power boost valve aneb regulace tlaku paliva

Více
17 roků 10 měsíců zpět #1 od mt-tuning
mam moznost pouzit v aute regulator tlaku paliva. ma to nazov power boost valve FSE. len neviem ci moze byt v tipe. pozeral som katalogy a fse je na ople. nejake skusenosti?
myslim ze skratka fse znamena sekvencne vstrekovanie.
co vy na to <honza>

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #2 od Honza
co já na to? mam ho v tipu i v coupe (v coupe tlak natvrdo bez podtlakový regulace,takže se to vlastně ještě víc obohacuje) v seriovým 8v motoru je už v serii štelovací regulátor tlaku paliva weber... bohužel mě se na něm něco pokazilo, tak mam čínskej se zapojeným podtlakem..abyhc pravdu řek-nepoznáš rozdíl jestli tam nakroutíš víc benzínu..jeden čas jsem v tipu na seriovým motoru jezdil na základní tlak 3,4b a bylo to dost bohatý,protože to černě kouřilo tak sjme to stáhl na seriovou hodnotu

v coupe ho mam nastavenej na 3.6 b jelikož mám seriový vstřiky a jak známu dobu otevření vstřikovačů nelze prodlužovat donekonečna ve vysokejch otáčkách tak tím vyšším tlakem to trochu doháním.. navíc u zcela seriovýho motru jakmile jednotka zjistí že je to bohatý tak to zkoriguje na A/F 14.7:1..teda jen v režimu teplýho motru a částečně otevřený klapky..při otevření nad 95% a ustudenýho motur to je bez lambda regulace...

v tipu mam ten na tý stránce za 1800,- (koupil jsem ho za 1300) a v coupe ten druhej za 2200..takyza menší cenu od mýho ladiče...

www.saabtuning.cz/tdilys7.htm

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #3 od mt-tuning
diky moc.. takze asi ho tam ani davat nebudem

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.272 sekund
Powered by Kunena fórum