kit priameho sania 2.0 16v

Více
17 roků 8 měsíců zpět #1 od mt-tuning
neviete niekto kde zohnat priamy kit studeneho sania, a zhruba cennik>
mal som robene sanie, ale dosiel som k zaveru, ze to ma o par kobyl menej, tak treba siahnut po niecom originalnom.... vdaka...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #2 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: kit priameho sania 2.0 16v
v galerii ukazuješ, že jsi šikovný, takže nechápu, že chceš sadu. Ty sady jsou neúměrně drahý oproti tomu, když kopíš filtr a zbytek si doděláš. Necháš si vyrobit trubku z nerezu, dokoupíš silikonový redukce a spojky. Kamošovi jsem to dělal na Tigru od Greenu. Taky chtěl sadu, která stála 3.900,- Kč přes kámoše. Když to došlo, tak tam byla navíc jen objímka a kus plátku s dírkama pro úchyt, nic víc, žádná trubka apod. Tak jsem čučli na cenu samotného filtru a ten stál 1.950,- Kč. To je rozdíl, co? 8O . Koupil jsem objímku, zašel za chlapem, který dělá s nerezem, ten mi udělal k tomu trubku a navařil úchyt tak, aby nebyl vidět a je to super a chtěl za to 100,- Kč. Takže si vyber sám... Důležitý je jenom ten filtr a ještě víc důležitý je ho umístit tak, aby nesál teplej vzduch od zahřátýho motoru. Tzn. buď jej umístit do samostatnýho airboxu a přivíst k tomu vzduch, nebo udělat v motorovým prostoru přepážku, aby jsi tem filtr samostatně oddělil a samozřejmě přivíst k tomu čerstvý vzduch. Snad jsem ti poradil 8)

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #3 od mt-tuning
ja som sa snazil spravit to sanie, vid galeria, ale v poslednom case som mal z chodom motora dost problemy, blblo na volnobehu, studene nedrzalo a kapalo... problem je v tom, ze nemam pravdepodobne dobry podtlak pre vae ventill. a dalsia vec je, ze rad zaplatim za kvalitny kit 4000, pretoze tu ma aj obycajny blby filter stoji cenu kitu doma...

k tvojmu kamosovi.. je to blbe ze tam nic ine k tomu nebolo. mne ide hlavne o tu hadicu aby tam bol vyvod aj na podtlak, moja origos hadica je totizto uz nepouzitelna..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #4 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: kit priameho sania 2.0 16v
...tak to chápu, ale stejně bych si to nechal udělat přesně na míru z nerezu a udělat vývod na podtlak není žádný problém. Jinak celý kit by snad měl dělat K&N. Vím, že jsem ho kdysi sháněl a na Tipo měli pouze pro 16V. Ale nevím, co ten kit opravdu obsahuje.

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #5 od mt-tuning
idem na to inou cestou. zmeral som si priemer a dlzku ktoru potrebujem a siahol som po katalogu SAMCO, ty vyrabaju kvalitne silikonove hadice a potrubia na turba a komplet sady na cele motory... nieco sa tam naslo aj s vyvodom, a o zvysok sa postara karbobruska a antikora... dufam, ze to bude podla mojich predstav...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #6 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: kit priameho sania 2.0 16v
tak vidíš, a uděláš si to podle představ... 8) Je vidět, že šikovný jsi, takže ti není třeba ani přát štěstí... :wink:

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #7 od mt-tuning
tak som sa vcera do toho pustil a vysledok je tu..
malo to len mensi problem a to ze som musel baterku posunut o par centi dole...



mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #8 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: kit priameho sania 2.0 16v
Mo to vyadá dobře :wink: A podle čeho se ten filtr kupuje koukal sem že maj hodně různé pruměry přiruby, ale jde taky o obsah motoru nebo výkonu podle čeho se ten filtr vybírá? Taky už o tom dlouho uvažuju, problém s nějkým nerezem nemám v práci se toho válí dost a lidí co to svařej, ale nevím jakej filtr vybrat K&N chci.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #9 od mt-tuning
pravdu povedat, neviem.. mas rozne typy filtrov, ci uz sisky, konusy, alebo hriby, valcove...
ja som kupil filter pre istotu vacsi kvoli obsahu motora, ale skus kliknut na stranku k&n a najdi si kit na tipo/tempru. je tam kit 57i, ale neodporucam kupovat, viz..MKTEC. mal pravdu ze skoda vyhodene peniaze.. kup univerzalny filter a zvysok si dorob sam... hlavne porozmyslaj pred vyberom kde asi bude filter umiestneny a podla toho vyberaj aj jeho velkost, aby mu nic nezavadzalo.

Po tejto montazi ma auto neuveritelne dravy zvuk, a som vcelku spokojny, este musim dorobit karbonovy box do blatniku kvoli vode a spine.

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.641 sekund
Powered by Kunena fórum