řeknu že je znova postavenej od základu na výkon cca 200-210PS

0-100 cca 7s 0-400m 14.79s , v max- teoreticky podle výpočtů v oblasti Pmax cca 230km/h , ale zatím nezkoušeno

budoucí stav- tj výhledově 1-2sezony kdy se bude pracovat na rezervách nynějšího stavu - tj sací potrubí, výfuk, jiná programovatelná elektronika, klikový mechanismus, vačky s delším zdvihem +zmenšení váhy auta

0-100 ??? 0-400m dá li pánbůh aspon pod 14s....

zbůsob měření -0-100km/h - stopuje se čas od 0km/h do 110km/h dle tacho...0-400m časomíra na různých srazech

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #4 od Zemca
Odpověděl Zemca pro téma Re: 0-100 a max ?
Tempra 1,9 TD - udávaná maximálka 176
bez omezovače údajně 220, neměl jsem možnost ověřit, až moc se řídím dopravními předpisy

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #5 od pavelZet
Odpověděl pavelZet pro téma Re: 0-100 a max ?
papírový hodnoty k některým autům:
(řazeno podle akcelerace, kterou beru jako takový amatérsky změřitelný "výkonoměr")

pro zajímavost sem zařadil i nějaký straší kousky, nějaký špičky, ale hlavně škodovky

škoda 105: 0-100 24s, max 130km/h, 33kW (od '76)
škoda 110: 0-100 20.5s, max 128km/h, 39kW ('75)
škoda 120: 0-100 20s, max 140km/h, 37kW (od '76
fabia 1.9SDI: 0-100 18.6s, max 154km/h, 47kW
škoda 110R: 0-100 18.5s, max 140km/h, 45.6kW (od '70)
fabia 1.2HTP: 0-100 18.5s, max 150km/h, 40kW
škoda 120LS,LX: 0-100 18s, max 150km/h, 41kW (od '81)
tipo 1.7D: 0-100 17.8s, max 150km/h, 42kW
golf III 1.9D: 0-100 17.6s, max 156km/h, 47kW (od '91)
tipo 1.1 fire: 0-100 17.2s, max 150km/h, 41kW
škoda 130: 0-100 17s, max 150km/h, 43kW (od '84)
favorit 135ie: 0-100 17.0s, max 137km/h, 40kW (vstřik)
punto 1.1i 55S: 0-100 16.5s, max 150km/h, 40kW
felicia 1.9D: 0-100 16.5s, max 156km/h, 47kW
favorit 135e: 0-100 16.0s, max 140km/h, 40kW (od '91, karb.)
golf III 1.4: 0-100 15.9s, max 157km/h, 44kW (od '91)
fabia 1.2: 0-100 15.9s, max 160km/h, 47kW
felicia 1.3: 0-100 15.5s, max 151km/h, 40kW
golf III 1.9TD: 0-100 15.1s, max 165km/h, 55kW (od '91)
škoda 135: 0-100 15s, max 150km/h, 43kW (od '87)
favorit 135: 0-100 15.0s, max 150km/h, 43kW (od '91, karb.)
golf III 1.8: 0-100 14.9s, max 165km/h, 55kW (od '91)
fiesta 1.3: 0-100 14.8s, max ?km/h, 44kW
punto 1.2i 60S: 0-100 14.5s, max ?km/h, 44kW
fabia 1.4TDI: 0-100 14.2s, max 168km/h, 55kW
škoda 136: 0-100 14s, max 150km/h, 46kW (od '87)
favorit 136i: 0-100 14.0s, max 150km/h, 46kW (od '91, vstřik)
106 1.1: 0-100 13.8s, max ?km/h, 44kW (od '91)
fabia 1.4: 0-100 13.8s, max 167km/h, 55kW
golf III 1.6: 0-100 13.8s, max 168km/h, 55kW (od '91)
tipo 1.9TD: 0-100 13.6s, max 175km/h, 66kW
tipo 1.6: 0-100 13.6s, max 178km/h, 66kW
felicia 1.3: 0-100 13.5s, max 162km/h, 50kW
favorit 136: 0-100 13.0s, max 150km/h, 50kW (karb.)
favorit sprint: 0-100 13.0s, max 160km/h, 56kW (od '93)
tipo 1.4: 0-100 13.0s, max 180km/h, 56kW
fiesta 1.25 16V: 0-100 12.9s, max ?km/h, 55kW
tipo 1.4i.e: 0-100 12.8s, max 161km/h, 51kW
golf III 1.9TDi: 0-100 12.8s, max 178km/h, 66kW (od '93)
golf III 1.8: 0-100 12.7s, max 178km/h, 66kW (od '91)
astra 1.4 16V: 0-100 12.5s, max 168 km/h, 66kW (od '9
tipo 1.6i.e: 0-100 12.4s, max 170km/h, 55kW
punto 1.2MPI 75: 0-100 12.0s, max 170km/h, 54kW (do '9
felicia 1.6MPI: 0-100 12.0s, max 171km/h, 55kW
tipo 1.9TD GT: 0-100 12.0s, max 176km/h, 66kW
tipo 1.6 16V: 0-100 11.6s, max 178km/h, 66kW
fabia 1.4 16V: 0-100 11.5s, max 185km/h, 74kW
fabia 1.9TDI: 0-100 11.5s, max 185km/h, 74kW
fabia 2.0: 0-100 10.9s, max 195km/h, 86kW
tipo 1.8i.e: 0-100 10.8s, max 193km/h, 80kW
tipo 2.0i.e: 0-100 10.4s, max 193km/h, 80kW
golf III 2.0 GTi: 0-100 10.4s, max 196km/h, 85kW (od '91)
fabia RS: 0-100 9.6s, max 204km/h, 96kW
Honza: tipo 2.0 8V: 0-100 9.6s, max 220km/h, cca90kW
PavelM: rapid: 0-100 9.5s, max 190km/h, ?kW
Kdj: tipo 1.6i.e: 0-100 9.5s, max 200+km/h, ?kW
tipo 2.0 16V: 0-100 9.2s, max 208km/h, 107kW
JohnnyTDs: Kadett 1.8GSi: 0-100 9s, max 200km/h, ?kW
tipo 1.8 16V: 0-100 8.76s, max 204km/h, 100kW
106 1.6 S16 16V: 0-100 8.7s, max ?km/h, 87kW (od '91)
Honza: bravo HGT: 0-100 8.2s, max 230km/h, 113kW
punto 1.4GT: 0-100 7.9s, max 200km/h, 96kW (turbo, přeplň.)
golf III 2.8VR6: 0-100 7.8s, max 224km/h, 128kW (od '91)
škoda 130RS: 0-100 7.5s, max 220km/h, 104.5kW ('77)
octavia RS 2.0TFSI: 0-100 7.3s, max 240km/h, 147kW (turbo)
Honza: coupe 2.0 16V: 0-100 cca 7s, max 230?km/h, cca150kW
porsche 911 Carrera: 0-100 5.2s, max 280km/h, ?kW
ferrari 550: 0-100 4.4s, max 320km/h, ?kW
octavia 2.0WRC: 0-100 4.0s, max 200-km/h, 221kW
fabia 2.0WRC: 0-100 3.9s, max 200+km/h, 221kW (20V, turbo, 4x4)
Bugatti EB 16/4 Veyron: 0-100 3.0s, max 406km/h, 736kW ('01)
Dauer 962 Le Mans: 0-100 2.6s, max 403km/h, 535kW ('94)
Barabus TKR: 0-100 1.65s, max 434km/h, 739kW ('06)

seznam se budu snažit renovovat podle vašich hodnot

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #6 od JohnnyTDs
Odpověděl JohnnyTDs pro téma Re: 0-100 a max ?
tady ctu rozdil mezi tipo TD a TD GT, nevi nekdo v cem se lisi motor u TD a TDGT? thx za odpovedi
Jinak abych prispel do tohodle tematu: moje predchozi auto Kadett 1.8GSi 0-100 9sec, max 200kmph (motor by este sel ale podvozek uz delal veci:))

zatim 0 bodu v bodovem systemu, ale urcite jenom docasne:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #7 od pavelZet
Odpověděl pavelZet pro téma Re: 0-100 a max ?

tady ctu rozdil mezi tipo TD a TD GT, nevi nekdo v cem se lisi motor u TD a TDGT? thx za odpovedi
Jinak abych prispel do tohodle tematu: moje predchozi auto Kadett 1.8GSi 0-100 9sec, max 200kmph (motor by este sel ale podvozek uz delal veci:))


podle wikipedie mají oba tyto diesely stejný úplně stejný motor, jen je asi nějaká úprava, možná jiný chip.

jeden se označuje 1.9 GT T.ds a druhý 1.9 TD SX
a to GT bude Grand Tourismo

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #8 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: 0-100 a max ?
Sorry, ale TD nemaju chip vobec. Ja mam TDsX a mam motorove parametre ako TD GT. Samotne TD asi bude 59kW verzia. A s, sX a GT je výbava vozu ako takeho. Viem, ze s je sport.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #9 od pavelZet
Odpověděl pavelZet pro téma Re: 0-100 a max ?

Sorry, ale TD nemaju chip vobec. Ja mam TDsX a mam motorove parametre ako TD GT. Samotne TD asi bude 59kW verzia. A s, sX a GT je výbava vozu ako takeho. Viem, ze s je sport.

jo, jasně. chtěl sem říct že tam nějaká menší změna asi bude. třeba převodovka.
ale asi ti co mají na 5. dveřích nad SPZ napsaný GRAND TOURISMO a mají 1.9TD, tak vědí co mají.

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #10 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: 0-100 a max ?

p
seznam se budu snažit renovovat podle vašich hodnot


heh tak zrenovuj toho PavlaM s bravem HGT, coupe 2.016v a tipem2.0 8V na mě:)

jo bravo HGT má 113kW , a orientačně tipo odhadem 90kW a coupe 150kW (na ten výkon ten motor byl skládanej..)

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #11 od JohnnyTD-GT
Odpověděl JohnnyTD-GT pro téma Re: 0-100 a max ?

Sorry, ale TD nemaju chip vobec. Ja mam TDsX a mam motorove parametre ako TD GT. Samotne TD asi bude 59kW verzia. A s, sX a GT je výbava vozu ako takeho. Viem, ze s je sport.

jo ale tam v tom prehledu nahore je i vykon a je tam 66kW, takze by mel bejt nakej rozdil v motoru, coz je je divny kdyz je stejnej vykon a prevodovku mam na GT podle otackomeru stejnou jako TDs

Fiat Tipo 1.9TD granturismo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 3 měsíců zpět #12 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Co to je?
Barabus TKR: 0-100 1.65s, max 434km/h, 739kW ('06)

Co to je Barabus? Poznam upravarensku fy. BRABUS oni sa zaoberaju upravou Medvedov a maju aj 537kW/730koni je to klasika V12 Biturbo ale co to je ten BARABUS?

Inak seriovo najrychlejsie auto z 0 na 100 je ULTIMA GTR 720. Rovnako drzi rekord aj z 0 na 100 a na brzdy zo 100 na 0. 0 - 100Mph - 0 stiha za 9,4s! 0-60Mph ma 2,6s.

PS: Honza je pocitam velky fanusik sprintov. Nic proti mne sa to moc nepaci tie sprinty pridas a radis. Vela sa da urobit na prevodovke mas aj ty nejake spickove prevody? Mas odlahceny aj motor? (zotrvak piesty T-ecka co klukovka?)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 3 měsíců zpět #13 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Moje
Inak moja S-105 z o na 100 ma asi 10s je to ale obsah vrtany az na 1300. A moj 2.0 16V ma 0 na 100 mozno tiez 9,5s ale ten je seria iba dobre sviecky BRISK :-)
Ale rad by som to odmeral na nejakej asfaltovej RZ-ete z 0 na 100 ma mozno da dole Honza ako maleho chlapca ale taka sem tam klukata cesta auto na tri to je moje tam poprasim aj trojliter :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #14 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: 0-100 a max ?
fanoušek sprintů sem.. ale autoskijering a amaterkej autokross/rallyekros a vrchy(obzvlášt zimní) jsou lepší ..ale ne pro coupe
coupe je stavěný primárně na sprinty , kde máme dle dohody dělat taky nějakou reklamu lidem co se podíleli na stavbě motoru a výrobě chipu .. až bude pořádnej podvozek a brzdy tak i nějakej ten vrch....přeci jen je to auto na papírech a dá se stím zatím jet i na dovolenou, a na závody radší seženu nějaký starý tipo.. spíš ritmo/uno nebo F127 co váží 00prd a nechá se do něj udělat motor podobnej co je v coupe ktere s tím brutálně zahejbe

s převodovkou není děláno nic.. zatím vyhovuje...až přestane , poskládá se jiná podle průběhu výkonu a krouťáku..zbytek výrobní tajemství..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #15 od pavelZet
Odpověděl pavelZet pro téma Re: Co to je?

Barabus TKR: 0-100 1.65s, max 434km/h, 739kW ('06)

Co to je Barabus? Poznam upravarensku fy. BRABUS oni sa zaoberaju upravou Medvedov a maju aj 537kW/730koni je to klasika V12 Biturbo ale co to je ten BARABUS?

Inak seriovo najrychlejsie auto z 0 na 100 je ULTIMA GTR 720. Rovnako drzi rekord aj z 0 na 100 a na brzdy zo 100 na 0. 0 - 100Mph - 0 stiha za 9,4s! 0-60Mph ma 2,6s.

PS: Honza je pocitam velky fanusik sprintov. Nic proti mne sa to moc nepaci tie sprinty pridas a radis. Vela sa da urobit na prevodovke mas aj ty nejake spickove prevody? Mas odlahceny aj motor? (zotrvak piesty T-ecka co klukovka?)


trochu bižší info k Barabus:
www.novinky.cz/auto/bugatti-pokoreno--ba...jsi_91283_7qt14.html

taky tomu moc nevěřím. resp. je to neuvěřitelný. žebříček nejrychlejších osobních aut na světě exceluje na sprintu 0-100 za 2.6 sec. a těch aut je hned několik co to zvládnou. ale nikdo nikdy nebyl lepší. a teď několik serverů vydalo tuto informaci, že je první osobák co pokořil hranici 2 sec.

má to být vidlicový osmiválec (7litr?) původně z korvety a nějak překopanej, myslím že se dvěma turbama a hlavně, extrémně lehká a aerodynamická karosérie.
těžko říct jestli je to realita. to se my smrtelníci asi jen tak nedozvíme...

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.468 sekund
Powered by Kunena fórum